Voiko tosiaan 3 ja 5 -vuotiaat lapset kävellä suoraan jokeen?
Ettei vaan olisi jotain rikollista tässä jutussa. Minua ihmetyttää tuo, että jäljet johtavat SUORAAN SULAAN!
Kommentit (16)
Kyllä meidän 2-vuotiaskin pystyy helposti juoksemaan 50 metrin matkan muutamassa minuutissa. Tosiasiassa aikaa ei mene varmaan kuin alle minuutti. Miksei siis 3 ja 5-vuotiaat?
Tuli huudettua. Haluatko uusinnan?
Mietihän kuinka monta aikuista vuosittain kävelee heikoille jäille?
Me menimme vielä 10-vuotiaina kavereiden kanssa järven jäällä sulan reunalle. Katsottiin kuka uskaltaa mennä lähimmäs. Rohkein vähän hyppikin siinä, eikä jää ihme kyllä pettänyt. Lapset nyt vaan ovat vähän pöljiä, siksi tarvitaan aikuisia vahtimaan tekemisiä.
eikä tosiaan käynyt mielessäkään että siinä on jotain vaarallista. ihmeteltiin vain kun joen toisella puolen joku täti huusi meille! eli ei lapset vä' lttis tajua mikä vaara niissä jäissä on!
Tuon ikäiset lapset osaavat jo varoa kiellettyjä paikkoja. Itsekin mietin, että mitä tässä itse asiassa on takana.
Ja että siellä on syvää.
Pojat on varmaan vain nähneet kivan lätäkön johon on tehnyt mieli mennä läträämään...kohtaloikkain seurauksin.
Sinne sulaan johtivat vain näiden kahden lapsen jäljet.
Kun matkaa pihasta oli joelle 50 metriä ja jälkien perusteella olivat jonkin aikaa leikkineet sulan reunalla. Ja äiti sanoi vain hetken olleensa vauvan kanssa sisällä. Ovat siis suoraan lähteneet pihasta joelle heti kun äidin silmä on välttänyt, todella surullista.
ja jäljet sitä paitsi osoittivat, että sulan reunalla oli vähän leikittykin. Joten jospa ei kaadettaisi enempää p*skaa perheen niskaan.
kunnioittaa perhettä sen verran, että odotetaan shokin ohitse menoa ja keskustellaan vasta sitten!!!!!!!!!!!!!
Toivottavasti osaatte jo lopettaa, miettikää vähän perheen surua.
Viisi vuotias osaa hätääntyä ja yrittää auttaa -> mennyt perässä.. Surullista...
Kauhulla luin tämän uutisen. Asumme itse järven rannalla. Joskin ranta ns. takapihalla, jonne emme mene näin talvisaikaan.
Mutta kyllä mullakin tuli heti mieleen, että ei noin pienet parissa minuutissa sinne olisi ehtinee, että oli pakko mennä kauemmin aikaa.
Itse laitan myös 3v. ulos yksin odottamaan, että itse olen valmis, mutta minä jätän aina ulko-oven auki ja pidän puheyhteyttä lapseen yllä.
Koska etupihan puolella on auto tie.
Voi kun tulee nyt surullinen joulu tähän perheeseen... tosi surullista.
Näin voi käydä kenelle tahansa. Voimia äidille ja suojelusenkeleitä meille kaikille.
taatusti on 5v mennyt pikkuveljeä pelastamaan. ei oikeen ole muuta vaihtoehtoa, kyllä sen ikänen on jo noissa asioissa fiksu.
todella surullinen tapaus..