Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen masentunut. Syitä on monia. Miten saan tän loppumaan ja elämäniloni takaisin?

Vierailija
18.12.2005 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut pohtimaan mikä masennuksen aiheutti ja miten pystyt tulevaisuudessa selviämään kuormitustilanteista ilman sairastumista. Voimia ja uskoa paranemiseen; älä päästä masennusta kroonistumaan!

Vierailija
2/5 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jää odottelemaan pidemmäksi aikaa vaan tee tulevaisuudellesi palvelus ja hae ajoissa apua.

nimim. saman kokenut ja siitä selvinnyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti syyt ja sen aiheuttajat täytyy pystyä hyvin tiedostamaan ja muuttamaan niitä mutta kyllä pysytyy.kokemusta on...

Vierailija
4/5 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toipuminen etenee takkuilematta, niin ei niitä tarvitse vuosikaupalla syödä. Oma motivaatio päästä lääkkeistä on tärkein sitten kun masennus on helpottanut!

Vierailija
5/5 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae heti apua. Jos tuntuu siltä, ettei sinua oteta vakavasti, niin vaihda henkilöä. Itse kroonisesti masentuneeksi jääneenä vain lääkehoitoa nuorena saaneena, tiedän mistä " puhun." Nyt kauan masennusta sairastaneena sanotaan, ettei kannata enään käydä terapiassa, koska olen sairastanut masennusta jo niin kauan. Olen 53v ja omaehtoisesti sairauden takia jäänyt pois työstä 51v. Siis mitään hoitoja ei kannata kuulemma antaa kun sairastuin masennukseen jo 15v. Kuitenkin pystyin olemaan töissä mielestäni tosi kauan (: ja vielä sosiaaalialalla.

Nyt en enään jaksa kuin päivä kerrallaan. Lääkkeitä saan, mutta en ole koskaan saanut mitään terapiaa.