ottaako isompana päähän, jos on syntynyt ihan loppuvuodesta?
Onkohan kuopuksemme joskus vihainen jos sattuu syntymään esim. vuoden viimeisellä viikolla ;) LA olis 9.1.06
Kommentit (25)
Muut saa ajokortin aikaisemmin, ei pääse baariin samaan aikaan ym. Vielä parikymppisenäkin ärsytti kun muut alko siirtyä 20 ikäraja baareihin ja itse pääsi sinne vasta joulukuussa. Mut nyt ei oo enää mitään väliä. Kun muut on 30, niin minä olen vasta 29, eli nyt se on kääntynyt toisin päin.
Joulukuu on minusta mukava kuukausi. Ei ole synttäritkään sekoittunut jouluun, vaikka on 19.12 syntymäpäivä. Ehkä se lapsi ymmärtää, ettette ole tahallaan tähdännyt lasta loppuvuodelle.
Tunnenpahan oloni vähän nuoremmaksi pitempään. Jotenkin on jäänyt vaan sellainen ikuinen " kakaramainen" olo, kun olin aina luokkatovereitani nuorempi ja kooltanikin pieni.
ja asia harmitti oikeastaan vain sinä vuonna kuin täytti 18, eli kun kaverit pääsi varmasti ravintolaan, minä siinä tapauksessa ettei papereita kysytty (onneksi ei usein kysytty, joten harmitus pientä :-) )
täyttää 18v ja ajavat ajokorttia,niin monia on harmittanut.
Itse oon aina ollut tyytyväinen tammikuun synttäreistäni.
Etenkin pojilla, koska sitten on ainakin varmasti koulukypsä, eikä tarvi anella lykkäyksiä tai kokea itse siitä huonoa omaatuntoa, tai lapsen tulla siitä mahd. kiusatuksi. Synttärien ajankohta ja 18v. täytyyäminen nyt mun mielestä kyllä pienempi juttu.. Synttärit kyllä jää aina vähän joulun varjoon, mutta se ap:n tapauksessa nyt melkein käy kumminkin..