Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni on tyytyväinen?

Vierailija
20.12.2005 |

Suurin osa viesteistä tällä palstalla koskee sitä että ei olla tyytyväinen seksielämään. Nyt kysynkin että kuinka moni onkin tyytyväinen omaan seksielämäänsä? Eli kokee saavansa juuri kaikkea sitä mitä haluaa ja mistä haaveilee?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen todella tyytyväinen nykyiseen seksielämääni, 12 vuotta naimisissa ja aina on ollut mahtavaa seksiä mieheni kanssa. Toki vähän hiljaisempia kausia jossain vaiheessa kuten kaikilla, mutta silloinkin vähintään 2krt viikossa. Mutta nyt!!! Taivaat on auenneet, en tiedä mitä meille on tapahtunut, yhtäkkiä kaikki on aivan huippumahtavaa. Peppuseksi oli ennen täysin out edes ajatuksena, nyt harrastellaan silloin tällöin ja tykätään aivan hulluna. Sitten ollaan innostuttu kolmen kimppa hommista ja lujaa menee silläkin saralla. Sekstaillaan vähintään 6 pnä viikossa ja joinain päivinä monta kertaa. Himo on mieletöntä ja seksi loistavaa. Noista kimppakokemuksista saatu omaan sänkyyn mukavaa puhuttavaa ja tuhmia juttuja. Parinvaihtokokeilu ensi kuussa...

Kaikki on todella hyvää,

Siis olen todellakin tyytyväinen!

Vierailija
2/11 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen avioliitossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhde oli kurjaa, nyt taas suhde maailman paras, mutta seksi ei. Koska sitä ei yksinkertaisesti ole. Tunnen kuihtuvani, olen vasta 30v ja himottaa niin etten saa välillä edes unen päästä kiinni ja unet ne vasta villejä onkin. Nyt alkaa huolestuttamaan sellainen seikka että katselen jopa ystävättäreni miestä sillä silmällä ja mietin millaista seksiä hänen kanssaan voi olla. Ymmärrän todella hyvin miehiä jotka menevät vieraisiin jos nainen pihtaa. Minä olen torjunut mieheni vain kerran, sekin kovan riidan jälkeen ja migreeni päällä. Miksi ei voi saada kaikkea kerralla, seksiä ja loistavan avioliiton?

Vierailija
4/11 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelemme seksistä ja kehitämme sitä. Välillä tietty stressi saa aikaan sen, ettei haluta, mutta en silloinkaan ole puutteessa. Yhdessä on oltu viisi vuotta.

Vierailija
5/11 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mici-

Vierailija
6/11 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on ihana sängys niinku muuallakin.voidaan puhua mitä halutaan ja kokeillaa melkein mitä vaa mitä toinen haluaa(ei kuitenkaa iha mitä).

Vierailija
7/11 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

periaatteen miehenä olen runkannu, mutta nyt alkaa jo ihan oikeesti pillu kiinnostamaan joten taidanpa sortua vieraisiin.

Vierailija
8/11 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,millä olet voittanut kynnyksen peppuseksiin?Ja mitä ajattelet kun saat mieheltäsi peppureikään panoa?Pitääkö naisen olla monen promillen humalassa että uskaltaa koilla peppureikää?

Vierailija
9/11 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainahan seksiä voisi olla enemmänkin ;)

mään

Vierailija
10/11 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, tässä sitä taas ollaan. Juuei tai sii joo, siis ei. heh. Eli kovasta yrityksestä huolimatta ei vaimoni minua halua. Vaikka kokeiltaisiin g-pisteitä sun muita erikoisuuksia (joissa luulen olevani hyvä), ei silti tunnu kiinnostavan. Eli en ole tyytyväinen, ja haluan tälläkin hetkellä niin pkeleesti hellää kosketusta yms. Ääh...tää ei oo kivaa.

Vierailija
11/11 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitin " kynnyksen" peppuseksiin ajan kanssa. Lupasin miehelleni että ehkä joskus voidaan kokeilla. Sitten vaan pikkuhuljaa. Ensin silloin tällöin ollessani todella kiihottunut niin hipaisu sieltä. Sitten myöhemmin ehkä vähän enemmän hipaisua sieltä jne jne. Mieheni oli alusta asti tosi kärsivällinen ja ikäänkuin ohimennen hipaisi ja kosketteli sieltä. Ja tuota " hipelöinti" vaihetta kesti varmaan kuukausia. Sitten se alkoi tuntua paremmalta ja paremmalta ja sitten pikkuhiljaa lisättiin panoksia ja aloiteltiin sormella ja loppujen lopuksi se olin minä joka vaati vehjettä sisäänsä!

Eka kerta" normaalin" aktin jälkeen uudelleen nousseella vähän " puolikuntoisella" kalulla sivuttain lusikka-asennossa ja siitä se lähti. Aivan ihanaa! Suosittelen tällaista etenemistapaa muillekin, jotka inhoavat/pelkäävät asiaa. Ja pitää ehdottomasti olla kumppani johon luottaa täysillä ja jonka vuoksi haluaa kokeilla jotain josta nyt ei itse ehkä ole ollenkaan innostunut. Voitte yllättyä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän