Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa. Meillä alkaa käydä siivooja kerran viikossa! Eka kertaa tulee

Vierailija
20.12.2005 |

enne joulua. Todella luksusta taaperoiden äidille!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan siivoamista ja nyt taaperolla on iloinen ja reipas äiti kun ei tarvii stressata siivoamisesta. Ja olen saanut tarmoa muihin kotipuuhiin tuosta.

Siivooja käy 2 kertaa kuussa ja pitää kodin siistinä. Itse keräämme lelut ym. pois edestä, koska mielestäni se ei ole siivoamista ja en halua maksaa siitä, että siivooja keräilee lapsen leluja ennenkuin pääsee siihen hommaan mihin hänet olen palkannut.

Hinta n. 27e/h ja siitä sitten ne vähennykset. Pieni " firma" (pari vakituista ja joskus ruuhka-apua jotka eivät käy yksin). Isoa firmaa en ottaisi koska siivoojat vaihtuu ja jälki vaihtuu jne. Enkä taas ihan yksityishenkilöäkään.

Vierailija
2/32 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole tarvettakaan, kun siistiä muutenkin. Tykkään siivota ja ehdinkin, vaikka on kaksi pientä tenavaa. Nyt äitiyslomalla ei muutakuin aikaa.

Vierailija
4/32 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on aina perussiistiä, mutta siltikin on viikkosiivous tehtävä. Nyt on ihana tulla töistä kotiin, kun ei tarvitse alkaa tehdä mitään. Kyllä sitä pyykinpesua ja järjestelyä riittää muutenkin.

Vierailija
5/32 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla 1 lapsi eikä aika tunnu riittävän mitenkään. koti on kyllä aina ok kunnossa, mutta esim. joulusiivous onnistui paljon helpommin kun kummi oli siivouksen ajan lapsen kanssa.

Vierailija
6/32 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/32 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen ihan vaan yhden lapsen äiti ja neliöitä vaan 70, meillä ei vaan miehen kanssa siivous ole kummankaan ykkösjuttu.

Vierailija
8/32 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kakkonen kuulostaa kateelliselta. =) Olen itsekin harkinnut samaa, koska haluan paikkojen olevan tip top ja nyt lapsen myötä en oikein ehdi enkä jaksa käyttää siivoamiseen niinpaljon aikaa kuin tiukat siisteysnormini edellyttäisivät. =) Mutta siivoojan palkkaaminen olisi kuitenkin tässä taloudellisessa tilanteessa sen verran iso menoerä, että en ole vielä malttanut. Ehkä joskus myöhemmin kun olen taas töissä..

Nauti, ap, tästä investoinnista ja lisääntyneestä vapaa-ajasta sekä tietty puhtaasta kodista!

Vierailija
9/32 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa takaisin kait noin 60% tuosta summasta, mutta en nyt ole veroprosentista varma.

ap

Vierailija
10/32 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten ikimaailmassa haluaisi ketään vierasta kotiini siivoamaan, tuntuisi jotenkin oudolta! Mä tykkään myös siivoamisesta ihan oikeasti ja meillä on yleensä aina siistiä. Joten kyllä meitäkin on, eikä kyse ole mistään kateudesta!

Vierailija
11/32 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kuvitellut että maksaa tuon summan viikossa! Ette taida asua pääkaupunkiseudulla?

Vierailija
12/32 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan ole kateellinen. En vain tarvitse apua, sillä tykkään siivota. Anoppi tarjoutui tulemaan siivoamaan ja muutenkin auttamaan, kun olin päässyt laitokselta, kieltäydyin kohteliaasti, sillä tekemisen puute tulisi taatusti, jos valmista odottaisi.

Olen ammatiltani perhetyöntekijä ja nähnyt kuulkaas melko monenlaisia asuntoja, joten todellakin nautin omasta puhtaasta, kauniista kodistani. Ihana nähdä oma kädenjälki.

Ihmetyttää, että heti pitää leimata kateelliseksi, jos saa itse pidettyä ohjat käsissä kaikinpuolin elämässään, eikä ole riippuvainen muiden avusta.

Vierailija
13/32 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä vähennetään vielä verot. Tälläpäin on kova työttömyys ja kaikki eivät halua tai voi käydä kauempana töissä.Siivooja saa siis noin 10e/tunti. Hän muuten sanoi olevansa melko hidas ja onkin jo hieman iäkäs joten helppo on uskoa hitaaksi.

Ap

Vierailija
14/32 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
15/32 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika kova homma järjestää paikat ennen siivooja tuloa niin, että siellä pystyi alkaa siivota, ts. koota kaikki tavarat paikoilleen. Tuntui, että siinä oli suurin työ, itse siivoushan on sitten vain mukavaa. Ja mä tykkään siivota fiilispohjalta, siis alkaa huiskia sitten kun itsestä siltä tuntuu, eikä silloin kun kalenteri näyttää, että nyt on siivouspäivä. Ja kyllä se rahanmenokin alkoi pitemmän päälle vähän harmittaa. Meille kun ei aina edes sattunut niin kovin hyviä siivoojia, kun työkkäristä piti palkata vaikka minkälaista tossunkuluttajaa (kuuluttiin sellaiseen siivousrinkiin). Paperitöiden yms. hoitaminen oli myös ärsyttävää, mulle tuli sellainen olo, että mieluummin siivoan kuin hoitelen näitä pankkijuttuja sun muita.

Vierailija
16/32 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän tuohon siivoukseen kuuluu.

Tuo on todellakin luksusta ja helpottaa kiireisen työssä käyvän äidin/isän hommaa kotona,jää vaikka enempi aikaa lasten kans touhuta.

Itse olen kova siivoomaan joten ammattinikin on siivoja joka tykkää todella työstänsä.

T:kotisiivooja

Vierailija
17/32 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun minä siivoa koteja,siivoan myös lasten lelut ja järjestän tavarat paikoilleen,siis ideahan on se ettei itse tarvitse tehdä mitään,petaan pedit ja siivoan lasten lelut laatikkoon ja paikoilleen ynm.Ei minua varten tarvitse siivota paikkoja etukäteen.Jos meillä kävisi siivooja en haluaisi että minun tarvitsee ruveta paikkoja järjestelee ennen sitä.

Vierailija
18/32 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käynyt siivooja jo kaksi vuotta joka toinen viikko. Ei luovuttais tästä palvelusta. Ollaan sekä minä että mies tyytyväisiä.

Vierailija
19/32 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta ehtii tehdä.

Jos joku muuten pitää siivoamisesta, niin sehän on hyvä juttu. Itse en siitä pidä. Toki joudun siivoamaan päivittäin jatkossakin, mutta toivon nyt saavani hommiini helpotusta.

ap

Vierailija
20/32 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten minulta loppuis tytöt:)17