Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

masennus pilaa koko elämäni

Vierailija
02.08.2009 |

koko elämäni menee hukkaan, en saa elää tavallista elämää mitä muut. miksi en voi ikinä tuntea iloa tai onnea tai mitään positiivista.

pilaan vain muittenkin perheenjäsenten päivät olemalla näin negatiivinen ja surkea koko ajan. mitään en saa aikaan, mistään en iloitse, vain huonolla tuulella tai sängyn pohjalla.

mies on nyt lomalla, mutta sekin tuntuu minun kannalta hukkaan menevältä, kun ei mitään hyvää tai iloista ole vaikka tavallaan olisi mahdollisuus jos vain voisin paremmin ja jaksaisin asioita järjestää.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen aivot kehittyvät vuorovaikutuksessa ja ihmissuhteissa, kokemukset (ihmissuhteissa) osaltaan vaikuttavat lapsen fysiologiaan ja psyykkiseen kehitykseen, neurologiaankin.

Vierailija
42/46 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme sosiaalisesti erakoituneina omiin koteihimme, usein kaukana sukulaisista, emme tutustu helposti toisiimme, käytämme liikaa alkoholia, on työttömyyttä, vähävaraisuutta, pimeää ja kylmää suurimman osan vuodesta. Siihen kun lisätää avioerotilastot, huonot välit vanhempiin/turvaton äitisuhde jne.

Jokaisen olisi hyvä käydä vuosihuollossa psykologilla silloin tällöin.

Kyllä niitä lääkkeitä kannattaa kokeilla. Itse kadun, etten tajunnut typeristä omista ennakkoluuloistani johtuen aikaisemmin aloittaa. MOnta ihmiskohtaloa lähipiiristäni/avioeroa myöten olisi jäänyt tapahtumatta, jos ihmiset tajuaisivat hoitaa itseään. Kannattaa kokeilla lääkkeitä. Ne auttavat palauttamaan aivojen kemiallista tasapainoa ennalleen nopeammin ja palautumaan masennuksesta nopeammin. Ja kun jaksat käsitellä asioitasi pirteämpänä, löydät ratkaisuja asioihisi.

Näin minulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valtaan tämän ikivanhan ketjun. 

Vierailija
44/46 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme kuitenkaan ole sodan lapsiseksiorjia - asiamme ovat siis hyvin.

Vierailija
45/46 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli aikoinaan keskivaikea masennus ja suunnittelin itsemurhaa. Kyse oli enää ainostaan tekotavasta ja -ajasta.

Kalaöljyillä on saatu tutkimusten mukaan apua suurina annoksina jopa laitoksessa olleille "toivottomille" skitsofreenikoille, joihin lääkitys ei vaikuttanut. Ravinnolla ja liikunnalla on VALTAVA merkitys ihmisen psyykkiseen je fyysiseen hyvinvointiin. Mielialalääkkeet jopa lisäävät itsemurhariskiä tai ovat teholtaan lumelääkkeiden luokkaa. Eli saman tehon saavuttaa puristamalla itse pillereitä esim. vehnäjauhoista ja vedestä.

Tietenkin itseään voi pettää loputtomiin, juosta terapioissa (yleensä yhteiskunnan sponsoroimana), jatkaa roskaruoan mussuttamista sohvalla maaten ja tosi-tv -ohjelmia tuijottaen, napaten säännöllisesti PLASEBOJA vastaavia nappeja.

Jos toisaalta haluaa parantua, niin siihenkin on mahdollisuus mm. Omega 3 -rasvahappojen avulla. Kyse on puhtaasti kemiasta ja aivojen tasapainosta. Ihmiset ova

Sulle ei olisi koskaan pitänyt myydä tietokonetta eikä puhelinta 

Vierailija
46/46 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla yhdellä kommentoijalla on kieroutunut kalaöljy fetisismi. Pelleilee todella vakavilla asioilla. Häpeä karvaton paviaani 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan