Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Jumala oikeasti olemassa? Todista se mulle jotenkin! En ole ikinä nähnyt enkä kokenut mitään!

Vierailija
20.12.2005 |

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin on mahdollista säilyttää yksioikoinen suhde uskomiseen

ja Jumalaan. Itse en ole saanut asioita yhtä helposti kuin jotkut

muut näyttävät saavan, minulta on päinvastoin poissuljettu normaaleja

asioita. Siksi en voi jakaa uskon " fraaseja" heidän kanssaan.

Usko ei siis ole muuttanut elämääni taikaiskusta onnellisemmaksi.

Koen vain turvaa ja lohdutusta Jumalassa vaikeina aikoina, joita

minulle on " JUmalan tahdosta" suotu.

Vierailija
42/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paholainen on kaikkialla...yhdessä talossa oli tapahtunut todella karmivia juttuja, kunnes olivat alkaneet tutkia tarkemmin..olivat purkaneet lattiat ja seinät, kunnes oli löytynyt paholaisen merkkejä...kävi ilmi, että talo oli omistettu saatanalle..ja tämä luki päivälehdessä...

miten selitätte sen, kun ilmestyskirjassa sanotaan ettei mitää tuotetta saa myydä eikä ostaa ilman tiettyä merkkiä, ja se merkki on luku 666...näissä tuotteissa mitä ostamme on juuri viivakoodi, jonka kolme pystyä pitkää viivaa vastaavat lukuja 6...ja tämän luin tieteen kuvalehdestä ja ilmestyskirjasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Yhdistin vain juttusi itseeni, koska yleistit aika lailla helluntailaisia

ja lestadiolaisia.

Niin, tarkoitukseni oli siis yleistää samaan nippuun kaikki uskovat. Siis kaikki jotka pitävät itseään uskovina ja kokevat että kuuluminen ko. uskontokuntaan ja sen oppien harjoittaminen on tärkeä osa tätä uskoa.

Uskovaisuus sinänsä on mielestäni aika mielenkiintoinen asia, koska se on niin poissulkevaa. En tiedä, mutta veikkaan että meistä ulkopuolisista täysin yhtä harras helluntailainen, mormoni ja juutalainen pitävät toisiaan pahoina pakanoina, joilla ei ole kuin yksi suunta elämässään, alaspäin. Silti kaikki saattavat olla oman porukkansa silmissä valioyksilöitä ...

Vierailija
44/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on taivaassa PALJON PAREMPI olla kuin ikinä maailmassa. Näin se vaan on. Kuolema ei ole uskovalle paha asia, ei todellakaan! Kuolema on itse asiassa se mitä varten me uskomme, jos näin nyt voi sanoa. Uskomme, että pääsemme taivaaseen kuoltuamme, ei se kuolema siis todellakaan ole mikään peikko, jota pitää pelätä. Toki olisi ihanaa elää mahdollisimman pitkä ja onnellinen elämä, mutta tämä elämä ei ole se jota me haluamme, vaan se iankaikkinen elämä!

Kuten laulussa sanotaan " Jalat pidän mullassa maailman, katseellani taivasta tavoitan. Tiedän minne matkaani tehdä saan, olen kansalainen kahden maan."

Vierailija
45/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla muuten vaikeeta? Jos on henkisiä ongelmia,

tulee usein mieli lukea ilmestyskirjaa, että oma kuohuva

maailma selittyisi jotenkin. Kyse voi olla kuitenkin omasta

ongelmasta. Käy juttelemassa esim. lääkärin kanssa jos

pelottaa. Apua löytyy.

Vierailija
46/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Paholainen on kaikkialla...yhdessä talossa oli tapahtunut todella karmivia juttuja, kunnes olivat alkaneet tutkia tarkemmin..olivat purkaneet lattiat ja seinät, kunnes oli löytynyt paholaisen merkkejä...kävi ilmi, että talo oli omistettu saatanalle..ja tämä luki päivälehdessä...

miten selitätte sen, kun ilmestyskirjassa sanotaan ettei mitää tuotetta saa myydä eikä ostaa ilman tiettyä merkkiä, ja se merkki on luku 666...näissä tuotteissa mitä ostamme on juuri viivakoodi, jonka kolme pystyä pitkää viivaa vastaavat lukuja 6...ja tämän luin tieteen kuvalehdestä ja ilmestyskirjasta.

Niin just. Meinaat, että paholainen on tosiaan niin tyhmä, että sen pitää heittää joka paikkaan tämä graffiti 666 jotta homma toimii ?

Vai onko Jumala tosiaan niin heikko, että sen taiat voidaan oikeasti ohittaa kirjoittamalla tuo 666 ? Että se paholainen oikeasti valitsi pahaksi merkkijonokseen numerot 666, ja vielä merkkeinä jotka kehitettiin vasta pari tuhatta vuotta sitten ?

joopa joo, ei nyt mennä noin lapselliseksi, kun tässä on sivussa fiksuakin keskustelua.

