Mielipide:Mies töissä päiväkodissa
Kommentit (114)
Eipä tuosta ole mielipidettä sen enempää kuin siitä, että mies on bussikuski tai kaupassa töissä. Ihan normaaleja ammatteja.
Lapseni päväkotiryhmässä nuorehko miestyöntekijä on sekä minun että lapseni mielestä paras.
Ja mikähän toi aloituksen pointti on? Ap ei luultavasti ole kuullut naispuolisista poliiseista tai miespuolisista sairaanhoitajista.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut lastentarhanopettajana, eli miksikäs ei. M
Eli olet ollut päiväkodissa töissä ja sinulle sopisi hyvin että miehesi olisi myös.
Arvasin että te kaikki mieshoitajat ootte homppeleita.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Ei oo baitti ite oon ollu töissä päiväkodissa ja mietin onko ihmisillä mitään ennakkoluuloja
Ap
Kenen näkökulmasta? Vahnemmilla tuskin enää on (ja jos on niin vaihtakoon päiväkotia), deittikumppanilla voi olla mutta sit deittailet jotakuta jonka ÄO on yli 60.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet ollut päiväkodissa töissä ja sinulle sopisi hyvin että miehesi olisi myös.
Arvasin että te kaikki mieshoitajat ootte homppeleita.
Miksi sä et ole koulussa vaikka jutuista päätellen ikää on korkeintaan 12v?
Vierailija kirjoitti:
Ja mikähän toi aloituksen pointti on? Ap ei luultavasti ole kuullut naispuolisista poliiseista tai miespuolisista sairaanhoitajista.
Aloituksen pointti on hakea vastakkainasettelua ja riitaa sukupuolten välille, bonuksena saadaan ehkä mukaan hieman h0m0vihaa.
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Pointti on että onko vanhemmilla ennakkoluuloja jos päiväkodissa mies vaihtaa lasten vaippoja ja leikkii ulkona heidän kanssa.
Oikea Ap
Reg flag. Kiinnostunut lapsista, joko häiriintynyt sukupuolihormonien toiminta tai pedo. Ihminen on nisäkäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti on että onko vanhemmilla ennakkoluuloja jos päiväkodissa mies vaihtaa lasten vaippoja ja leikkii ulkona heidän kanssa.
Oikea Ap
Miksi kenelläkään normaaliälyisellä olisi ennakkoluuloja? Lapsilla kuitenkin yleensä on myös isä ja muita miespuolisia läheisiä, jotka vaihtavat vaippoja ja leikkivät lasten kanssa. Sinä lienet itse ennakkoluuloinen, kun yrität tehdä täysin luonnollisesta asiasta jotain ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea Ap
Meidän lasten päiväkodissa oli miespuolinen työntekijä. Ihan ok tyyppi. Lapset tykkäsivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea Ap
En missään olosuhteissa haluaisi lapseni assosioituvan siihen, että mies (tai kukaan muu kuin äitinsä) vaihtaa hänen vaippojaan. Tottumus siihen, että mies tai vieras nainen hinkkaa omia sukuelimiä, altistaa hyvin epämääräiselle tulevaisuudelle. Vain äiti soveltuu tähän tehtävään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea Ap
Aika harvoin päiväkodissa työntekijät leikkivät lasten kanssa ulkona. Sukupuoleen katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea Ap
Miksi kenelläkään normaaliälyisellä olisi ennakkoluuloja? Lapsilla kuitenkin yleensä on myös isä ja muita miespuolisia läheisiä, jotka vaihtavat vaippoja ja leikkivät lasten kanssa. Sinä lienet itse ennakkoluuloinen, kun yrität tehdä täysin luonnollisesta asiasta jotain ongelmaa.
Siittäjä hoivaamassa vastasyntyneitä on kyllä kaikilla mittareilla täysin luonnonvastaista. Ihminen on nisäkäs, ja nisäkkäillä poikanen on kiinni emossa, siittäjän jurottaessa reviiriään ja naaraitaan vahtimassa.