Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Jumala oikeasti olemassa? Todista se mulle jotenkin! En ole ikinä nähnyt enkä kokenut mitään!

Vierailija
20.12.2005 |

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukousvastauksista. Kerran olin tilanteessa, jossa olisi pitänyt sattua pahasti, mutta en tuntenut yhtään kipua, eikä minulle tullut mitään vammoja, se oli ihme. Yhden kerran rukoilin yhden tilanteen muuttumista ja seuraavana päivänä nämä ihmiset jotka olivat tehneet väärin minua kohtaan pyysivät anteeksi. Molemmissa tapauksissa olin alle 10 v. Nyt aikuisenakin uskoni jumalan ja jeesuksen olemassa oloon on 100%. Tunnen rauhaa sisälläni ja välillä rukoustilainteissa pyhä henki koskettaa sisintäni ( äärettömän hyvä olo ja kyyneleet vitrtaa tms.) jumala kyllä pystyy ilmaisemaan olemassa olonsa ihmiselle, kun sitä todella pyytää.

Nyt pitää vielä mainita, että pidän itseäni ihan normaalina ihmisenä, en minään hihhulina.

Vierailija
62/70 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on olemassa, vaikka et olisi koskaan nähnyt häntä. Kyllä sellaisia asioita on olemassa, mitä joku ei ole nähnyt. Esimerkiksi minä en ole koskaan nähnyt suurinta osaa maailman ihmisistä, mutta silti he ovat olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe lämpöä, mutta tunnen sen.

En näe ääntä, mutta kuulen sen.

En haista naapurin koiraa, mutta koirani haistaa sen.

Moni asia mitä ei nähdä, on olemassa ja koet sen muuten.

Aistia Jumalan olemassa olemiselle voi pyytää, rukoilulla voit olla yhteydessä Jumalaan.

Vierailija
64/70 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko tämä 13 vuotta vanha ketju herättää kuolleista? Onko siinä jotain kristillistä symboliikkaa, vai mikä oli syynä?

Vierailija
65/70 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juutalaisilla ei ole ollut kuningasta Jeesuksen jälkeen. Tai on Jeesus, mutta eivät tunnusta.

Juutalaisilla ei ole ollut temppeliä Jeesuksen jälkeen. Eikä temppelimenoja, uhraaminen lakkasi ja sen idea jatkuu erilaisena kristittyjen ehtoollisessa.

Vierailija
66/70 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa sanotaan (vapaasti lainaten): Autuas se, joka uskoo vaikka ei voi silmillä havaita tai korvilla kuulla. Taisi olla sanottu epäilevästä Tuomaasta joka ei nähnyt (ollut paikalla) kun Jeesus ilmestyi kuolemansa jälkeen, jos oikein muistan.

Ateisti on niin pihalla kun kyselee todisteita. Jos olisi lukenut Raamatun, ei kyselisi noin hölmöjä riippumatta siitä uskooko vai eikö.

Raamatussa sivutaan läpi koko kirjan aihepiiriä uskosta, ihmisen ymmärryksestä, teoista, kasvamisesta uskossa ym. Siellä jopa puhutaan suoraan näistä todisteiden kyselijöistä ja pilkkaajista, eli juuri teistä. Ajatella, jo silloin ja samat asiat mitä sinne on kirjoitettu ovat myös nykypäivää kun puhutaan uskosta, nimiuskovista, pilkkaajista, epäilijöistä ym.

Lukekaa sieltä ateistit, siellä puhutaan suoraan teistä ja vastataan kysymyksiinne. Jännä miten moni ateisti vastustaa jotain, mitä ei edes tunne "mä mitään satukirjaa lue möh möh" mutta siltu tunnutaan tietävän uskosta ja kristityistä kaikki.

Vierailija
67/70 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamatussa sanotaan (vapaasti lainaten): Autuas se, joka uskoo vaikka ei voi silmillä havaita tai korvilla kuulla. Taisi olla sanottu epäilevästä Tuomaasta joka ei nähnyt (ollut paikalla) kun Jeesus ilmestyi kuolemansa jälkeen, jos oikein muistan.

Ateisti on niin pihalla kun kyselee todisteita. Jos olisi lukenut Raamatun, ei kyselisi noin hölmöjä riippumatta siitä uskooko vai eikö.

Raamatussa sivutaan läpi koko kirjan aihepiiriä uskosta, ihmisen ymmärryksestä, teoista, kasvamisesta uskossa ym. Siellä jopa puhutaan suoraan näistä todisteiden kyselijöistä ja pilkkaajista, eli juuri teistä. Ajatella, jo silloin ja samat asiat mitä sinne on kirjoitettu ovat myös nykypäivää kun puhutaan uskosta, nimiuskovista, pilkkaajista, epäilijöistä ym.

Lukekaa sieltä ateistit, siellä puhutaan suoraan teistä ja vastataan kysymyksiinne. Jännä miten moni ateisti vastustaa jotain, mitä ei edes tunne "mä mitään satukirjaa lue möh möh" mutta siltu tunnutaan tietävän uskosta ja kristityistä kaikki.

Kumma että löydät vahvistusta uskollesi raamatusta. Minuun se ei tee sitä vaikutusta. Vanha testamentti on pronssikautista taikauskoa. Uusi testamentti roomalaisen ajan taikauskoa.

Vierailija
68/70 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin kaikkivaltias, hyvä ja lempeä jumala ja minulla olisi ihan oma maailma näpeissäni jonka olen luonut ja siis hallitsen kaikin tavoin.

Niin ihan ensimmäiseksi estäisin ihmisiä raiskaamasta vauvoja. Ja se olisi vasta alkua, keksisin hyvänä ja kaikkivaltiaana paljon muutakin korjailtavaa. Mutta ei?

Vierailija
69/70 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa sanotaan, että Jumalaa ei ole kukaan nähnyt. Jumala on henki. Oma käsitykseni on, että Jumala on meissä kaikissa ja on joka paikassa. Aina, kun herään tai on joku hankala asia, kiitän ensimmäisenä, että Jumala asuu minussa. Ei ole muuten mahdollista, että Jumala näkee, kun hius putoaa päästä. Joka päivä avautuminen Jumalalle antaa meille rauhan. Lapsi on niin ihana, hän on avoin ja vilpitön eikä estä itsessään olevaa Jumalaa. Jeesus sanoi, että lasten kaltaisten on Taivasten valtakunta.

Vierailija
70/70 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamatussa sanotaan, että Jumalaa ei ole kukaan nähnyt. Jumala on henki. Oma käsitykseni on, että Jumala on meissä kaikissa ja on joka paikassa. Aina, kun herään tai on joku hankala asia, kiitän ensimmäisenä, että Jumala asuu minussa. Ei ole muuten mahdollista, että Jumala näkee, kun hius putoaa päästä. Joka päivä avautuminen Jumalalle antaa meille rauhan. Lapsi on niin ihana, hän on avoin ja vilpitön eikä estä itsessään olevaa Jumalaa. Jeesus sanoi, että lasten kaltaisten on Taivasten valtakunta.

Jos tämä olisi totta, niin kaikki pahuus ja kätsimykset jäisi tapahtumatta. Mutta jopa papin jumala antaa sekaantua lapsiin, mitä se kertoo tilanteesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi