Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopiiko se hevosshow Apassionata lapsille?

Vierailija
20.12.2005 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka te annatte lasten nähdä jo noin pieninä eläimiä! Annetaan lasten olla lapsia, jooko, eikä pakoteta niitä aikuisuuteen ihan heti! Ehkä jollekin 10-vuotias vois nähdä puolikkaan kanin mut ei sen enempää!

Vierailija
2/5 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sinne voi viedä jo 3 vuotiaan jos vaan jaksaa istua näytöksen ajan. Nopeasti aina vaihtuu eri esitykset. Paljon valoja ja musiikkia. Ehkä ekojen rivien paikat voi olla liian jänniä ihan pienemmille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniita mekkoja jne. Paljon siis erilaisia esiintymipukuja mutta ei kyllä muistu mieleen että olisi yhtään liian niukkaa vaatetusta näkynyt. Siellä kun eivät ole ihmiset pääosassa vaan hevoset...heh..useimmat niistä kyllä alasti

Vierailija
4/5 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passionatassa on kohtia, joissa lapsen huutelu tai muu melu olisi tosi kurjaa. Eli en veisi ihan pienia.

Vierailija
5/5 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en kyllä ymmärrä sinua meillä on llut isokoira jo silloin lapset syntyi(se oli kyllä todella rauhallinen)tyttäreni aloitti ratsastuksen juuri 5 täyttäneen.nyt meillä on oma poni ja tyttö kisaa ja hypää 80.ja on vasta11.ja sillä on oma hamsteri ja koira.on meillä myös minulla onma koira.

tässä on lemmikkki katsaus

tyttö äiti(minä)

hamsteri koira

koira

hevonen 3/4 hevonen1/4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme