Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin osa tämän palstan äideistä

Vierailija
19.12.2005 |

näköjään kannattavat vapaata kasvatusta ja siirtävät vastuun lapselle.

Varmaan kiellätte lapsianne leikkimästä tulitikuilla ja luotatte, ettei lapsi sytyä taloa tuleen, kun kerta oli kielletty niin tekemästä.

Kyllähän muutaman vuoden ikäinen lapsi nyt sen verran uskoo mitä sanotaan..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin perustat tämän määrällisen arviosi?

Vierailija
2/2 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

rajoittuvat ainoastaan nettiin, masentuvat herkemmin. En aina tajua itsekään miksi tänne toisinaan tulen, kun vain muutama hassu on niin asiallinen ja järkevä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi