Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pirun tv-lupatarkastajat

Vierailija
01.10.2009 |

Että onkin otsaa tulla tähän aikaan illasta koputtelemaan ihmisten ovia! Olen lasten kanssa yksin kotona (mies on töissä) ja puolisen tuntia sitten ovelle ilmestyi tv-lupatarkastaja. Olin nukuttamassa kuopusta kun oveen koputettiin ja esikoinen tietty ryntäsi avaamaan oven. No, minun oli pakko lähteä nukutuspuuhista katsomaan mitä eteisessä tapahtuu, ja ovella seisova ukko esitteli itsensä tv-lupatarkastajaksi. Sanoin etten ehdi nyt jutustelemaan vaan nukutan lapsia, mutta hän ei tuntunut ymmärtävän. Totesin että nyt täytyy mennä, mutta hän halusi vielä puhelinnumeron. Annoin sen (en kuitenkaan koskaan vastaa tuntemattomiin numeroihin).

Menin takaisin nukuttamaan pikkuista ja silloin alkoi todella ärsyttämään kun keskellä iltaa tarvii tulla häiriköimään! Liikkuisivat nyt vähän järkevämpiin aikoihin jos yleensäkään on pakko liikkua.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ettekö voi hankkia tv-lupaa?

Vierailija
42/46 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap huhuu 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap. kun laitoit töpinäksi. Valtio on kuunnellut sinua ja lupautunut olla häiritsemästä, kun tv-lupatsrkastaja oli joutunut sairaslomalle, niin kylmä on ollut vastaanotto  ja luovutettu tv-luvssta. 

Vierailija
44/46 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mikä on tilanne?

Vierailija
45/46 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Historian siipien havinaa. Muistatteko vielä niitä aikoja jolloin piti radioonkin olla lupa, ja niitäkin tarkastettiin?

Vierailija
46/46 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ovat Porvoossa kierroksella. Kyttäävät ikkunan takaa, näkyykö telkkaria asunnossa. Älkää avatko ovia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi