Voiko olla kiinnitysvuotoa 1 pv hedelmöitymisen jälkeen?
No nyt se repostelen minäkin vuotojani keskustelupalstalla... :D
Kuitenkin - noin kierron puolivälissä yhdynnässä ilman ehkäisyä, vuorokausi tämän jälkeen (ei siis mitenkään oikeat menkat voi olla) vuotoa.
Voisiko olla kiinnitysvuotoa, vaiko todennäköisemmin ovulaatiovuotoa? Toisaalta, koko 14 vuoden aikana, kun menkat ovat tulleet, ei minulla ole kertaakaan ollut mitään ovulaatiovuotoa. Mutta tuleeko se kiinn.vuoto aina (aina silloin kun tulee) vasta tosiaan noin menkkojen aikaan/6 pvää hedelmöitymisestä vai voiko olla näin pian?
Sorry tuhruinen aihe ;) - kovasti vaan toivon raskautta, kun olen pitkittänyt erään lääkityksen aloittamista ja tämä oli/on viimeinen kierto kun enää voi yrittää, jos ei tärppää niin siirtyy pitkälle eteenpäin, lääkitys on nyt aloitettava sitten :(
Kommentit (3)
Mulla kävi niin että viikko menkkojen jälkeen sekstailtiin ja tulin raskaaksi, eli siittiöt eli ainaki viikoan sisälläni tai sitten ovis olikin aiemmin. kellon tarkka kierto ollut aina 28vrk.ta
kiitti tiedosta, eli ovisvuotoa vissiin. Mikä ei sekään ole kovin paha -> ovulaatio -> hässimään -> vielä on mahkuja tässä kierrossa ;)
Eli en usko olevan kiinnittymisvuotoa.