Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

neuvoja tarvitseva

20.12.2005 |

Heippa kaikki kuumeilijat!

Täällä myös yksi kuumeilija nyt on kp 35/29-40

mulla ei ole minkäännäköisiä raskauden oireita..tai no välillä on vähän nipistellyt alavatsassa, mutta ei muuta.

voisinko olla raskaana? koska kannattaa tehdä testi?

onko predictor varma ja luotetta, että näyttääkö plussaa vaikka vaan vähän hormooneita?

Olen nyt kuheessa flunssassa, ni voinko ottaa jotain muita lääkkeitä kun vaan panadolia, minkä on sallittu raskauden aikana?

Olis kiva jos joku vaistaisi näihin tärkeisiin kysymyksiin.

Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Predictor ei taida olla niitä herkimpiä mutta kyllä se mulla ainakin näytti selvän plussan pari viikkoa oviksen jälkeen kp 37/29-42.. tein kylläkin niin että pissa oli kupissa ja tökkäsin tikun sinne muutamaksi sekunniksi,,mutta en tiedä onko sillä merkitystä, apteekista neuvottiin tekemään niin:) ..ja eiköhän se ole luotettavakin koska hormonia täytyy olla veressä jo enemmän että se näyttää plussaa:) Plussa onnea!!

Vierailija
2/2 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vastauksesta =)

Täytyy odotella ainakin muutama päivä vielä ennen kuin testaan, ettei sitten tule taas pettymyksiä, niin kuin viimekierrossa.tein nega testin kun oli myöhässä yli viikon, ja kappas tätäi tuli heti seuraavana päivänä.

Täytyy kokeilla tuota mainitsemaasi " kuppi" juttua, joskos siitä olisi sitten jotain apua.

Onko apteekeista saatavat testit mitkään herkkiä?

elämäni paras joululahja olisi plussan saaminen sekä mulle että miehelle =)

plussaonnea vaan kaikille =))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla