Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitaisiko tulevana anoppina (3 poikaa) kieltaa heti minioita tulemasta jouluna, ettemme vain pahoittaisi heidan mieltaan vaarilla jouluperinteilla...?

Vierailija
21.12.2005 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

So simple.

Vierailija
2/7 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painukoot vittuun marisemasta minun puolesta. Minun kotini on minun koti ja miniä pysykööt poissa jos ei kelpaa. Eihän se minun kanssa ole naimisissa kuin poikani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi miniä joka viettää perheensä kanssa melkein jokaisen joulun anoppilassa. Mikään anoppilan joulussa ei ärsytä, tunnelma on kiva ja kaikki on sopivan rentoa ja juhlavaa.

Vierailija
4/7 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oman perheensä kesken.

Vierailija
5/7 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan, hyvä anoppi kertoo suoraan, toivooko jouluvieraita vai ei. Ja hyvä anoppi ymmärtää myös sen, että miniä ei välttämättä anoppilan joulutavoista perusta eikä siksi halua jouluna tulla tai ainakaan koko joulua anoppilassa viettää.

Painostus pois, kukin sanokoon suoraan mitä haluaa, niin asiat on paljon helpompia!

Vierailija
6/7 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei joulu tietenkään ollut samanmuotoinen kuin lapsuudenkodissani, mutta miten voisikaan olla, jokaisella omat juttunsa. Sitten kun lapset syntyivät, vietimme aaton oman perheen kesken ja vain vierailimme anoppilassa. Se oli appivanhemmille ihan ok ja samaa aioin toteuttaa itsekin, jos se vain tuleville miniöille sopii. ap

Vierailija
7/7 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisinkin, että osaisin olla samanlainen anoppi omille miniöilleni kuin oma anoppinikin on. Appi on ihan yhtä ihana. Vietämme joulua toista kertaa omalla porukalla, mutta se johtuu siitä, että haluamme alkaa luomaan omia perinteitämme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi