Päivä Tallinnassa-risteily viking xprs, kokemuksia???
ollaan lähdössä miehen kanssa kahdestaan risteilylle, onko kenelläkäään kokemuksia tuosta päivä tallinassa risteilystä, että eka yö laivalla,päivä Tallinnassa ja takasin tullaan parissa tunnissa ilman hyttejä? minkälainen laiva tuo Viking Xprs on? vai suosittelisitko ennemmin siljan serenadea tai symphonya ja päivää tukholmassa?
Kommentit (40)
että sitä pitää pohtia ja vatvoa näin paljon? Oikeesti? Että keinuuko laiva ja mitä porukaa on laivalla... Ei herranen aika!!!
Höpöhöpö, harvaa nykyaikaista paattia enää rakennetaan ilman vakaajia, myös XPRSissä on sellaiset.
TJEU (sivu 14, yläosan taulukko): http://www.vikingline.fi/documents/ships/viking-xprs.pdf
viking xprs on paras ja siellä voi valita päiväristeily tai miniristeily!
XPRS, siisti laiva. Ihastuin lippalakkiseen mieheen olen nähnyt hänet muutamia kertoja siisti hyvännäköinen. En ole uskaltanut mennä tutustumaan miksi ? koska hänellä on usein seurassa muita.
Laiva on täynnä eronneita, karanneita ja kotirouvia tyttöporukoissa. Ja olen aina onnistunut, tarjoan yhden Irish coffee ja sen jälkeen hyttiin yhdelle ja.....
Tanssilattia on tarkoitettu tanssimiseen ei lasten hyppimiseen. Vanhemmat kantakaa vastuu lasten käyttäytymisestä.
Lippalakki mies on ihana, jos se on se sama mitä kuvittelen.
Vierailija kirjoitti:
Olin xprs-reissulla kerran ja laiva oli täynnä örveltäviä äijiä ja kamalia läjiä viinaa maista hakevia ällötyksiä. laiva on ihan siisti.
Ja keskiikäisiä lihavia juopuneita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Olin xprs-reissulla kerran ja laiva oli täynnä örveltäviä äijiä ja kamalia läjiä viinaa maista hakevia ällötyksiä. laiva on ihan siisti.
Ja örveltäviä keski-ikäisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Viking Gabriellaa Hki-Sto-Hki. Kivan siisti laiva, hyvä palvelu ja kilpailukykyiset hinnat.
Uusittu Cindederella on huomattavasti parempi.
Vierailija kirjoitti:
XPRS, siisti laiva. Ihastuin lippalakkiseen mieheen olen nähnyt hänet muutamia kertoja siisti hyvännäköinen. En ole uskaltanut mennä tutustumaan miksi ? koska hänellä on usein seurassa muita.
Laivan virolainen baarimikko tarjoili aina etuilijoille, etenkin jos olivat räkäkännissä...sai runsaasti tippejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja örveltäviä keski-ikäisiä naisia.
Ja ne naiset pitävät hirveetä meteliä, ei mitään käytöstapoja.
Eckerö linelta saat s-bonuksia ostoksista ja matkustamisesta, pois lukien alkoholi ja tupakka.
Vierailija kirjoitti:
ja muuten ihan kiva, mutta mitä tehdä Tallinnassa klo 7-8 aikaan aamulla, kun ei mikään ole auki. Ja koko päivä on aikaa, kun laiva lähtee vasta illalla takasin, joten shoppailuajaksi tuo on vähän turhan pitkä. Toki jos menee katselemaan nähtävyyksiä tms. niin saahan sen ajan kulumaan.
Jotkus tähän ketjuun vastanneista ei selkeästikään oikein tiedä mistä puhutaan. Miksi ihmeessä muuten pitää edes lähteä tuollaiselle risteilylle, jossa aikataulut ei sovi? Tallinnaan meneviä laivoja kun lähtee kuitenkin monta päivässä - ei kannata valita huonoimpia aikatauluja. AP:n aikataulu ainakin vaikuttaa tosi onnistuneelta!
AP tietää kaiken vai tietääkö ?
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu mulla. Tulen ihan superhelposti pahoinvoivaksi ja tuo laivan keikutus on aina ollut yksi pahimmista aiheuttajista. Mutta XPRSsillä en ole koskaan tuntenut minkäänlaisia oireita pahoinvoinnista! Laiva todella on uusi, iso ja tukeva, aika lailla Ruotsinlaiva-tasoa. Kulkee hiljaisesti ja tasaisesti eteenpäin. Ei voi edes verrata näihin Tallinna-Hki-väliä ajaviin pienikokoisiin pika-aluksiin, joita aallot heittelevätkin sitten ihan miten tahtovat.
Joo mulla kans tuo on pahin ja siksi mua jo etukäteen kauhistuttaa tuo reissu :D Mutta hyvä juttu, sitten mä uskallan ehkä kyytiin astuakkin. Menee vaan shoppailupäivä piloille jos on halaillut pönttöä koko reissun.
Mennäänkin joo sillain päiväristeilylle, että lähdetään 11.30. helsingistä ja palataan 20.30 helsinkiin takaisin. 4 tuntia olisi shoppailuaikaa maissa.
Kannattaa jäädä kotiin, jos keinuminen häiritse.
Miten voit edes verrata noita? Ruotsiin!
Kun laivan keinuttaminen tekee pahan olon, niin kannattaa ottaa vähän vähemmän se auttaa ainenkin minua. Käynnistä tulee usein pahaolo.
Vierailija kirjoitti:
Kun laivan keinuttaminen tekee pahan olon, niin kannattaa ottaa vähän vähemmän se auttaa ainenkin minua. Käynnistä tulee usein pahaolo.
PS. siis kännistä tulee pahaolo.
Vierailija kirjoitti:
ja muuten ihan kiva, mutta mitä tehdä Tallinnassa klo 7-8 aikaan aamulla, kun ei mikään ole auki. Ja koko päivä on aikaa, kun laiva lähtee vasta illalla takasin, joten shoppailuajaksi tuo on vähän turhan pitkä. Toki jos menee katselemaan nähtävyyksiä tms. niin saahan sen ajan kulumaan.
Jotkus tähän ketjuun vastanneista ei selkeästikään oikein tiedä mistä puhutaan. Miksi ihmeessä muuten pitää edes lähteä tuollaiselle risteilylle, jossa aikataulut ei sovi? Tallinnaan meneviä laivoja kun lähtee kuitenkin monta päivässä - ei kannata valita huonoimpia aikatauluja. AP:n aikataulu ainakin vaikuttaa tosi onnistuneelta!
AP on fiksu kundi.
Me tykätään enemmän Eckerön risteilyistä Tallinnaan, niillä on parempi myymälä laivalla ja saa bonusta s-kortillakin ostoksista laivalla.