Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä mielestäsi lapsi on vaikeimmillaan/ työläin?

Vierailija
08.05.2008 |

.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä iässä ovat ainakin meidän lapset olleet hankalimpia. Silloin on molemmilla ollut univaikeuksia ja sellaista yleistä turhautuneisuutta ja tyytymättömyyttä. Olen järkeillyt asian niin, että silloin lapsi jo jotenkin ymmärtää haluta enemmän kuin mihin pystyy. Heti, kun ovat keksineet esim.jonkin tekniikan päästä liikkeelle, on helpottanut tosi paljon. Siis toisaalta ja toisaalta, Sen jälkeen niiden perässä onkin saanut juosta kieli vyön alla...

Vierailija
2/4 |
08.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on silloin, kun on oppinut juuri kävelemään, mutta ei osaa vielä varoa yhtään. Saa olla koko ajan vahtimassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOka paikassa eikä usko mitään. Uhmaa ja haluaa tehdä kaiken itse. Silti hurmaava.

Mut joku 3,5v on jo paljon helpompi ja mun 6-vuotias on jo toooosi helppo!

Vierailija
4/4 |
08.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorin on nyt 7kk.

Sanoisin ehdottomasti, että murrosikä on vaativin.

Pienellä uhmaavallakin lapsella on tarve kuulua perheeseen ja oppia uutta.

Murrosiässä kaikki arvot kyseenalaistetaan ja perhe on "rangaistus" enemmän kuin turva. (siis näin on varaa ajatellla nuorilla, joilla on turvaa kotona).

Sosiaaliset paineet ovat hirveät. Opitut taidot katoavat, nuori taantuu joiltain osin pikkulapsen tasolle.

Pienempien kohdalla vanhempien mahdollisuus vaikuttaa lapsen hyvinvinvointiin ja turvaan ovat suuremmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan