Onko pettäminen aina väärin? Katuuko sitä aina?
Kommentit (14)
Saman miehen kanssa olen ollut jo vuosia.
helpottaa kummasti saada vähäv ihailua ja purkaa paineita;)
Haukkuu vaan. Pitää siivoojana kotona ja varastaa multa rahaa.
Erota pitäis mut en uskalla. Enkö vois vähän puuhastella muualla?
Seksiä ei ole miehen kanssa ollut kohta vuoteen. Alkaa tehä pikkasen mieli... ihan suoraan sanoen.
Ei sitä katua tarvitse, muttei se tee siitä oikeaa.
Miksi roikkua vanhassa suhteessa jos se on niin kuraa että pitää pettää?
Jos arvostaa sitä puoliskoaan niin helvetin vähän että on kiehnättävä muiden kanssa?
Mies kohteli mua huonosti ja minä hain iloa elämään muualta. Tiedän, että se on väärin, mutta en kadu. En ymmärrä mistä se johtuu, mutta en siltikään kadu.
Se hyöty tästä suhteesta oli, että tajusin miten huonosti mies mua kohtelee ja että mun ei tarvitse sietää sellaista. Miehenikin tajusi asian ja muuttui parempaan suuntaan.
Miksi roikkua tuommoisessa parisuhteessa? Siitä lähtemisen jälkeen ei tarvitse pettää ketään.
Erota pitäis mut en uskalla. Enkö vois vähän puuhastella muualla?
Se iso kysymys kai on, mikset uskalla. Väkivaltauhkaustenko takia? Ja se uhka on varmaan vähäisempi, jos on vielä sivusuhteen paljastuminen tän jälkeen vaarana...
Ylös mielummin suosta kuin syvemmälle sinne, sanon ma.
Miettikää todella tarkkaan, ennen kuin pilaatte monen ihmisen elämän!
Katuminen taas on kiinni siitä, millä asteella olet henkisessä ja moraalisessa kehityksessäsi...
eikö se mielestäsi ole väärin ja etkö silloin mielestäsi ole valmis katumaan?
Nyt kuitenkin tuntuu, että enemmänkin nautit toisen loukkaamisesta ja halventamisesta joten voiko tuota teidän liittoa enään kutsua normaaliksi avioliitoksi, ei.
Mieti ensin oletko tosiaan syntynyt ja kasvanut tuota aviomiestäsi ja avioliittoasi varten vai voisitko vaihtaa parempaan.
Jos sopimus on kehno, pitää neuvotella uusi tai irtisanoutua. Pettäminen on väärin ja raukkamaista.
Tosimies ja tosinainen ovat selkärankaisia, jotka toimivat sanojensa ja lupaustensa mittaisesti.
Miehen kanssa on tylsää ja nyt ois mahdollisuus pitää vähän hauskaa. Pidänkö?