Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Vilttiketju vko50**

11.12.2006 |

Eipä tainnu vielä tälle viikolle olla...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää alkanutta viikkoa ketjulaisille! HIljaista on tainnut olla viime aikoina? Itseäni on työkiireet viime aikoina stressannu, mutta nyt alkaa taas vähän helpottaa. Enää pari viikkoa jouluun ja lomaan, ihanaa! Viikonloppuna yritin taas osoittaa, kuinka oiva kotiäiti minusta tulisikaan, jos minulle vain hoivattavia suotaisiin, kun leivoin korvapuusteja sata kapaletta ja kaksi piparkakkutaloa (yksi omille, toinen miehen vanhemmille) :)

Sen verran lueskelin tuota viime viikon pinkkaa, että kommentoin lyhyesti.

Shannon: tiedän tunteen, sen kyllästymistunteen nimittäin. Olen monta kertaa jo sanonut miehelle, että unohdetaan koko yrittäminen, tulee sit jos on tullakseen, ja ruvetaan ottaa adoptiosta selvää. Jotenkin sitä vain aina kuitenkin sitten päättää yrittää vielä vähän. Monelle parille kai lapsettomuus on kuitenkin sellainen vedenjakaja; toisilla kai se yhdistää, joillakin erottaa toisistaan. Meillä ei mies varmaan vielä ole oikein edes ymmärtänyt, että on mahdollista, että me ei koskaan saada omaa lasta. Joskus ihan ärsyttää se hänen " kyllä se sieltä vielä tulee" -asenne, kun itselle se on kolahtanut jo, että " ei se kyllä nyt välttämättä tulekaan." Mutta jaksamista Shannon sinulle!

stiipiliina: sen verran pitää kommentoida, että mulla on myös niukat kuukautiset, on ollut aina. EI myöskään tule mitään limakalvon palasia eikä mitään ja varsinainen vuoto kestää ehkä päivän. Korkeintaan. Sinänsä ihmeellistä, kun mulla on se PCO-epäily, ja kai silloin limakalvon paksuus on se ongelma. No, joka tapauksessa siitä mua tutkineet lääkärit on yhtä mieltä, että se limakalvo on " kaunis" (kuulemma) ja tarpeeksi paksu ennen kuukautisia. Joten, älä luovuta vielä limakalvosi suhteen :) se on varmasti riittävä. Mutta eihän vara venettä kaada (...) joten taidan itsekin ostaa sitä greippimehua :)

).( vielä vähän. Söin ekaa kertaa clomeja tässä kierrossa. Ei mitään sivuoireita, ei tuntemuksia, joten pelottaakin, että kun menen huomenna ultraan niin siellä ei ole mitään. Joka tapauksessa olen varma, että se on liian aikaisin, koska mulla ovis on yleensä kp17-18 aikoihin, joten tod. näk. joudun vielä menee uudestaan tällä viikolla. Kinusin lääkäriltä myös luge-reseptin, joten ekaa kertaa olis tarkoitus niittenkin kanssa läträillä tässä kierrossa. JOs vaikka niistä jotain apua... Lääkäri tosin itse ei ollut kovin toiveikas " jos se ei tähän mennessä ole lähtenyt niin ei se lähde nytkään" inssiä se meille suunnittelee, mutta senkään onnistumis% ei paljon ilonkiljahduksia minusta kirvoita....But you never know.

Positiivisempia ajatuksia muille!!

Vierailija
2/20 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omanapaisesti: eilen kp28/28-38 ja hätäpäänä tietysti tekaisin kaapista löytyneen pregent stickin - hohoijaa taas vaihteeksi - PLUSSAAHAN SE! Nyt on sitten itseaiheutettu pelko takapuolessa, että käykö taas niin kuin ennenkin että vuoto alkaa parin päivän päästä - olisi ollut kait paree olla testaamatta ja odotella että menkat on myöhässä..mutta kun on utelias mieli niin on ;o) Niin taisin alkukierrosta mainita, että tässä kierrossa menkat alkoi samana päivänä kuin 6 vuotta sitten ja siksipä ovis osui sopivasti meidän 6vuotispäiviin ja niitä vietettiin romanttisissa merkeissä useaan kertaan - siksi nyt toivonkin kovasti että olisi onnistanut ;o) laskettuaikakin olisi sama kuin esikoisella eli 21.8 tosin vuosi on.

Mutta tosissaan, pitänee koittaa olla nyt rauhassa ja odotella, en uskalla tehdä edes uusintatestiä, katselen muutaman päivän, että alkaako vuoto vai miten käy...Vielä ei ole näkynyt merkkiäkään. Pitäkääs nyt kanssaviltteilijät peukkuja :O)

Sagalle moi! Olet vissiin uusi vilttisläinen? Tervetuloa ketjuun! Toivottavasti et viltteile kovin pitkään - vaikka tämä ketju on kyllä oiva henkireikä :o)

Mitäs muille kuuluu?

Mukavaa maanantain jatkoa kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saga, että olit aloittanut pinon tälle viikolle! Itse clomistina voin lohduttaa, että ei ne aina sivuoireita aiheuta. Esikoispojan sain clomeilla, eikä ollut minkään valtakunnan tuntemuksia, nippailuja tai yhtään mitään. Ei edes sitten, kun raskaus alkoi. Eli älä suotta heitä kirvestä kaivoon, ennenkuin tilanne todettu ultrassa!

Ottaisiko joku esittelylistan kopsaamisen/päivittämisen hoitaakseen?

Se ei ole vaikeaa, pitää vaan vähän käyttää leikkaaliimaa-tekniikkaa. Neuvon kyllä, miten se tapahtuu, jos kukaan " aktiivi" ei osaa!

Mitä kuuluu muille?

Vierailija
4/20 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viltsu, aivan mielettömän ihana uutinen ja maailman ihanin joululahja teille!! Halauksia!! Ihan onnenkyyneleet valuu tässä herkässä tilassa meikäläiseltä..Saatiinpa plussa viho viimein ja nyt alkaa plussaputki, eikö vaan!

Vierailija
5/20 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeeta!Pitäähän sitä saada hehkuttaa nyt edes vähän- eikö?! Johan se itse plussa on hehkuttamisen arvoinen!!! Voi, toivotaan täällä ainakin nyt kyynerpäät ja kaikki " päät" ristissä, että se teidän PLUSSA PYSYY bd bd bd!! Peukutuksia * tanssii plussan pysymistanssia myös* Senniinan tavoin" ihan liikutusta pukkaa täälläkin päälle" .

Saagalle kiitokset aloituksesta.

Senniina: Toivottavasti, joku siirtyis päivittelee, itse en uskalla luvata, koska parin viikon päästä joudun (olenpa negatiivinen) jättää tän porukan kuiteskin.Oisko joku uusista halukas kenties?

Omanapapiiri: Eilen ja toissapäivänä jo lykki jotain limoja vaikka kp olikin vasta jossain 7-8. Tänään pitäis kyllä yrittää kaataa tuo mies ja kantaa se tuonne makkarin puolelle-luolanainen tyyliin jos ei muuten :))

Mulla jotenkin on helpottanut nää vauvapaineet, sen jälkeen, kun täälläkin julkisesti ilmoitin heittäväni hanskat tiskiin vuoden lopussa jos ei oo tärpänny. On kuiteski jotenkin helpottunut olo ja on jotenkin vapaampi suunnittelemaan tulevaa ja ensi vuotta. Tottakai toivo vielä elää, mutta esim. viime menkkojen jälkeen ei tullut enää sitä tavallista *olen kuin maani myynyt-fiilistä*

Ihanata viikonalkua kaikille teille ystävä-Viltit!

Vierailija
6/20 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin harvoin enää täällä kuumeilupuolella käyn mutta joskus silti! :)

Ja nyt oli pakko kirjoittaa kun oli loistavia uutisia: ONNEA VILTSU!! Usko pois vaan, plussa on plussa!!! Hienoa, nyt vaan onnea masun kasvatukseen!

Omaa napaa: tänään oli sitten meikäläisen eka - toivottavasti vika - inssi. Kaikki oli loistavasti, kolme follikkelia odotteli irtoamista, ovulaatio tapahtumaisillaan ja miehen tavara priimaa. Joten voitte uskoa että toiveet on korkealla. Nyt vielä luget kehiin ja jouluna testailemaan! Oonkin pumpattu nyt oikeen kunnolla täyteen hormoneja tässä kierrossa, alkuun kp3-7 oli clomit, sitten kp8-9 menopur, kp10 pregnyl ja nyt ne luget. Että se siitä kevyestä hoidosta! =)

No, mukavaa joulun odottelua kaikille ja tsemppiä yritykseen! Mielessä olette vaikken jatkuvasti täällä käykään!

Vierailija
7/20 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viltsu! Taalta myos varovaiset onnittelut ja tsempitykset ja kasia myos laitetaan ristiin teidan puolesta. Jospa nyt viimein. :) Onks sulla muutes oireita?

Ma ryhtyisin paivittamaan listaa JOS ois taa nettiyhteys varmempi. Mutta kun se toimii millon tahtoo, enka itsekaan niin aktiivisesti kuumeile etta taalla edes joka viikko pyorisin, niinku syksyn 3 kk taukokin kertoi.

Enka ma tieda miks ma taalla nytkaan pyorin ku enhan ma vauvaa nyt tahan halua ku uraa oon just alkamassa rakentaa, opinnot kesken ja niin edelleen... enhan...?

No mainittakoon et mulla on ollu tissit kipeemmat ku koskaan nyt. Ne ei oo jarisyttavan kosketusarat, mutta niita viiltelee ja sarkee tosi kipeasti valilla, siis kun ovat ihan " levossa" . Omituista. En usko et ois raskausoire, koska tuota samaa oli lievempana edellisessakin kierrossa ja myos nyt ovulaatiota ennen, lievana. Mikahan kp mulla nyt on... 21/27 taitaa olla.

(oishan se vaavi ihan kiva joululahja. niisk.)

Vierailija
8/20 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiitos teille kaikille :o) on ihanaa kun on tällainen tukiketju! Vielä ei ole näkynyt punaista, vaikka joka veskikerralla sitä pelkään. Ja kotona tietysti aina kun käy veskissä on pakko kurkata kaappiin -

siellä se...punaviiva.

On sellainen jännä olo pelottaa, mutta samalla sydämessä kuplii onni. Miehelle en ole vielä kertonut, ehtiipä tuon sitten kun testaan uudestaan. Kaipa se aavistaa - kyselee, että pitikös tänään alkaa...Olisipa uskomatonta, jos tämä nyt sitten vihdoin onnistui - kaksi vuotta yritystä ja monta plussaa ja pettymystä takana, voi kun tämä plussa pysyisi...Vaikka toisaalta en ole aiemmin onnistunut plussaa saamaan testiin kp28... jospa siis kuitenkin :o) Niin joo tänään on sitten peräti kp30/28-38.

Majitalle oireista: tutut pms-oireet eli alaselkäsärky ja hiotus, palelu, väsymys, päänsärky, mutta sitten puuttuu turvotus, vatsan mouruaminen, kärttyisyys ja rinnoissa ei ole aristusta vain nännit ovat arat ja sellainen tunne ajoittain että maito nousee. Aiemmissa raskauksissa eka oire oli verenmaku suussa - sitä tunsin eilen. Ja samoin aiemmilla kerroilla alavatsaa on vihlonut ja jomottanut, sitä samaa on tuntunut nytkin. Mutta kyllä edelleen on pelko takapuolessa, että tämä riemu on ennen aikaista.

Naksulle peukut pystyssä, että inssin tulos on jouluna plussa :o)

Stiipiliinalle tsemppihali - älä vielä meitä hylkää!

Nyt pitää alkaa ahkerointi!

Ihanaa tiistainjatkoa kaikille!!

Vierailija
9/20 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostetta nostetta!

Missäs muut ovat?

Vierailija
10/20 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kovat alavatsakivut alkoivat eilen. Aamulla herätessä testasin kuitenkin kun olin testin ostanut. Nega. Puhdas valkea ruutu. Vuotokin on jo alkanut ja kivut ovat aika kovat puhumattakaan siitä kivusta, joka tuntuu sydämessä :o( Näitä on tässä kahdessa vuodessa ollut ihan liikaa ensin iloa plussasta ja sitten surua vuodosta...

Olen ajatellut jäädä joulutauolle ja palaan viimeistään tammikuussa, siis ensi vuonna - jospa vuosi 2007 olisi parempi vuosi...

Riemukasta joulunaikaa ja iloista uutta vuotta silti teille kaikille!!

Toivotteleee vakivilttis viltsu.

Vierailija
11/20 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itku, Viltsu! Ei siis voi olla totta. Mikä siinä nyt on, että pikkuiset eivät pysy matkassa?! En voi muuta kuin ihmetellä ja lohdutukseni jakaa. Halaukset!!

Vierailija
12/20 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[size=2][color=FF69B4]♥ [size=3]♥ [size=4]♥ [color=CD2990] Vilttiketju [size=4][color=FF69B4]♥ [size=3]♥ [size=2]♥

[size=2][color=FF3030]Pino siis meille pitkään lasta yrittäneille, [color=DC143C] jotka odotamme vilttiketjussa omaa vuoroamme päästä " peliin" . Jaetaan yhdessä tunteita lapsen saamisen toivosta, tuskasta ja pettymyksistä. Sekä kaikesta muustakin maan ja taivaan välillä.

[color=lime]♥ [color=green]♥ [color=00FF7F]♥ [color=4EEE94]♥ [color=00FFFF]♥ [color=00CDCD]♥

[size=2][color=0000EE]Haavemaa

[color=green]

Ikää mulla 28, miehellä 33.

Ensimmäistä toivottu 10/02 alkaen.

Eteläisessä Suomessa asustellaan koirun kanssa maaseudulla.

[color=0000EE]Käärö[color=green]

Ikää 23, miehellä muutama vuos enemmän. Yritys aloitettu 04/06. 06/05 endo epäily, 01/06 todettu ovuloimattomuus ja endo epäily vahvistettu. Clomit oottaa kaapissa.

[color=0000EE]Majita[color=00CD66]

Ikä: 25 Miehen ikä: 32

Ei lapsia. Yritystä takana 4 v 6kk. 1 kemiallinen raskaus -03.

Diagnoosi: lievä endometrioosi. Laparoskopia tehty 04/06. Odottelemme luomuihmettä omien opiskelujeni lomassa.

[color=0000EE]Naksu[color=lime]

Oma ikä 26 v.ja miehen ikä 25 v.

Lapsia: Ensimmäisestä haaveilemme

Yritys alkanut syyskuussa 05, nyt 05/06 toinen tero-kierto menossa.

[color=0000EE]-ninnuli1-[color=00CD66]

Ollaan miehen kanssa molemmat 27v ja asustellaan kaakkoissuomessa. Yritys aloitettu 04/05 ja ensimmäistä toivotaan tulevaksi.

[color=0000EE]Pömppö79[color=green]

Ikä: vm -79, Miehen ikä: vm -79

Lapsia: Tytär 01/03

Yritystä takana: Yritys aloitettu 04/04, tähän mennessä saldona kaksi km (tuulimuna + alkuraskauden km), nyt taas clomit käyttöön!

[color=0000EE]Ria73[color=lime]

Ikä : 33, Miehen ikä: 29

Lapsia ennestään: 1 Poika 4,5vuotias. Km 4/06, kohdunulkoinen.

Yritys aloitettu: En oikeesti muista miten kauan, mutta jos nyt lasken tosta kohdunulkoisen jälkeen yrityksestä ni vuoden.

[color=0000EE]Shannon75[color=00CD66]

mun ikä 30 sekä miehen ikä 30.

Lapsia: ent.liitoista: pojat 9 ja 7 v., miehellä 7 v. tytär, yhteinen poika 2v. Yritys aloitettu 7/05. Km 04/06, kohdunulk. 08/06

[color=0000EE]Stiipiliina[color=green]

ikää 36 ja miehellä 38

Lapsia: mulla yksi (11-vuotias), miehellä ei yhtään

yritystä 2/05 alkaen.

[color=0000EE]Tyytikki[color=4EE94]

Vuosirenkaita kertynyt itselle 31, miehelle 35.

Pääkaupunkiseudulla asustetaan.

Ensimmäistä toivottu 07/2005 lähtien.

[color=0000EE]viivi82[color=4EEE94]

Ikä: -vm82, Miehen ikä:-vm77

Ei lapsia aiemmin.

Yritystä 7/05 alkaen

[color=0000EE]-viltsu-[color=00CD66]

Ikä: 35, Miehen ikä: 30

Lapsia entuudestaan: pojat 08/01 ja 06/04

Yritystä 11/04 alkaen.

[color=0000EE]Kääryle[color=4EEE94]

Vuosi takana pikkukakkosen yritystä. Minä 34v. mies 32v ja tyttö 3v. Menkat kesti kesäkuussa kaksi viikkoa (kyseessä ei ollut km). Tuon pitkittyneen vuodon johdosta kävin lääkärillä ja nyt kai tutkitaan muutekin tarkemmin olisiko joku oikeasti vialla.

[color=0000EE]Saga77[color=00CD66]

Ikä: 29, Miehen ikä: 32

Tutkimuksia tehty, diagnoosina selittämätön lapsettomuus.

Yritystä 7/05 alkaen.

[color=0000EE]Eppa79[color=00CD66]

Ikä: 27, Miehen ikä: 28

Lapsia entuudestaan: esikoinen 5v.

Yritystä 11/05 alkaen.

[color=FF3030][size=3]♥ [color=DC143C][size=2]Onnellisesti plussanneet Vilttiketjulaiset!! [color=FF3030][size=3]♥

[color=CD5B45][size=2]Silvain [color=CD2990]plussaa 20.3.06, LA 27.11.06, yrityistä 03/05 alk. [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]suuma [color=CD2990]plussaa 10.4.06, LA 16.12.06, yrityistä 05/05 alk. [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]Selmiina [color=CD2990]plussaa 30.4.06, LA 9.1.07, yrityistä 05/05 alk. [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]Beijaflor [color=CD2990]plussaa 1.5.06, LA 8.1.07, yrityistä reilu 1v. [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]Bien [color=CD2990]plussaa 2.5.06, LA 7.1.07, yritystä: tytär 06/03, sen jälkeen ei ehkäisyä [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]Isabelluska [color=CD2990]plussaa 18.5.06, LA 21.1.07, yritystä 2.5v.[color=deeppink]♥

[color=CD5B45]Limonadi [color=CD2990]plussaa .5.06, LA 4.2.07, yrityistä vajaa 1v. [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]KJ25 [color=CD2990]plussaa 29.5.06, LA 8.2.07, yrityistä 01/05 alk. [color=deeppink]♥

[/quote]

[color=CD5B45]anzq79 [color=CD2990]plussaa 2.7.06, LA 7.3.07, yritystä vajaa 1v. [color=deeppink]♥

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[color=CD5B45]kantri80 [color=CD2990]plussaa 13.7.06, LA 19.3.07, yritystä 06/04 alk. [color=deeppink]♥

[/quote]

[/quote]

[color=CD5B45]Senniina [color=CD2990]plussaa 25.10.06, LA 27.6.07, yritystä reilu vuosi [color=deeppink]♥

[/quote]

[/quote]

[color=FF3030][size=3]♥ [color=DC143C][size=2]Synnyttäneet Vilttiketjulaiset!! [color=FF3030][size=3]♥

[color=CD5B45][size=2]Silvain [color=CD2990]poika 27.11.06

[color=CD5B45][size=2]Beijaflor [color=CD2990]poika .12.06

Vierailija
13/20 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viltsulle tosiaankin megasuuret jättihalit. Uskomatonta, että tuo tapahtui taas .Eipä varmaan paljoa lohtua nämä sanat tuo, mutta: " Olen todella pahoillani Viltsu puolestasi, kyllä todellakin olisi sulla pitänyt sen plussan pysyä :((!

Itsellä oli kans yhden kerran tässä yritysaikana todella kovat menkkakivut ja ajattelinkin, että mahtoiko olla esim. varhainen keskenmeno. Kipu oli nimittäin sellaista aivan kuin synnytyssupistuksest ois alkaneet. Supistukset /kouristukset tulivat tiheimmillän muutaman minuutin välein ja olin todella kipeä parin tunnin ajan. En nyt muista, oliko vuoto silloin jotenkin erilaista, mutta en koskaan aiemmin, enkä sen jälkeen ole kokenut samanlaista. Silloin en kyllä ehtinyt edes testailemaan, nimittäin vuoto alkoi ihan normaalin kierron rajoissa.Tiedä sitten, mitä oli ?

Minä vielä roikun täällä siis sitkeästi uuteen vuoteen asti. Silloin pitäisi viimeistään uuden kierron taas pyörähtää käyntiin. Ovis oli eilen tai tänään ja eilen pöllyteltiin vilttejä, joten ainakin taas yritystä on ollut...

Kerroinkin jo aikaisemmin, että kun vetäydyn palstailusta niin rupean etsimään sit uutta työpaikkaa. Sainkin tänään mielenkiintoisen työtarjouksen, jonka varmaan otan vastaan. Ei ole vakipaikka mutta työ alkaisi alkuvuodesta, joten varmaankin otan sen vastaan. Tuleepahan muuta ajateltavaa ja palkkakin on suht hyvä.

Saagalle kiitokset rohkaisevista kommenteista :) Jospa se mun limis ois tosiaankin ihan kunnossa, vaikka ohueksi olenkin sitä epäillyt.

Senniinalle ihanaa vauvamahan kasvattelua. Jokos olet alkanut vauvatarvikkeita katsella sillä silmällä?? :)

Vierailija
14/20 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetta Vilttiin näin aamutuimaan!!!

Vierailija
15/20 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko tulla vielä kiittämään lohduttavista sanoistanne Stiipiliina ja Senniina. Musta alkaa itsestä tuntua mahdottomalle ajatukselle, että vielä tulisin raskaaksi - se tässä nyt on opittu ettei se plussa mun kohdallani vielä takaa yhtään mitään :o( Mutta eiköhän tämä tästä taas iloksi muutu..

Tärppionnea Stiipiliinalle ja Senniinalle ihania odotuksen hetkiä.

Ja kaikille muillekin vilttisläisille jännittävää joulunodotusaikaa ja onnellisia hetkiä tämän vuoden viimeisiin viikkoihin!

Vierailija
16/20 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon niin pahoillani sun puolestasi. Tuntuu et ei voi olla tottakaan et sulle käy koko ajan noin. Ootko muuten kuullu siitä laparoskopiasta vielä mitään, et onko vielä pitkätkin jonot. Jospa se sitten tois avun sulle. Tosi kurja tilanne. Lämmin lohtuhalaus sulle. Olet ajatuksissani.

Mulla myös kurjat fiilikset. Nyt menossa kp 4. Ihme juttu, et nykyään mulla on tuota tuhrua jo melkein viikon ennen kuin alkaa kunnon vuoto. Ei mulla ennen kohdunulkoista tämmöistä ollut. Eli noin 2 viikkoa siitä kun edelliset menkat on loppuneet alkaa jo tuhru. Kroppa näköjään pimahtanut lopullisesti. Kuiteskin joulutunnelmaa on vaikea repiä yhtään mistään tänä vuonna. Koko ajan kuvittelen, et meillä vois olla nyt jo vauva, jos sitä ensimmäistä keskenmenoa ei ois tullu. Huomenna ois ollu laskettu aika. Ja joulu oltais saatu viettää kera pienen nyytin. Mäkään en jotenkaan jaksa enää uskoa tuohon raskautumiseen. Raskain mielin yritän tehdä luopumistyötä, joka on niin vaikeaa.

Mä varmaan jatkossakin käyn kirjoittelemassa tänne harvakseltaan. Mukavaa joulunodotusta. Toivottavasti te muut löydätte sen joulumielen...

Vierailija
17/20 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnelma viltissä=( Eikä oikein sanoja lohduttaa. Itsellä on tietysti hyvä joulumieli siinä mielessä, että on tämä kasvava vatsa. Surua tuo kuitenkin se, että esikoinen viettää aaton isänsä luona eikä joulu tunnu joululta ilman lapsen riemua. Pääsen siitä kuitenkin nauttimaan tapaninpäivänä, jolloin meillä oikeastaan vasta joulua vietetään. Aattona tulee kaverin perhe syömään ja heillä on kaksi lasta. Se on ihan mukavaa, mutta em. perhe edustaa eri uskontokuntaa eivätkä he sillälailla vietä joulua. Ei tule pukkia ym.

Kyllähän sitä itsekin on tullut mietittyä, että jos olis heti tärpännyt, niin olis jo nyytti joulua viettämässä meidän kanssa. Seuraavana sitten, jos kaikki menee loppuun asti hyvin. Eilisessä ultrassa ainakin näytti siltä.

Missäs Haavis? ja uudet vilttisläiset? Ei nyt apeista tunnelmista huolimatta kuivuta kasaan!!

Kaikkea hyvää kaikille, t. Senni 12+1

Vierailija
18/20 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Viltsu...ei ole sanoja lohduttaa. Todella kuluttavaa varmasti, jos noita plussia ja heti perään vuotoa on sattunut jo monta kertaa. Koita jaksaa!

Niin tosiaan meille syntyi vilttisvauva 7.12.06. Vielä on teholla hoidossa mutta kuulemma jouluksi saadaan kotiin. Aika kankeeta on vielä vauvanhoito, ollaan 10 tuntia sairaalassa päivittäin ja se on tosi väsyttävää. Yöllä pitää sitten lypsäillä pojalle maitoa. No väsymys kai kuuluu asiaan.

Nyt aamupalalle ja sairaalaan

Beijaflor ja Onni 1viikko 2 päivää

Vierailija
19/20 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viltsulle pahoitteluni, en osaa muuta sanoa. Ja voimia jälleen uskoa tulevaan! Pettymys on aina raskas ottaa vastaan, enkä voi kuin kuvitella, mitä se on plussan jälkeen.

Oma napa voi niinkuin ennenkin. Kp 1 taitaa olla menossa. Siis riippuen mistä lasketaan. Kun mullakin tuota tuhrua on enemmän ja vähemmän ennen ' kunnon' vuotoa (joka tosin on aika niukkaa).

Ei ole mieli huipussaan, mutta ei maassakaan. Eli ihan normaalia arkieloa elellään, olen haudannut haaveet vauvasta, vaikkakin edelleense pieni toivo joskus hiipii esille. Koitan ottaa itseäni niskasta kiinni ja alkaa puheet adoption järjestelemisestä. Mies kun ei siitä ainakaan yrityksen alkuaikana innostunut lainkaan.

Ehkä asiaa ois helpottanut se, että meillä on lähisuvussa adoption kautta saatu pikkuneiti.

Töissä on niin paljon tekemistä, etten ole ehtinyt kunnolla lukeakaan kuulumisia, sati kirjoittaa itse! Olen ollut koulutuksissa ja itse kouluttamassa ja joulun jälkeen olen viikon lomalla, joten se kostautuu nyt työn määrässä. Paljon hommia, mitkä on saatava tänvuoden puolella hoidettua.

Siis takas hommiin, jotta pääsen vielä viikonlopun viettoonkin tämän päivän nimissä...

Stiipliinalle pidetään peukkuja ja Beijaflorille ISOT ONNITTELUT vielä uudelleen. Ja Senniinalle edelleen kasvavaa massua!

Ja kaikille Vilttiksille hyvää viikonloppua!

-Haavis- (joka valvoo yöt miettien työasioita... Stressiä kenties..)

Vierailija
20/20 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beijaflorille tsemppiä vauva-arkeen :)) Toivottavasti pikkuinen tosiaan pääsee pian kotiin.

Haavemaa: Tuo adoptio on varmaan varteenotettava vaihtoehto. Onko ajatuksissa ulkomaalainen lapsi vai suomalainen? Vai oletko ehtinyt vielä ajatella asiaa?

Täällä on kaamea lima-aalto. Todellakin greippimehu näköjään tekee tehtävänsä, enkä ole ollenkaan enää varma, että milloinka se ovis todellisuudessa oli, nimittäin nyt tulee limoja jo viidettä päivää :)))Yleensä mulla limat loppuu heti oviksen mentyä ja luulin sen olleen jo maanantaina tai tiistaina, mutta who knows anymore ??? Toivottavasti nää limat edesauttoi sukeltajien matkaa syvyyksiin :))

Kiireinen päivä täälläkin oli töissä. 6 tuntia vaan , mutta tukka putkella koko ajan. Kotiin kun pääsin niin rojahdin heti sohvalle pitkäkseni. Nyt alkaa vähitellen mieli rauhoittua. Taidan leipoa tänään vielä pipareita-nam!