Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

♥MAANANTAITA SYYSnaperot-04♥

19.12.2005 |

Huomenta vaan!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo TAASKAAN kuuden jälkeen nukkunut ja olo on sen mukainen :-/

Muut nukkuvat ja mä en viitsinyt vielä mennä suihkuun, kun täällä putkistot pitää kamalaa meteliä vettä laskiessa. Tulin siis koneelle, mitäs muutakaan! :) Yhdentoista aikaa lähtee juna Kouvolaan ja sitten jo iltapäivällä tuun takasin.

Kyllä ollaan nautittu täällä olosta! Eilen oltiin porukalla ulkona, Nea ihmetteli lumen paljoutta ja laski miehen kanssa stigalla mäkeä. Illalla käytiin ostamassa kunnollinen pulkka ja tänään Nea pääsee pulkan kyytiin mummin kanssa kun mies lähtee viemään mua juna-asemalle.

Jos vielä saisin nukuttua, ni olo olis ihana.. Tänään tulee miehen veli tyttöystävänsä kanssa ja illalla varmaankin laitetaan jo kuusi ja availlaan lahjoja, kun jouluna ei täällä olla ja isovanhemmat kuitenkin haluaa yhteistä aikaa viettää. Näin jo Nean nimellä varustetut jättimäiset paketit, apua, mitenköhän mahdutaan autoon!

Pitänee mennä lukemaan eiliset pinot ja kun Nea herää ni heti suihkuun. Eilen kyllä nukkui puoli kymmeneen asti..ei vaan kotona sellaista tee ja vatsakin toimii kaks kertaa päivässä täällä! Ainoa ongelma on, et Nea pelkää hysteerisesti pesuhuonetta ja peppu pitää aina potalla käynnin jälkeen pestä pesuvadissa kun tyttö huutaa ihan paniikissa tuossa huoneessa. Johtuu varmaan tummista kaakeleista, en tiedä..toisaalta Nea välillä muuallakin pelkää vessoja ja hoitohuoneita, onkohan sillä joku ahtaan paikan kammo..?

No juu, mutta ihanaa alkavaa jouluviikkoa jokaiseen perheeseen! Toivotaan, että sairastelijat saisivat tervehtyä ja muutkin pysyä terveinä!

Enkeli1 ja Nea

Vierailija
2/39 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna oltiin miehen siskonlapsen ristiäisissä, hyvin meni kaikkien osalta reissu. Nyt lepoa kotona muutaman päivä ja keskiviikkona pohjanmalle. välipäiviksi menen sitten töihin.Ah,kun reissussa pari päivää niin huomaa kuinka kallis onn oma koti ja oma pesä!

Enkeli,kuinka oikein suihkuttelet Nean ollessa hereillä? Meillä ei mitään toivoa suihkussakäynnistä pojan ollessa hereillä,ainoastaan jos laitan pojan itsensäkin vatiin kylpemään. Meillä poju vähän pelkää kanssa suihkua. Uimahalliinkaan ei olla jaksettu vielä lähteä,kun näissä kylpyasioissa on ollut aina sellanen arkajalka,eikä lämmittävää rasvakerrostakaan oikein ole,niin pelkään että hallissa paleltuu : )

Pakkasta lähes -10,mitenhän päikkäreiden käy? Meillä poju tykkäis vielä nukkua päikyt ulkosalla,mahtuu vielä pehmeään lämpökoppaan,ilman kovikkeita just ja just. onko muita vielä ulkona nukkuvia paaperoita?

T@hti,ymmärrä hyvin jollette ehdi vieraisille!!! Laitan varuiks sulle mun tiedot jahka ehdin,voitte tulla vaikka extempore,jos innostutte. meillä ei ole ihmeempiä,mun äiti kun puuhastelee jouluvalmistelut.

Jaha,nyt amukaffille!!!

Tiivii ja Vilho

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veeti vielä nukkuu joten ehdin pikaisesti jotakin kirjoitella.

T@hti toivottavasti masuasukilla kaikki hyvin.

Eilennä oltiin seurasaaressa tonttupolulla ja Veeti oli siellä aivan onnessaan. Reippaana poikana itse käveli siellä menemään. Kädet Veetillä vaan jäätyi hanskoista huolimatta. Olin lämpimästi laittanut Veetille vaatetta. hanskat mitkä Veetillä on ovat nicky&nellysta ostetut. Onko teillä suositella joitain hyviä hanskoja? Täytyy tänään uudet lähteä ostamaan.

Oma olo on ollut jotenkin outo loppuviikosta ja viikonloppuna. Sunnuntaina sitten tein raskaustestin (aconin erittäin herkällä) ja plussaahan se näytti. Nyt on päälimmäisenä tunteena pelko että menee kesken.

Tänään pitäis kaveria lähtee keskustaan moikkaamaan, kaveri lähtee vuoden vaihteen jälkeen ulkoimaille vaihtoon. Ikävä kovasti tulee.

Tänään on muutenkin ohjelmaa vähän liikaakin. Iltapäivällä pitäisi kuusi käydä hakemassa ja alkuillasta mennä Veetin kummisedällä käymään. Saa nähdä miten sitä kaiken kerkee.

Taas tuli vaan omaa napaa. Nyt rupes mölinää kuulumaan Veetin huoneesta.

Öttis ja Veeti

Vierailija
4/39 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onnea plussasta Öttis! Varovainen onnittelu, jospa se ei kesken mene!

Ja T@hti, käy oman mielenrauhan saamiseksi siellä ultrassa!

Huonoakin huonompi yö itsellä, T nukkui kyllä. Mutta itse tosi rikkonaisesti. Eilen illalla iski synnytyspelko, tai rupesin aattelemaan sitä kaikkea kipua ja miten nopeasti aikaisemmat synnytyksen on menneet (eka kesti kaikkinensa 3 tuntia, toinen 1½ tuntia). Entäs tämä kolmas? Entä jos kestääkin vuorokauden? Miten kestän kipua? Mihin kerkeän laittamaan T:n hoitoon, jos tulee äkkilähtö? Pahin kauhukuva, minkä keksin illalla (siis tuossa puolenyön aikoihin) että vauva syntyy kotiin... uaaaah! Ilmankos unet karkaa, ei pitäisi liikaa illalla miettiä. Nyt aamulla ei enää tunnukkaan niin kamalalta.

Mutta kamala oli aamulla herätä kun ei tullut sähköjä! Sähkökatkos! Ja just aamuhommien aikaan pilkkopimeässä... Äkkiä etsimään taskulamppuja, kynttilöitä ja kaikkea mahdollista. T oli vähän peloissaan, mutta onneksi isoveli oli kotona vielä, niin viihdytti. Jäi kuulkaan aamupuurot ja aamukahvit keittämättä. Ja tietysti just kun melkein kaikki aamuhommelit oli tehty, niin sähköt napsahti päälle. No, parempi niin. Kerkisin jo soittaa miehelle töihin, että apua, pakasteet sulaa, lämmöt loppuu ja kaikkea mahdollista. Raukka muuten luuli, että nyt tuli lähtö sairaalaan...

No joo, omaa napaa taisi tulla ihan liiankin kanssa.

Enkelille unihiekkaa aina aamuiksi!

Jatkan myöhemmin, varsinainen hajupommi kakat housussa tuli viereen...

Mimmu ja haisuli-T sekä vielä yksiössään majaileva asukki 38+1

Vierailija
5/39 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolaan lähdössä..

Öttis:Onnea :-) Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin!

T@hti:Mene ihmessä ultraan ni saat rauhan..Toivottavasti vauvelikasvaa ja voi hyvin!

Enkeli:Voi ku kuulostaa mukavalta tuo teidän olo siellä..ja lahjoja monta kertaa availette :-) Mua vähä harmittaa ku se meidän Kouvolan reissu on niin pikanen et ei oikein mitää ehi...varsinkaa sitä ulkoilua,täällä ei lunta ole!!

Typy nukku hyvin,vettä 2kertaa halus ja vaippa piti vaihtaa,mut mä taas 7 jälkee hereillä kyttään ettei mun kello soi ja herätä typyä!!

Onkohan ihan normaalia et typy juo vettä PALJON ja yölläkin pyytää vettä???