Vierailija
47/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen nähnyt ihan aitoa kuvanauhaa hengellisistä tilaisuuksista ja usein ollut äimänä...olen itse ollut yhtä kielteinen ja pessimistinen näiden suhteen..mutta kun olen omin silmin nähnyt, en voi kieltääkkään. Uskallampa sanoa, että kuljen hengellisissä tilaisuuksissa ihan uteliaisuuttanikin katsomassa..ja monesti ihan säikähdän tapahtumia..ja jos jotkut ihmiset kertovat minulle omista kokemuksistaan, kyllä heitä uskon.

Vierailija
48/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkymätön käsi oli tarttunut lujasti olkapäästä ja hän kuuli äänen:

" Älä mene" . Kyllähän tuon uskoo, kun oma äiti kertoo.

Vierailija
49/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai uskotko siihenkin että Copperfield oikeasti lentää tai taikoo vapaudenpatsaan näkymättömäksi?

Vierailija
50/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette mene vaikka Irakiin kertomaan Jumalasta.

Siellä kun vaahtoatte muutaman päivän niin pääsette varmasti " virallisesti" " taivaaseen" , kun oman käden kautta sinne ei pääse.

Olishan se kristinuskon eteenpäin viemistä, kertoa " vääräuskoisille" .

Ja sitte olisitte siellä parhaassa paikassa.

Vierailija
51/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo aiemmin kirjoitin, niin itse toivon saavani elää pitkän ja onnellisen elämän täällä maan päällä, mutta taivas on se jota kohti olen koko ajan menossa. En siis toivo, että kuolisinpa jo. Mutta jos niin kävisi (ja toki joskus käykin...) niin sitten niin käy. Sama jos lapseni kuolisi. Ikävä olisi kamala ja tuska siitä ikävästä suunnaton. Mutta me jäljelle jääneet olisimme niitä jotka surisivat, sillä kuolleella olisi asiat hyvin.

Itselläni ei ole kutsumusta lähetystyöhön. Jollakin toisella on ja kyllä kristinuskosta kerrotaan tänä päivänäkin jossain oman hengen uhalla.

Vierailija
52/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

saati muusta. Luen raamattua silloin kun siltä tuntuu..ei uskovaisena tarvi pelätä pahaa..

Vierailija
53/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköjään aika hölmöinä.

Yhdyn viisseiskan ajatuksiin.

Vierailija
54/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja ihan piruuttani vielä kysyn, mistä tiedät että lukemasi ennuste oli VARMATI kirjoitettu 1900-luvun alkupuolella ?

Mistä tiedät kuinka monta erilaista ennustetta ko. henkilö oli kirjoittanut, ja vain se sopiva jaeltiin luettavaksi ?

Niinpä, uskon asia tämäkin.

Se on todistettavasti kirjoitettu 70-luvun lopulla. Kysele sen jälkeen ihmisiltä, jotka ovat olleet aikuisia jo tuolloin ja varmasti muistavat, mitä elämä oli silloin ja mitä kaikkea tässä välissä on tapahtunut. Siinä on paljon asioita, mitkä ovat tapahtuneet tämän 30 vuoden aikana.

Vierailija
55/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Silloin on mahdollista säilyttää yksioikoinen suhde uskomiseen

ja Jumalaan. Itse en ole saanut asioita yhtä helposti kuin jotkut

muut näyttävät saavan, minulta on päinvastoin poissuljettu normaaleja

asioita. Siksi en voi jakaa uskon " fraaseja" heidän kanssaan.

Usko ei siis ole muuttanut elämääni taikaiskusta onnellisemmaksi.

Koen vain turvaa ja lohdutusta Jumalassa vaikeina aikoina, joita

minulle on " JUmalan tahdosta" suotu.

En ole saanut helppoa elämää osakseni. Olen kuitenkin iloinen siitä rauhasta, jonka sisälleni olen saanut kaikesta huolimatta. Aina on kuitenkin se kaikkein tärkein järjestynyt. Esimerkiksi, kun mietin, mistä saisin rahat bussilippua varten, niin yllättäen tilille oli tullut neljäkymmentä euroa. En ole saanut omaisuutta ja hienoa elämää, mutta tällaista huolenpitoa olen saanut.

Vierailija
56/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kaikista maailman eläimistä mahtui kaksi Nooan arkkiin, joka ei vissiin kovin suuri ollut...?

Vierailija
57/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miten kaikista maailman eläimistä mahtui kaksi Nooan arkkiin, joka ei vissiin kovin suuri ollut...?

http://www.qnet.fi/mpeltonen/arkki.htm

Vierailija
58/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotto voittoa on turha rukoilla. Itse sairastuin syöpään 8v sitten ja olen joka ilta rukoillut että anna minun olla terveenä ja terveenä olen pysynyt.

Vierailija
59/70 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikea ymmärtää Jumalan suuruutta. Me ihmiset haluamme selittää Jumalan järjellisesti, mutta se ei ole mahdollista, koska Jumala on niin suuri ja tekee sellaista mitä me ihmiset emme aina kykene tajuamaankaan.

Vierailija
60/70 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku älykäs asperger, Bill Gates esim. voi olla jumalallinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän