Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää antako lahjaksi viini-tai viinapulloja, jos ette tunne ihmisetä todella tarkkaan!

Vierailija
21.12.2005 |

Esim. minun mieheni on alkoholisti ( raitis) ja sitä ei tiedä kovinkaan moni ihminen. Mies on fiksu ja sivistynyt ja monelle ei näemmä tule mieleen,e ttä alkkis voi olla muutakin kuin pulikon näköinen räyhääjä. Harva myös haluaa ruveta mainostamaan esim. puolisonsa suvulle, että " olen alkkis tai en juo, koska mopo karkaa" ...

Noi viinipullot yms on yks pirunmoisimmista lahjoista, mitä jouluna saa. >Siinä on sitten inhottava miettiä, että mitä pullolle tekis. Eihän sitä tietysti juoda täydy ja viinaahan saa kaikkialta, mutta tiukan paikan tullen kotona oleva pullorivi saattaa aiheuttaa jollekin juomisvimman.

Joten ei pulloja lahjaksi. Kiitos!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle tulee firman kautta työsuhdejoululahjoina lähinnä viinapulloja.

Kauhulla jo odotan taas joulun välipäiviä.

ei please viinaa lahjaksi!

Vierailija
2/11 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

juomista (kun kerran pullotkin kotona haittaa..)?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kyllä joskus, mutta kotona en viitsi pitää pulloja tyrkyllä.

Vierailija
4/11 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Esim. minun mieheni on alkoholisti ( raitis) ja sitä ei tiedä kovinkaan moni ihminen. Mies on fiksu ja sivistynyt ja monelle ei näemmä tule mieleen,e ttä alkkis voi olla muutakin kuin pulikon näköinen räyhääjä. Harva myös haluaa ruveta mainostamaan esim. puolisonsa suvulle, että " olen alkkis tai en juo, koska mopo karkaa" ...

Noi viinipullot yms on yks pirunmoisimmista lahjoista, mitä jouluna saa. >Siinä on sitten inhottava miettiä, että mitä pullolle tekis. Eihän sitä tietysti juoda täydy ja viinaahan saa kaikkialta, mutta tiukan paikan tullen kotona oleva pullorivi saattaa aiheuttaa jollekin juomisvimman.

Joten ei pulloja lahjaksi. Kiitos!

Vierailija
5/11 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies saattaa olla viikkoja ilman pisaraakaan tai juo ehkä saunakaljan tms, mutta talossa oleva alkoholi polttelee.

Tuntuu, että se on juotava nyt ja heti tai ainakin mahdollisimman pian pois. Ja sitä ei sitten lopeteta ihan helposti.

Vierailija
6/11 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko todella, että se näkyy ulospäin? Ei todellakaan. Moni raitistunut tai harvoin repsahtava ei todellakaan halua mainostaa juomisongelmaansa tai tehdä siitä jotain numeroa suvulle yms. Luuletteko, että on kiva jouluna ottaa vastaan alkon lahjakassi ja sanoa jollekin puolison tädille tai kumminkaimalle, että " kiitos, mutta olen alkoholisti, joten parempi etten ota tätä."

Vierailija
7/11 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn kautta saadut lukuisat viinapullot sulostittavat " mukavasti" lapsuuden kotini joulua. Niin ihania joulut olivat, että en ole vieläkään oppinut pitämään joulusta.

Vierailija
8/11 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna isä aina sai vähintään yhden viinapullon lahjaksi jostain, ja perhe siitä kärsi.

Vierailija
9/11 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itseasiassa ole koskaan osannut edes ajatella, että antaisin viiniä saatika viinaa joululahjaksi kenellekään muulle kuin ehkä siskolleni, jonka tunnen syntymästään saakka. Miehensäkin lapsuudesta asti. Tiedän heidän taustansa siis.

Itse en ole kuin tasan kerran saanut viinipullon jouluna, senkin sisareltani. Onko viinin/viinan antaminen lahjaksi kovinkin yleistä?

Vierailija
10/11 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osaavat välttää viinalahjoja, jos on yhtään älliä päässä. Bisneslahjoina viini ja esim. konjakki on kyllä hyvinkin yleisiä.

Ainahan ne lahjat voi laittaa kiertoon, tai tarjota viini jouluvieraille (hyvähän minun on sanoa).

Vierailija
11/11 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tarjoaa vieraille, ihan miten vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän