Minimalisti kylpyhuone..Mitä mieltä?
Eli nyt alkaa kylppärin pintojen tekeminen..
Itse olen niukan linjan kannattaja ja seuraavaa olen miettinyt..
Seiniin perusvalkoinen kaakeli, lattian väritys vielä auki..Pöytätasoiksi tumma massiivipuu, samoin mahdollisiksi seinälle kiinnitettäviksi avohyllyiksi.
Tilaan tulee 2x suihku, lavuaari, pesukone, pytty + pillupuhelin..
Onko jollakin ideoita, ihan sisustuksellisia tai materiaaleihin liittyen..
Talo on v.50 rakennettu rintamamiestalo.
Kommentit (7)
Vanilja tai kerma näyttää valkoisen rinnalla helposti likaisen keltaiselta, vaikka kyllä puun kanssa käykin hyvin.
Esin. kaapien ja laatan välissä on tumma puu jne, ja lattia ei ole valkoinen.
ap
valkoinen peruslaatta (15x15) on tosi tyylikäs. Saumaan kannattaa kiinnittää huomiota: alunperin valkoinen mutta harmaantunut tai punahomeinen sauma ei näytä hyvältä vaan kerrostalohalvalta. Sen sijaan esim tummanharmaa tai musta sauma näyttää pitempään hyvältä (Riippuu tietysti lattian väristä, mitä voi laittaa) Harmaa tai tummansininen (mustikka?) lattia on aika hyvä. Tai tiilenpunainen ja puutasot ovat punertavaa tummaa sävyä.
Itse en tykkää avohyllyistä missään tilassa. ne näyttävät hyvältä niin kauan kuin niissä ei ole MITÄÄN tavaraa. Mutta mihin tarvitaan hyllyä johonei laiteta mitään tavaraa ja mihin ne tavarat sitten laitetaan?:) Laittaisin umpikaappia. Mutta en puunvärisenä vaan yksivärisenä (lattian tai sauman sävyisenä?) melamiinina/maalilna.
paras (ja halvin) on yksinkertainen lasista leikattu seinäke.
Sopii minusta hyvin massiivipuun kanssa.
Avohyllyihin en aio tavaraa irrallaan iskeä, vaan tumman ruskeat rottinkikorit hyllyille ja koreihin tavarat..
ap