Pojan tarhassa on tänää saunapäivä,saa nähä meneekö poju...Niillä on perinteenä joulusauna :-)

Kerppis:Mikä teillä vointi???

Täytyy mennä..

jatu

Vierailija
7/39 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilut ja kahvittelut suoritettu ja poika päikyillä. Vähän yskii välillä mutta ei ole herännyt vielä. Mikähän yskittää, kun yöllä ei yskiny.

Yö olikin hyvä. Oli nukahtanut 20 illalla ja heräs seuraavan kerran kello 7 aamulla. Ei kertaakaan herännyt yöllä. Itsekin nukuin ihan ok, tosin valvoin " myöhään" , eli katsoin töistä tultuani Idolsin tuloslähetyksen ja menin nukkumana vasta 23. Siis kun mä yleensä menen jo 22. Ennen oli toisin mutta kun aamulla pitää nousta aina niin aikaisin.

Jouluun on enää 5 yötä! Ihanaa! Tänään taidan käydä iltapäivällä Onnin kanssa kaupungilla, jos vaan herää sopivaan aikaan. Ihan pakko ei olis käydä, kun ehdin kyllä vielä perjantaina Oulussa kauppaan. En vaan tahtois enää aatonaattona mennä, ei kuulu tapoihin jättää viime tippaan. Mitään ihan pakollisia ei enää olekaan kaupassa, Onnin lahja vaan:) Taidan päätyä vaatteisiin, niitä ei sittenkään ole kovin paljon sopivia enää.

Öttikselle myös täältä varovaiset onnittelut! Peukutan, että menee hyvin jatkossa.

Pitäsköhän mennä sohvan pohjalle... Houkuttelis kyllä. Aamuisin aina päätän ja odotan innolla päikkyaikaa, että pääsee itsekin nukkumaan mutta harvoin sitä enää tähän aikaan on niin väsynyt. Usein pienet unet ehtii kuitenkin ottaa.

T-P

Vierailija
8/39 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti oli typy kasvanu: 11,1kg ja 82cm.Arveli th et tulee äidin mittanen..

Puhuin typyn veden juomisesta ja siitä että yölläkin pitää joskus vaippa vaihtaa,viimeaikoina useammin..toivoin vastausta että lapset juo ja jos juo,tulee pissaa.Th kuitenki soitti lääkärille ja nyt mennää ottaa sokeriarvoja ja mitälie muuta...pissaki pitäs saada pussii.Se pikasokeri oli ok,mutta jo se että jotain aletaan tutkimaa(hyvä että tutkitaan tietty) saa äidin sekoamaan...Migreeni iski ja itkettää ja yritän hokea itselleni että varalta tutkitaan!!!!!KAikki on hyvin!!

Mun äitiki oli kiinnittäny huomioo siihen miten paljo typy juo..ja todellaki pyytää vettä..ja maitoo menee kuitenki paljo myös!!

Huomen aamull labraa,voi raukka parkaa :-( J apissat pitäs saada pussii aamulla...

Nyt ei irtoo muuta...Täyttyy laittaa typy unille,se syö hoitolaukusta kaikki eväät nyt!

jatu

Vierailija
9/39 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öttis, onnea kovasti ja tsemppiä! Toivottavasti pystytte nauttimaan joulusta, vaikka varmaan pelottaa kyllä. Mulla kesti kauan tulla raskaaksi uudelleen km:n jälkeen, mutta silloin oli jotenkin sellainen olo, että kyllä kaikki tällä kertaa menee ihan hyvin ja tuollahan se lopputulos nukkuu tutti suussa sängyssään:) Toivottavasti teillekin tulee uusi nyytti loppukesästä!

Enkeli, auttaisko teillä kosteuspyyhkeet? Jos ei tarvis vedellä pestä pyllyä joka kakan jälkeen?

Tiivii, minä jätän pikkurinsessan leikkimään itsekseen mun suihkun ajaksi. Yleensä on hiljaa sen ajan, mutta joskus ehtii vähän hermostua. Tämä opittiin vähitellen. En kuitenkaan usko, että siihen voi opettaa, jos toinen huutaa kuin hinaja oven takana. Ei se meilläkään heti onnistunut, mutta sitten alkoikin olla valmiimpi siihen.

Öttis, meillä oli tänään isorinsessan vanhat peukalopotit kokeeksi käsissä, mutta kylmät oli kädet taas. Ei ihan jäässä, mutta kylmät kuitenkin, vaikka muutenkin oli tosi lämpimästi päällä. Esikoisella ne on tuntuneet lämpimimmiltä. Lenneissäkin kädet on kylmät, taitaa olla molemmilla.

Jatu, teillähän oli hyvä th, kun laittoi lääkärille lähetteen. Hyvähän se on ajoissa tietää, jos on jotain häikkää. On myös kiva tietää, jos sokeriarvot on ihan kunnossa, ettei juominen ainakaan siitä johdu. Koita rauhottua vaan (helppo sanoa:).

Me käytiin lääkärillä kuuntelemassa pikkurinsessan keuhkot ja nyt ei enää rohinaa kuulunut. Toinen huusi koko ajan ja lääkärikin nauroi, että aina sisäänvedon aikana pystyi vähän kuuntelemaan.

Menin sitten vähän kauppoihin suoraan ja siellä humpsahti niin paljon aikaa, että mentiin suoraan hakemaan esikoinen tarhasta. Siis 3h lähikauppakeskuksessa, se on aika hyvin:) Rupesin ostamaan veljenikin puolesta lahjoja, kun hän on kiireinen ja omat lahjat on ostettu jo:) Nyt on kieltämättä ihan kiva joulufiilis! Taisi se Tukholman reissu jotain auttaa, vaikkei siellä niin jouluinen olo ollutkaan:)

T: Ynis

Vierailija
10/39 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatulle:

Mun neljännellä,pojalla oli siinä noin 1,5kk iässä" tiheän pullottelun" kausi.Yöllä pissas vaipan läpi ja joi.Päivälläkään ei juuri syönyt,aina vaan pyysi juotavaa.Vein pojan tutkittavaksi huolissani mutta kaikki oli ok!Lääkäri sanoi että on normaalia tuoolaiset kaudet!

Toivottavasti teilläkin niin!!!!Ja hyvä kun nyt kuitenkin asia tarkistetaan!!!!

T@htille!

Men ihmeessä näytille jos huoli painaa!!!!Toivottavasti kaikki massussa hyvin!!!!!Ja kiitos hyvää mulle kuuluu!Matkalle lähdemme tossa 3 viikon päästä ja pitäis alkaa miettiä tan poppoon varusteita,hui!

Öttimöttiäiselle!!!

ONNEA plussasta!Toivottavasti kaikki menee hyvin tälläkertaa!!!!!!

Olin ystävän luona.Hänellä 4 viikkoinen tyttö vauva.En olisi millään halunnut jättää vauvaa vaan niin mielelläni olisin mukaani ottanut.=o)

Pikkuinenkin niin kauniisti silitteli vauvaa.Hämmästeli silmiä ja suuta.Oli oikein helläkätinen vaikka normaalisti meitä kohtaan onkin aika raisu poika.Kädellä läppäsee ennen kuin ehtii huomatakkaan=o)

olen yrittänyt rajoittaa pullon anto päivällä.Pulloa saa vain aamupuuron jälkeen ja nukkumaan mennessä.Hyvin nytkin nukahti ilman pulloa päikyille.Voi kun oppisi vielä ettei pyydä aamuyön pulloa!

Mutta nyt pyykki keko----hmmm,pikemmin vuori,kutsuu!

L+5

Vierailija
11/39 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatu, voihan typyn yöllä juominen olla peruja maitopullo ajalta. Eli vaikkei enää saa yöllä maitoa niin herää yöllä juomaan vettä tottumuksesta.

Öttikselle varovaiset onnittelut :)

Kukkaselle ja V:llle paranemista.

Kivaa Ynis että oli onnistunu reissu.

Mites Pileten mökkeily sujui ?

Kiitos siskot jaksamis toivotuksista töihin :)

Kohta meen pakkaamaan lahjoja kun esikko on ukilla ja mummilla iltaan asti ja Lintsu on päikkäreillä.

Hilu

Vierailija
12/39 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku torkut, semmoset 20 minsan horteiset otin tuossa. Onni taitaa vedellä sikeitä edelleen. Vähän kuului kolinaa äsken mutta tais vaan kääntyillä. Nyt taitaa olla taas syömis ja nukkumiskausi. Veteli semmosen satsin lounaalla ruokaa,e ttei ikinä! Hyvä niin.

Jatu, hyvä että asia tutkitaan! Varmasti kaikki on hyvin, jospa se vaan on tosiaan tuota tottumusta enemmänkin.

Musta tuntuu, että pääsisin paremmin joulufiilikseen, jos lähtis Ouluun jo aiemmin sittenkin. En vaan tiedä, miten sitä selviytyis junamatkasta. Onhan se jopa 2h mittainen. Ei vaan, kyllä se varmaan menis ihan hyvin. Toisaalta en vaan jaksa mennä yksin, siis että joudun yksin nukutteleen yms. Onnin.

Nyt kuuluu juttua ja kolinaa, gotta go!

T-P

Vierailija
13/39 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukalenterista laskettiin Typyn kanssa miten vähän luukkuja enää on jäljellä!

Jatu: hyvä, että asia tutkitaan.

Meidän Typyhän latkii välillä myös vettä isoja määriä ja minäkin tuumailin noita sokeriarvoja. Toisaalta kun Typy on muuten kovin reipas, niin en viimosen päälle huolissani ole ollut. Toisaalta kaikkeen huoleen olisi huojentavaa saada selvät vastaukset eikä vaan sitä perusvastausta " katsellaan" tai " odotellaan vielä" .

Ynis: vaikkei niin jouluista tunnelmaa reissusta välittynyt niin hienoa, jos auttoi jaksamista! Meillä oli tarkoitus tänään käydä keskustassa katselemassa miehelle pari pikkulahjaa, mutta jää huomiseen tai ylihuomiseen. Ruokakauppaan on kuiteskin tänään mentävä.

Öttikselle jarruisat onnittelut! :-) Ethän mieti liikaa menneitä tai tulevia.

Miltäs Tomera joululoma maistuu? Joko osaat relata vai meneekö aika jouluun valmisteluun?

Typy vielä unilla, joten katoan paketteja kasaamaan...

Keilin & Typy

Vierailija
14/39 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatu: Tosi räkänen on Sassa ja yskii pahasti. Vaan 37,8, huh. Peruuntuu kyllä puistoilu huomenna, tosi kurjaa! Sorry... Oletteko välipäivinä, siis ensi viikolla tekemistä vaille? Meillä mies töissä koko viikon joten seura kelpais silloinkin.

Nii ja hyvä että pissa katotaan. Sitähän mä itekin täällä nyt pähkään et pitäiskö se kattoo. Pissaa kans tulee täälläkin tosi paljon ja vaippa vuotaa harva se yö. Ja tuntuu että pissaa tulee niin usein lirut. Kerroppa sitten mitä sanottiin. Ja koita ottaa rauhassa.

Torstaina vien ipanat sille maailman parhalle allergialääkärillemme! Poitsu saa lääkitysohjeet yms ja neidin tilannetta katellaan yms. En ole IKINÄ tavannut tollasta lääkäriä! Mielettömän empaattinen, kuunteleva, pohtiva, tavoitettava jne......

Leanna: Hih, mä luin ihan sujuvasti ekasta viestistä että nelkku oli 1,5v... Hyvä lukihärö :)

Mimmu: Tsemppiä kovasti viime hetkiin!!!!!!!!!! Aika jänskältä tuntuu et joku jolla samanikäinen on jo viimemetreillä uutta saamassa ;-) Mulla on molemmat viihtyny masussa 42+2... Tuskaset viikot.

Öttis: Täällä ainaki varpaatki pystyssä että kaikki menee hyvin. Kiva että meille kerroit :)

Toi on muuten hassu juttu, kerroin just yhdelle läheiselle ihmiselle tästä meidän porukasta ja just että tänne kerrotaan heti miehelle tiedotuksen jälkeen raskaudetkin ;-) Omituisen tiivis ja läheinen porukka! Siis omituinen tarkoittaa tuossa harvinainen...

Nyt alko taas lyödä tyhjää, suklaata tekis mieli, jälkkäriksi. Eikä oo kuin pähkinäsuklaata ja sitä mä en saa syödä :( Epistä.

Hetken vielä rauhasta nauttien,

Kerppu

Vierailija
15/39 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kotiväki eli mies ja typy lähtevät ylihuomenna junalla Keski-Suomeen. Noista vaunuista olisin kysynyt, että miten junassa niitten kanssa toimitaan? Junat on IC ja tavallinen pikajuna ja vaunuvaihtoehdot joko yhdistelmät (hyvät työntää talvella) tai sattenvarjorattaat (surkeat työntää mutta menee pieneen kasaan). Ei olla koskaan junalla typyn kanssa reissattu, joten kysynkin teiltä mahtuuko isot vaunut junan säilytysvaunuun, auttaako konduktoorit niitten kanssa jne?

Eipä muuten ihmeempiä. Typyllä nyt kolmas hyvä yö, yhdellä herätyksellä. Kakka löysää ja täysin hajutonta antibiootin vaikutuksesta, muttei tunnu masu vaivaavan. AYAP huhuu, miten teillä menee?

Pilen reissuraporttia edelleen odotellen :)

- tea, joka lähtee nyt hakemaan kiinalaisesta ruokaa, nam -

Vierailija
16/39 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla junailtu näin jouluruuhkassa, mutta muuten kyllä yleensä isommatkin vaunut mahtuvat hyvin esim. konnarivaunuun, joten suosisin yhdistelmiä junareissuun.

Minäkin kyselen jo Pirjoleenan perään???

Pari pakettia sain pakattua (viimeinen postilähetys valmiina, jihuu!).

Nyt postiin ja ruokakauppaan - sinne ei kyllä saisi nälkäisenä mennä...

Keilin & Typy

Vierailija
17/39 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahaa, kerrankin on sellainen olo, että johonkin osaan vastata. Kiitos Tean selkeän kysymyksen.

Siis, Tea: IC:ssä rattaat pitäisi saada kasaan, ellei sitten ole vaunussa väljää ja esim. inva-paikalla voisi pitää vaunuja auki. Säilytystiloja on IC:ssä ja kyllä sellaiseen " lokeroon" (ei lukollinen = ei maksakaan mitään) tavalliset rattaat mahtuu. Pikajunassa konnarit auttaa ja vaunut sellaisenaan menee tavaraosastoon. Nostavat sitten myös pois:))

JatU: tiedän tunteen (" pitikin sanoa jotain, miksi sitä tutkitaan, jos ei kerta mitään ole..." ja kamala huoli päälle), mutta kuten monet tuossa todenneet, että lapset on yksilöitä ja erilailla syövät ja juovat jne. Ja sitten on kokeet ohi!!! (ja ajattele, ton ikäset ei tiedä, että ne viedään labraan, nimim. kokemusta 6-vuotiaan rauhoittamisesta, kun otetaan sormesta verta, hohhoijaa).

Öttis: yhdyn varovaisiin onnitteluihin. Kaikki menee kuten pitääkin!

Kerpulle paljon paljon voimia****>>>

Saamuskalle myöhästyneet 23-v. onnittelut:D Olet melkein yhtä nuori kuin minä. Ja iloa tyhjennysharjoituksiin (voih, Tea, mikä aktiviteetti teillä...)

Meidän pieni mies on hurmuri = CV: hyvä matkamies (oltiin juuri maalla viikonloppu), hölöttää omiaan, tykkää kissoista ja koirista tekemättä eroa, touhuaa, leikkii autoilla ja palikoilla ja palloilla ja nukenrattailla ja kirjoilla. Ihana, syötävän suloinen ihminen. Vaipat ahkerassa käytössä, tutti hanakasti suussa.

kohta kotiin. siellä ne pojat odottaa (tai jotain).

simam

Vierailija
18/39 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlaista hommelia pukkaa ja vielä yksi stressin aihe lisää: kummallinen matkapahoinvointi. Moista vaivaa en oo koskaan kärsinyt muuta kuin raskaana :S Eilen tekstailin takapenkillä ja heti oli tosi kamala olo ja päässä heitti koko illan. tänään matkustetttiin 10 km ja sama homma vaikka en mitään lukenutkaan jne. Nyt on pässää sellainen pyörivä olo, ihan outoa. Tällaiset oireet ollut ,molemmissa raskauksissa. Toisen raskauden itseasiaassa arvasin juuri tällaisesta olosta.Ei voi olla että juuri mun kohdalla kierukka pettää, kun menivät kehuun ettei sellasta oo tapahtunut heillä. Toisaalta tuntuu tyhmältä testailla mutta mitä hittoo tää sitten on??? Monta tuntii tai koko ilta huonoa oloa autilun jälkeen. Itse kun ajoin eilen päivällä, ei mitään ongelmaa. Muistaakseni. Oikeesti pelottaa. Kun en tahtoisi enää tätä rumbaa alusta, onhan noita vilkereitä jo kaksin kappalein. Ei jaksa nyt keskittyy mihinkään :( Paska. Töihinmenot ja tuurauskin vielä edessä, ois aika pommi pomollekin taas. kuten itsellekin ja miehelle. oli aika jäykkää poikaa äsken kun äänen arvelin oloani....

Tuttis kera ihmettelyn

Vierailija
19/39 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin röyhkeästi omaa napaa:

Viikonloppu meni nopeasti ja hommaa piisasi. Siskon masu oli suloinen pömppä ja ultrakuvat liikkuttavia. Vilkkaus elämässämme jatkuu, kun miehen neljän viikon kesäloma alkoi. Rakennuksella siis paiskimme töitä neljä viikkoa tosissaan, paitsi jouluna muutaman päivän tauko. Tosin rauhallisuus on silloinkin veke, kun painelemme paikasta toiseen ja aikaa on rajallisesti viikonlopussa. Välillä mietin onko järkeä¿

Viikonloppuna olemme päässeet jo jouluherkkujen makuun. Nam! Mies sai joululahjaksi töistään ison joulukinkun, joka ei todellakaan mahtunut meidän kaappipakastimeen, joten se oli paistettava heti. Kyllä on viikonlopun suu napsannut, kun on kinkkua ahminut napaansa. Saa nähdä maistuuko kinkku vielä joulunakin. No, tämän varmistaakseni viipaloin suurimman osan pakastimeen.

Tänään olen hionut seiniä (harvinaisen tylsää hommaa). Lisäksi riemastuttanut on kittauksen saloihin tutustuminen. Tästä hommasta pidän. Hiomisvaiheessa voin olla kyllä eri mieltä, kun en ihan vielä ammattimaista kittausta hallitse, joten hiomista piisaa. ;)

Nyt käyn tutustumassa pinoihin ja palailen sitten.

-Mimmuli ja Nöösä

Vierailija
20/39 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä saa aina sitä järjen ääntä sekä ymmärrystä äidin huolesta sekoamiselle..

Päässä pyörii että pitikin mennä sanomaan mitää,mun syytä et turhaan typyä neulalla tökitään...mutta turhaanko,miksi ne ottaa niitä kokeita jos ei mitää syytä ole...

Ja vedestä....meillä juodaan maitoa tai vettä eli " väliajoilla" vettä ja usein ku typy vaa tahtos jotain napsittavaa oon antanu vesipullon ja kyllä se yökin voi olla ihan tapa....Blääh!!!!

Ja Ynis,meiän th on ihana!!Se ei ohita asioita sillee et katellaa ja ei kai täs mitää,vaa kysyy heti lääkäriltä jos epäilee et aihetta...Ja oikeesti muistaa mist on puhuttu,kyseleee allergioista,harrastuksista,mun jaksamisesta,onko seuraa...ja raskaus aikana otti puhelintunnilla käymää ku oli murhetta...

Simam:Onko teillä tullu mitää selvyyttä pojan mahan kanssa??

Kerppu:paranemiset Sassalle edelleen!!Eipä mekää puistoo ehittäs ku eka kotona se pissa metsästetää ja sit sinne verikokeisii :-( Ollaa varsaa sit iha kotikunnossa.

Poika tulee joulun jälkee to kotii eli se pe tai sit menee tarhaa vast loppiaisen jälkee eli sit joku päivä??Toivottavasti!!Mieski töissä...

Tuttis:Kai se ois testin paikka...

jatu