Lue keskustelun säännöt.
Me siivottiin sunnuntaina asunto putipuhtaaksi ja nyt täällä
19.12.2005 |
näyttää sitten jo siltä, että ei paljon mitään tehtykään! Koirankarvatollukoita kierii nurkissa, matoissa on mitälie roskia, keittiön lattialla paljonkin. Lelut ovat hujan hajan ja tv-ruudullakin jo hentoinen pölykerros, samoin lasivitriinissä. On tämä vaan niin rassaavaa tämä elämä lapsi/koiraperheessä!! Mikään ei pysy järjestyksessä edes vuorokautta :((
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mies vaan totesi sunnuntaina, että onpa hienoa, kun nyt ei tarvi siivota piiitkään aikaan!!! Se ei raukka ymmärrä, että teen sitä siivousta täällä päivät pitkät. Hän kun siivoaa KERRAN VUODESSA, niin sehän riittää!!!! VOI vitsit!