Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

************Keskiviikkona heinikset************

21.12.2005 |

Huomenta!

Aloitan pinkan 3viikon nettipimennon jälkeen. Muutimme joulukuun alussa ja näin kauan meni ennen kuin netti rupesi toimimaan. Kyllä tuli vieroitusoireita kun ei päässyt lukemaan ja kirjoittamaan kuulumisia.

Ylihuomenna on jännä päivä np-ultra! Toisaalta pelottaa onko masussa kaikki hyvin kun tietää tuon ultran perimmäisen tarkoituksen.

voi, ei täytyy lopetella ja kirjoittaa paremmin kun tyttö rupeaa päikkäreille. levittää just laatikosta tärkeitä papereita ja nyt tuli huuto

sassa 12+1

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma on alkanut!! Ihanaa! Ja joululahjaostoksetkin tuli tehtyä eilen, joten nyt vois ottaa vähän rennommin, kun päästään kotiin ja anoppilaan sitten valmiiseen joulupöytään :)

Vihlooko teillä muilla alaosastolla? Onkohan se jotain kohdun kasvujuttuja? Tuntuu vaan erittäin inhottavalle...

Huomenna on eka neovola, mutta en tiedä, että kuuluuko mies ottaa mukaan vai ei...?? Se on varmaan turha toivo, että ultraisivat...ois vaan niin mukava nähdä pikkuinen! Mutta onhan ne naiset ennekin kestäneet, kun ultralaitteita ei oo ollu :/

-vaakku- rv8+6

Vierailija
2/26 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestin kavereille juhlat valmistumiseni kunniaksi lauantaina ja onkin mennyt sitten siitä toipues monta päivää. Ei oikein sovi enää nuo valvomiset.. Kukaan ei huomannut mitä lasissa todellisuudessa oli, mutta yks kaverini kyllä kahteen kertaan kysyi olenko raskaana, mutta en paljastanut! On alkanut jännittämään, että onko kaikki kunnossa, kun pe 30.12 on np-ultra. Kerrotaan vasta sitten lopuillekin kavereille.

Oon lueskellu pinoa näinäkin päivinä ja harmillisen moni on näköjään joutunut poistumaan heiniksistä. Senpä takia itteäkin on alkanut jännittämään se ultra.

Työhakemusta oon täs aamun kirjoitellu ja sais lähteä viemään sitä perille. Ens viikolla sitten jo ratkeaa saanko sitä hommaa. Se olis ens vuoden loppuun asti, joten sopiis oikein hyvin sen äitiysrahan takia. Enhän mä tosin voi tehdä sitä kyllä kuin viis kuukautta, mutta raskaushan ei saa olla este työpaikkaan hyväksymisessä, joten en kyllä ota mitään riskiä eli en kerro jos haastatteluun pääsen!

Vointi on ollut aika hyvä, tosin tuo viikonlopun valvominen on hieman saanut aikaan sitä, että herkästi alkaa tekemään huonoa, mutta syömällä selviää. Ja väsymystä on taas iltapäivisin, mutta eiköhän se tästä joulun aikana taas väisty.

AnnaMaria ja salarakas 11+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan nyt oikein hyvällä tuulella. Aamusella oli ultra ja kaikki on hyvin meidän " pojalla" Pituutta 4.9cm että iso kaveri alkaa olemaan jo..

Kovasti liikkui siellä. Kaikki on siis hyvin ja nyt uskaltaa jouluna hyvillä mielin paljastaa uutisen miun perheelle. Uutena vuotena kerrotaan sitten miehen perheelle, minkä jälkeen ei enää asiaa salaillakkaan yhtään.

Meille tulee ihan oikeasti vauva kesällä. Meidän tytöstä tulee isosisko =)

Maanantaina posti toi odotushousutkin ja voi että ne ovat mukavat päällä...

Mies on työpaikan puolesta jouluruokailulla ja mie täällä kateellisena mietin että mitä herkkuja se siellä syökään. Onneksi jouluun ja herkutteluun ei ole enää kuin 3 yötä. Ja pääsee vielä valmiiseen pöytään kun mennään äidilleni joulunviettoon =)

Pahoinvointi ei ole hellittänyt yhtään... syömisten kanssa saa olla tosi varovainen että ruoka pysyy sisällä. Saas nähdä mitä siis joulusta tulee kun ahmittua tulee kumminkin... pitää pitää huoli että vessaan ei ole pitkä matka.

Oikein mukavaa ja onnellista joulunodotusta kaikille. Ja toivotaan kovasti että saadaan tänne enää mukavia ultra kuulumisia.

t: Milja ja Taavetti rv 11+4

Vierailija
4/26 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

AnnaMaria: onnea valmistumisesta ja onnea työnhakuun! Minäkin hain työtä, ja tulin valituksi, mutta hiukan on vielä epävarmaa hyväksyykö byrokratiakin minut (hain valtion virkaa ;). Nyt vain toivon etten tule täysin teilatuksi raskauteni johdosta, jos siis työt aloitan.

Huomista np-ultraa jännitellessä menee tämä päivä. Toivottavasti masussa on kaikki ok.

Pahoinvoinnista, kuinka monella on vielä näillä viikoilla kuvotusta? Mulla jatkuu vaan, vaikka en pahemmin oksentelekaan. Paino on miinus 2 kg alusta, mikä on mun painossa aika paljon kun oon niin lyhyt. Toisaalta ei haittaa ollenkaan vaikka vähän laihtuukin ;), mutta mua on alkanut ketuttamaan tää jatkuva yrjötys. Plääh!

Meri05 11+5

Vierailija
5/26 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouku tuossa kyseli vihlaisuista niin kyllä mullakin aina välillä vihloo varsinkin jos teen jotain liian räväkästi. tänään mulla koskee oudosti navan kohdalle.tai siis siis sen tuntee jos koettaa napaa. muistan et mul oli samanlaista esikoista odottessa ja kävin siksi lääkärissä,mut ei siitä löydetty mitään kummallista. en siis tiiä mikä kipu lie...

enää pari päivää jouluun ja pääsee niitten ihanien jouluherkkujen pariin.mul on koko ajan kamala nälkä joten aivan ihana kun jouluna saa syödä paljon.

ai niin neuvolasta sanoivat et tässä raskaudessa multa seurataan tod.näk sokereita koska ne oli edellisen raskauden lopussa koholla. painoo tulikin sillon 20kg vaikka olen hoikka muuten.nytkin lähtö paino on 51 mut varmaan tulee se 20kg taas ihan helposti!!! noh enpä ota siitä stressiä.

ainut mikä huolettaa on mun verenpaine.se on niin alhainen et koko ajan huippaa.käskivät syödä enempi suolaa ja myöskään lakut ja salmiakki ei ole multa kuulema kiellettyjä!

nyt poju heräilee...

katjuska rv 9+2 kait

Vierailija
6/26 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käynyt esikoisesta tässä ultrassa ollenkaan vaan ekan kerran näin silloin masuasukin vasta rakenneultrassa.

Nyt olen kyllä käynyt jo kaksi kertaa alkuraskauden ultrassa mutta silti jännittää tää kovasti. Ja jotenkin on muutenkin vähän inhottava olo, mun mielestä tämmöinen " seulonta" on kuitenkin jotenkin karua, vaikka toki on tärkeää tietää jos vauvalla on jotain poikkeavuutta niin sitten raskautta ja synnytystä osataan paremmin seurata.

Mutta jokatapauksessa olen nyt sinne menossa, onneksi mies pystyy lähtemään mukaan kesken työpäivän.

Kerron sitten illemmalla kuulumiset!

Ai niin, joku kyseli pahoinvoinnista. Mulla on alkanut selvästi helpottamaan. Etenkin kun muistaa syödä säännöllisesti, noin kahden tunnin välein (vähintään...). Ruoka maistuu nyt tosiaan ja painoa on tullut lisää jo kolme kiloa.....

Evius 11+2

Vierailija
7/26 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon ehdi kirjotteleen kun kuopus menossa joka paikkaan ja yrittää seisoa ja sit taas kopsahtaa. Mitenhän sitä jaksaa perässä juosta sitten loppuraskaudessa?! Iiks!

Täällä ei varsinaista np- ultraa nykyisin tehdä kaupungin puolesta sen virhetulosten takia. Silloin vielä tehtiin kun esikoista odotin, esikko nyt 3 ½v. Kuopuksen odotusaikana ei enää tehty eikä siis nytkään. Toki yksityisellä vois käydä.

No kuiteski eilen siellä ultrassa vanhempi lääkäri katsoi niskaturvotuksenkin ja sekin oli ok. Täällä kaupungin puolesta on vain ultra viikoilla 12-14 jolloin katsotaan onko alkio oikeessa paikassa ja la sekä montako sikiötä löytyy. Muita ultria ei ns. normaalissa raskaudessa olekaan. Me kyllä mennään nytkin yksityiselle rakenneultraan, se on ehdoton. En tiedä pääsenkö vielä toiseen ultraan kun mulla ei niitä menkkoja ehtinyt edellisen synnytyksen jälkeen edes olemaan ja siksi la oli hieman epäselvä...

HUomenna neuvolaan.

Iloista Joulua kaikille jos nyt en enää koneelle ennen joulua ehdi!

Netta ja Nöppönen 11+3

Vierailija
8/26 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun alkuraskautta on varjostanut pelko vesirokosta. En ole sairastanut tautia koskaan neuvolassa ottivat näytteet ja negatiivistä näytti vasta-aineitten osalta. Täällä meillä päin on koko syksyn jyllännyt vesirokko ja tyttö oli tutulla hoidossa kerran kun heille tuli seuraavana päivänä vesirokko. Kyllä oli piinaavat viikot kun pelkäsi tuleeko tytölle vesirokko. Onneksi ei tullut.Neuvolassa kertoivat et jos minulle olisi tullut tauti niin se olisi voinut mennä myös sikiöön ja alkuraskaudessa aiheuttaa aivovaurion seuraksena näkö- tai kuuloaistiin vaurioita. Olisi minulla tietysti heti aloitettu havrix-kuuri jotta tauti ei leviäisi.

Pahoinvointi alkaa hellittää. Tosin jos vieläkin tulee pitkä väli ruokailujen välille niin kyllä se siellä kolkuttelee.

En ole vaa' alla käynyt kuin viimeksi 2 viikkoa sitten neuvolassa. Paino oli ekasta neuvolakerrasta pudonnut 400g, mutta viime raskaudessa painoa tuli ihan reippaasti yhteensä n.15 kg. Joten kerkii vielä nousta.

Sassa

Vierailija
9/26 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli tänään sitten se kauan odotettu eka neuvola. Minulla oli eri terveydenhoitaja, kun poikaa odottaessa, mutta eipä se haittaa. Mukava ihminen olikin tämä uusi täti. Kaikki oli kunnossa ja vauvan sydänäänet (166) kuuluivat hienosti. Terveydenhoitaja sanoikin, että ne olivat tosi napakat. Muuten kaikki oli tuttua touhua esikoisen ajalta. Verenpaine ja hb olivat myös hyvät ja paino ei ole vielä samassa kun mitä se oli ennen raskautta. Hyvä niin. Seuraava neuvola ensi kuun puolessa välissä.

Jouluvalmistelut hyvässä vauhdissa. Kaikki leipomiset tehty, paitsi tortut teen vasta lähempänä joulua ettei tarvitse niitä pakastaa. Siivousta olisi jäljellä kyllä, mutta taidan huomenna vasta siihen touhuun alkaa. Mies toi eilen jo joulukuusen, joka on odottamassa parvekkeella sisälle tuomista.

Poika voi jo paremmin ja rakkulat ovat melkeinpä rupi asteella jo. Nyt on vaan yskää ja nuhaa ilmestynyt myös kuvaan. Onneksi tässä on vapaata, että hän saa levätä kunnolla kotosalla. Ensi viikolla sitten hoitoon taas.

Oma olo ihan tavallinen. Valitettavasti makeakin jo maistuu, mutta oon yrittänyt että en sitä ennen joulua söisi paljon. Jotkut hajut tekevät vielä pahaa, varsinkin suolakurkku ja savukala.

Tuleekos teille kaikille jouluna pukki? Me ei ajateltu semmoista hommata kun poika vasta reilu 2-v ja on pelännyt näkemiään pukkeja aika paljon.

Mukavaa päivää kaikille!

Kidelma rv.11+4

Vierailija
10/26 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

AnnaMaria: mun mielestä töissä pitää olla kuusi kuukautta, että se vaikuttaisi äitiyspäivärahaan. Ei taida viisi kuukautta riittää :( Mutta toivottavasti saat silti paikan! Pidän peukkuja!

Mitäs muut kyseli... Unohtuu niin äkkiä... Ei ole vihlonut mulla juurikaan, eikä maha ole kasvanut omasta mielestä, mutta tiukat farkut puristaa. Toisaalta nyt on välissä myös paksut välkkärit, joten senkään takia tiukimmat housut ei niin istu kuin ennen raskautta.

Pahaa oloa on yhä iltaisin ja yökin, mutta kertaakaan en ole oksentanut. Esikoisesta pahoinvointi loppui rv 16, joten vielä tämä varmaan kestää.. Silloin tosin oksensin monesti.

Huomenna vielä jouluostoksille, sitten perjantaina ajellaan mummoloihin. Joulun odotusta kaikille,

toivottaa Liinaharja ja vauveli, huomenna rv 13+0!

Vierailija
11/26 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausikin riittää ennen äitiysloman alkua jos on jatkuva työsopimus.

Terveisiä ultrasta! Siellä se 5cm pitkä pikkuinen viuhtoi ja huitoi jumalattomasti :) Laskettu aika on nyt sitten tuo 3.7, olisi oikeammin ehkä 5.7 mutta ei mennä muuttamaan kun noin pieni heitto ja katsotaan sitten rv20 uudestaan kun menen uusiksi.

Nyt olisi tiedossa torttujen paistoa ja lahjojen paketointia, mutta ei vain jaksa kiinnostaa :/ Taidan ihan ensiksi ottaa pikku päikkärit :D

Jaksamisia kaikille!¨

terkuin Jenni ja X 12+2

Vierailija
12/26 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ei pääse kirjoittamaan usein, mutta yritetäänkö silti katsoa, kuinka monta meitä on. Senhän näkee sieltä la:t ja synnärit -palstalta, mutta kokeillaanko silti

Eli, Liinaharja 1

(laita juttusi alkuun noin nimimerkki ja seuraava luku)

Kiitos, t. utelias Liinaharja

Vierailija
13/26 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, joululoma alkoi ja saa " huilata" (näiden 4 lapsen kanssa) ja vasta tammikuussa taas kouluun.

Kuvotus sen kun jatkuu, alkaa aina puoliltapäivin ja jatkuu nukkumaan menoon saakka.

Mitä OUMAIlle kuuluu? Et ole kirjoitellut pitkiin aikoihin?

Samoilla päivillä kun mennään niin kiva olisi kuulla kuulumisia ja miten voit? Eikös sullakin siirtynyt L.A 27.7, mulla kans.

Huomenna on ultra, ja perjantaina neuvola.

Ras-mam rv 8+6 (2)

Vierailija
14/26 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan on liian koville ottanut tämän toisen raskauden kanssa jo näin alkutaipaleella. Kävin sunnuntaina päivystyksessä kun oli kertakaikkiaan niin huono olo..pikkuisella ei hätää, mutta äidillä oli:(. Pääsin kuitenkin kotiin, mutta maanantaina mut soitettiin sinne takaisin. Koska juuri mikään ei ollu pysnyt sisällä kahteen päivään, kaliumarvot olivat romahtaneet ja eikun nesteytykseen. Siellä pari päivää makoilin ja keräsin voimia. Tänään pääsin kotiin ja toivon etten ihan heti joutusi takaisin. Olin siellä synnyttämättömien osastolla..olin pokkeus, koska muilla oli iiisot mahat ja minulla ei. Naapureilta otettiin vauvoilta käyrää ja olin ihan kade.

Nyt pitäisi olla hissukseen kotona, eikä saisi kovasti riehua ja ruokakin pitäis saada pysymään sisällä. Että tänne kuuluu tällaista. Niin vaihdoin siinä samalla sit synnytys-sairaalaksi Nkl:n Kättärin sijasta.

Ihanaa, kohta näen pienen tyttöni, jota olikin hurja ikävä sairaalassa.

Pakkaspäivänjatoja!

-Tiziana ja pippuri rv10+0

Vierailija
15/26 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei...

Annamaria: Valtavasti onnea valmistumisesi johdosta! Pidetään peukkuja pystyssä, jotta saat sen työpaikan!

Meri05: Onnittelut työpaikan johdosta!

Minusta on valtavan hienoa, että heiniksissä on porukkaa, ketkä reippaasti hakevat töitä ennen äitiyslomalle jäämistä. Kuten Kelleen eilen kirjoittelikin, niin raskaushan ei tee kenestäkään sen kummemmin ajatteluun kykenemätöntä. Fyysinen olotila saattaa toki olla hieman heikompi ainakin alkuraskauden aikana. Itse jouduin esimerkiksi eilen lähtemään töistä klo 14.00 kotiin päiväunille ja nukuin kolme tuntia! Heräsin, olin kaksi tuntia valveilla ja nukahdin taas klo 19.00. Heräsin uudelleen klo 21.00 ja nukahdin yöunille klo 22.00. Uskomatonta, mutta totta! Onneksi tuollaisia päiviä on nyt kohtalaisen harvoin, vaikka väsymys muuten onkin jatkuva seuralainen. Yleensä sen kanssa tulee toimeen, mutta eilen en tullut - täytyi vain antaa periksi.

Nett@: Harkitsemme myös mieheni kanssa rakenneultraan menemistä tässä keväämmällä. Meilläpäin alle 30-vuotialta otetaan verinäyte viikolla 15/16 ja jos siinä ilmenee jotain huolestuttavaa, niin sitten pitää tehdä päätös lapsivesipunktioon menemisestä. En todellakaan aio mennä lapsivesipunktioon, joten mieluummin menemme sitten rakenneultraan yksityiselle.

Tizian: Ihanaa, että pääset kotiin lapsesi luokse. Oikein paljon voimia sinulle. Toivotaan, ettei noin voimakas heikotus enää toistu.

Omasta navasta: Kävin tänään ultrassa ja erotin jo itsekin hyvin selvästi reippaan pienokaisen, joka varsin terhakkaasti liikkui ja heilutteli käsiään ja jalkojaan! Jouluna kerromme raskaudesta myös mieheni siskoille ja sen jälkeen kaikki läheisemmät sitten tietävätkin raskaudesta, muut varmasti huomaavat asian alkukeväästä. =)

pazzepartout, rv 9+5 (menin taas ultrassa vähän eteenpäin) nro 4

Vierailija
16/26 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea hienoista ultranäkymistä pazzepartout, 2jenni2 ja marenda! Sanna78 , onnea np-ultraan kuten myös Eviukselle, tulkaapa sitten kertomaan kokemuksianne! Minä kovasti odottelen postilaatikon kolahdusta ja kutsua np-ultraan, mutta vielä ei ole kuulunut mitään... Luulis kyllä pian tulevan kun neuvolan mukaan viikkoja olis jo 11+5, mutta ultran mukaan vain 10+4.

Jaja: Olipa hauska huomata, miten saman ikäsiä lapsia meillä on :o) Ja muutenkin mukavaa nähdä, että joukossa on muitakin suurperheen kasvattelijoita.

Täällä on viime päivät menneet pahoinvoinnin kanssa vähän paremmin. Viimeksi on pitänyt käydä yökkimässä lauantaina! Jospa tämä nyt sitten vähitellen olisi ohi. Tosin vieläkin tökkii monet ruuat ja pelkästään ajatus tai haju niistä. Eilen oli ihan kamalaa kun mieheni haisi valkosipulille, yök!

Jouluvalmistelut etenevät pikkuhiljaa. Tänään siivosin jääkaapin. Tuon pikku-riiviön kanssa (1v1kk) ei niin kauhean tehokkaasti voi siivotakaan, vähän kerrallaan. Ja suursiivous (lattiat siis lähinnä) on vuorossa vasta perjantaina, muuten siivousesta ei ole jouluna enää kuin muisto vain...

Lasten koulu loppui eilen ja nyt jo ovat pistoksissaan kun ei ole mitään tekemistä... Ja koko ensi viikko vielä edessä. No, ensi viikolla päästään paremmin liikenteeseen kun miehenikin on lomalla, pääsevät sitten laskettelemaan/lautailemaan.

Mukavaa joulua kaikille heinäkuisille!

Tinka rv 10+4 lapsoset 2/95, 11/97, 2/00 ja 11/04 (nro 5)

Vierailija
17/26 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ekassa neuvolassa oltiin vasta 11+3 ja tänään eka neuvolalääkäri 12+4. Molemmilla kerroilla sydänääniä on kuultu, joten se on helpottavaa. Toissapäivänä tuli kutsu NP ultraan, se onkin sitten 28.12.

Ei kerrota ennen sitä kenellekkään, tosin mies haluaisi jo kertoa vanhemmilleen. Multa otettiin verikokeissa myös tokson vasta-aineet, ja siellähän ne olivat. Hyvä juttu kun tulee paljon touhuttua elukoiden kanssa.

Ylihuomenna piiitkälle joululomalla! Ihanaa. Tänään tarkoituksena siivoilla...

Vierailija
18/26 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin juuri ultrasta kättäriltä, nähtiin huimasti liikkuva ja huitova pikkuinen mun masussa! :) Niskaturvotus oli normaali ja kaikki muukin näytti hyvältä, joten ehkä nyt tosiaan uskaltaa jo henkäistä tämän raskauden suhteen! Vauveli vastas viikkoja 12+1, mutta laskettu aika pidettiin silti 8.7., mikä alkuraskauden ultrassa arvioitiin oikeaksi.. (Neuvolan mukaan 9.7.) Eli nyt siis elän viikolla 11+4, vaikka koko oli 12+1, vähän hassua. No, saattaahan noissa olla heittoja helposti, kun millipeliä väliä mittaukset ja meidän vauveli tosiaan oli liikuskelevaa sorttia, se suorastaan pakeni kuvista välillä! :) Peukaloa yritti myös saada suuhun ja näytti NIIIIN suloiselta, tuli kyllä tippa linssiin.. Kertokaa muutkin ultrassa käyneet noista mitoista, miten teillä vaikuttaa laskettuun aikaan...

Jos en ehdi enää kirjoitella ennen joulua, niin jo nyt toivotan oikein mukavaa ja rauhallista joulua kaikille ja voidaanhan paksusti!!!

Tuulis rv 11+4 (nro 7?)

Vierailija
19/26 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen kirjoittelen tuolla Yahoon HEinähelmissä, ja nyt en hetkeen ole sinnekään naputellut, lukemassa käyn kyllä molempia ahkerasti. :)

Täällä pahoinvointi alkaa olla jo takana, kuvotusta tosin edelleen tyhjällä mahalla, mutta ei enää mitään suurta yökötysoloa. Äippäneuvolassa tuli käytyä viime viikolla, ja lääkärineuvola on 2.1. Silloin vasta pääsen kuulemaan sydänäänet.

Ai niin, jos halutaan tietää, montako meitä on, niin kannattaa ehdottomasti laskea LA-listalta vaikka Excelillä (?) eikä täältä.

Mukavaa joulunodotusta kaikki mammat ja muruset!

Silmu 9+3

Vierailija
20/26 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki oli hyvin, niskaturvotus normaali (0,6mm) ja pikkuinen pyöri ja viuhtoi niin että! Pituutta oli 4,13cm ja la siirtyi päivällä eteenpäin.

Nyt on jotenkin tosi helpottunut ja " turvallinen" olo tämän raskauden suhteen.

Evius, nyt siis 11+1