Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kun tuo Piia-Noora Kauppi tajuaisi

Vierailija
14.06.2008 |

nyt edes tuon kolmannen lapsen kohdalla jarruttaa vähän vauhtia...Toivon tätä sydämestäni niiden 2- ja 4-vuotiaiden sisarusten takia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäsiistin näköisenä voisi ryhdistäytyä ja olla lapselleen parempi äiti.

Mä olen aivan varma, että Kaupin lapsilla on paremmat edellytykset tasapainoiseen elämään, kuin se lapsi, johon kaksi toisilleen vierasta äitiä ovat kiinnittäneet huomiota hyvinkäällä lastensuojeluilmoituksen tekemistä varten!

Onhan niillä Kaupin lapsilla isä? Olet ap tollo, eikä avauksessa ollut muuta motiivia kuin arvostella jotakuta jolla menee paremmin kuin sinulla.

Vierailija
2/9 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi Piia-Noora ei taida olla yksinhuoltaja, vaan onnellisesti naimisissa. Ehkä lapsilla on hoitaja, mutta niin on suurella osalla muillakin tuon ikäisillä. Veikkaanpa, että PN viettää enemmän aikaa lastensa kanssa kuin keskiverto duunariäiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajuaisia keskittyä ainostaan siihen omaan pikkusieluseen elämääsä

Vierailija
4/9 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonoimpia äitejä. Niillä on varmaan enemmän aikaa lapsilleen kuin monella muulla. Kohtahan esimerkiksi Suomenkin eduskunnan kesäloma alkaa - ja työ jatkuu taas syyskuussa. Siinä on kesälomalla pituutta. Voihan sitä lomallansa käydä (perheen kanssa) avaamassa parit kesätapahtumat ja kiertaa asuntomessuilla vieraina, sitähän se poliitikon kesä on.

Minua säälittää ihan muiden vanhempien lapset...

Vierailija
5/9 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin saa vauvan?

Vierailija
7/9 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkos kyseinen rouva on meppiaikoinaan ollut äippälomalla. Aika hyvä liksa...

Vierailija
8/9 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonoimpia äitejä. Niillä on varmaan enemmän aikaa lapsilleen kuin monella muulla. Kohtahan esimerkiksi Suomenkin eduskunnan kesäloma alkaa - ja työ jatkuu taas syyskuussa. Siinä on kesälomalla pituutta. Voihan sitä lomallansa käydä (perheen kanssa) avaamassa parit kesätapahtumat ja kiertaa asuntomessuilla vieraina, sitähän se poliitikon kesä on.

En kyllä tiedä minäkään, mutta tästä mulla on kyllä ihan eri käsitys.

Vierailija
9/9 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin haastattelua, ja lapsilla on isä, joka osallistuu ja lisäksi osallistuvat isovanhemmat ja lastenhoitajakin... On niitä maailmassa lapsia joilla on paljon huonommin asiat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän