Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mua ärsyttää sellaiset "perinteiset hössöttävät naiset"?

Vierailija
04.10.2009 |

Siis tulee oikein SUURTA ärtymystä jos vieraillaan esim. jonkun miehen työkaverin luona jonka vaimo on sellainen "hössöttäjä". Siis esim. kesken kaiken jäkättää miehelle että voi kun ryttäsit tuon sohvanpäällisen tai kamalaa kun on näitä muruja. Sitten on leivottu monta kakkua, puhutaan jostain jumpasta tms..

Mistä johtuu? En ymmärrä, mistä sellainen jopa inhontunne tulee tuollaista kohtaan. Kateutta se tuskin on. Olen suhteen alussa ymmärtänyt että mies tykkäisi "perinteisestä naisesta" joka tekee kaiken miehelle valmiiksi ja mies on puhunut positiivisesti "akkojen hössötyksestä" enkä minä sellainen ole, joten voisiko olla että ärsyynnyn koska ajattelen miehen pitävän sellaisista naisista?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää, että aloitus on vuodelta 2009. Oli monta mielipidettä jonka olisin halunnut haastaa alkuperäisen kirjoittajan kanssa. 

No voit sä ne nytkin kertoa.

Vierailija
42/45 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokka pitää          

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyacinth Bukee              LOL

Vierailija
44/45 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on moneen junaan. Harva meistä on täysin ennakkokäsityksen mukainen. Joku saattaa hössöttää jostain muille tyhjänpäiväisestä asiasta, mutta ei tajua mitään oikeasti tärkeästä. Koskee niin naisia kuin miehiä. Itse en edes osaisi määritellä täysin perinteen mukaista miestä tai naista enää, kun sukupuoliroolit ovat sekoittuneet vuosien ajan.

Vierailija
45/45 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan minua ärsyttää ihan hirveästi naiset, jotka ottavat parisuhteessa "perinteisen" naisen roolin! Nämä naiset pitävät itseään heikkoina naisina, jotka tarvitsevat vahvan miehen turvakseen. Kuvioon kuuluu luonnollisesti se, että miehen puolesta tehdään kaikki ja passataan häntä. Ollaan vähän sellaisia kodin hengettäriä, jotka tukevat miestä lähinnä tämän uralla ja voitelevan leivätkin valmiiksi, "kun on niin mukava tehdä palveluksia omalle rakkaalle".

Eihän tällainen käytös minulta henkilökohtaisesti pois ole, mutta se ärsyttää koko naissukupuolen puolesta! Jos naiset eivät suostuisi tällaiseen, niin viimeistenkin audi-miesten olisi vähitelleen pakko muuttaa asenteitaan.

Koko naissukupuolen puolesta. Hmmm.

Meitä -ei niin perinteisiä edustajia, on nykyään kuule paljon. Sellainen ns. perinteinen hössöttäjä alkaa olla mennytttä aikaa.

Ole oma ittes ja anna muittenkin olla. Ei me olla vaan joku sukupuoli- ei kukaan.

Tuoerää tehdä tommosia prototyyppi-yleistyksiä.

Miten vielä tänäpäivänäkin joku ajattelee noin mustavalkoisesti?