Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko kesti että tärppäsi?siis e-pillereiden jälkeen jakauanko käytit niitä?

19.12.2005 |

Minä käytin 3v ja nyt olis lupa sille neljännelle tulla,mutta ei taida kovin pian tärpätä,pois jätin pillerit 2,12.

Vanhemmat lapset ovat 6v,5v ja 3v.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kuparikierukka 2 vuotta. vaihdoin pillereihin muistaakseni helmi-maaliskuussa. lopetin pillereiden syömisen heinäkuussa ja kolmannella kierrolla tärppäs.

my_selene ja Remppa rv17

Vierailija
2/16 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin pillereitä 12 vuotta. 3 kierrosta tärppäsi. :)

Red_Cat & Möykky 17+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja neljännestä varsinaisesta yrityskierrosta tärppäsi.

NapNap rv28+6

Vierailija
4/16 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillereitä söin 6,5 vuotta ja toisesta kierrosta tärppäs. Ja ihan totaalisesti tulee jos on tullakseen -meiningillä. Oviksenkin missasin ihan kokonaan.

Vierailija
5/16 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta söin pillereitä vuoden ja sen jälkeen oli kierrot ihan sekaisin kauan. Meni 1v1kk ennenkuin tulin raskaaksi. :(

Toisille ne ei vaikuta niin paljoa. Itsellä kierto oli hukassa niiden jälkeen.

Vierailija
6/16 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuukautiset pysyivät poissa kauan pillereiden jälkeen ja kun alkoivat olivat TODELLA epäsäännölliset ja raskaaksi tulin vasta 9 kk pillereiden lopettamisen jälkeen. Mutta lopulta se vauva meillekin kuitenkin tuli - nyt pikkupoju leikkii tuossa lattialla ja toista kuumeillaan. Tosin kuukautisia ei ole synnytyksen jälkeen näkynyt, joten taitaa mennä taas kauan. :(

Vierailija
7/16 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

A kp23...

Vierailija
8/16 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta ja siihen mahtui kaksi keskenmenoa. Mutta nyt on terve poika 5kk. :)

Vierailija
9/16 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoista toivoisin että saisin lisää vastauksia ja tietoa siitä vielä että onko pillereiden jälkeinen raskaus ollut vaikeampi kuin ennen pillereitä?

Vierailija
10/16 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin syönyt pillereitä nelisen vuotta. Kun jätin pillerit pois, tulin raskaaksi heti ensimmäisestä kierrosta. Koska ei ehtinyt tulla luomukuukautisia ollenkaan, oli lasketun ajan määrittäminen vähän hakusessa :)

Nyt ehkäisynä on ollut ihan kondomi, ja olemme yrittäneet pikkukakkosta kolme kiertoa. Eli nyt ei tunnu yhtä helposti tärppäävän. Gynekologini kyllä mainitsi ensimmäisen raskauden yhetydessä, että jotkut saattavat ovuloida useasti ekan pillerittömän kierron jälkeen, kun elimistö käy vähän ylikierroksilla, oltuaan levossa pitkään. No en tiedä oliko vain hänen arvailuaan, mutta meillä taisi pitää paikkansa jossain määrin...

Vierailija
11/16 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuten edellä olleessa viestissä kyselin!

Vierailija
12/16 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kuullut että pillerit saattavat jopa nopeuttaa raskaaksi tuloa.Minäkin tässä kuumeilen kovasti ja toivon ettei menkat tule.Haluaisin kolmen vuoden ikäeron pojalleni ja vauvalle.

Vierailija
13/16 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä jotka raskauduitte suht nopeaa, pysyivätkö kierrot normaaleina pillereiden jälkeen? Mulla on nyt toinen kierto menossa, pillerit jääny pois syyskuussa ja eka kierto oli 49pv, tämä näyttää olevan samanlainen. :(

Vierailija
14/16 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kesti ekaan tärppiin 1v 2kk. Pillereitä söin n. vuoden ennen lopettamista. Olin aiemminkin lopettanut pillereitä niiden sopimattomuuden takia, eikä mitään kierto-ongelmia ollut ennen kuin päästiin tositoimiin.. Sitten kierrot heittikin ihan sekaisin.

Vierailija
15/16 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat tulivat ehkä kaksi kertaa vuoden aikana kahdeksan vuoden pillerikuurin jälkeen. Yli vuosi meni raskautumiseen. Heti ensimmäisen normaalikierron jälkeen tärppäsi. Vuoden ja kahden kuukauden synnytyksen jälkeen ekat menkat.

Vierailija
16/16 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat tulivat ehkä kaksi kertaa vuoden aikana kahdeksan vuoden pillerikuurin jälkeen. Yli vuosi meni raskautumiseen. Heti ensimmäisen normaalikierron jälkeen tärppäsi. Vuoden ja kahden kuukauden synnytyksen jälkeen ekat menkat.