Oletetaan,ettei kenenkään mielipide painaisi ja saisit aivan yksin valita lapsesi nimet :)
Mitkä olisivat tyttäresi ja poikasi nimet?
Kommentit (32)
ja itse ajattelin myös sukunimeen sopimista,koska erityisesti nimestä Iiris (josta oon pitänyt pitkään...) tulisi sukunimemme kanssa yhtä sössöä.
Itse asiassa anoinkin maistraatista jo luvan Lestat -nimelle (ja se olisi hyväksytty!), mutta jänistin. En halunnut pojalleni ihan niin erikoista nimeä ja etenkin kun kaikenmaailman pölvästit liittävät sen ensimmäisenä lestadiolaisuuteen. Päädyin sitten tavallisempaan L-kirjaimella alkavaan nimeen.
Tyttöä minulla ei oikeasti edes ole :)
10
nimennyt tytärtäni jessicaksi enkä poikaani miloksi, sillä näillä leveysasteilla saattaisi kummastuttaa liikaa ja kenties tulisivat koulussa kiusatuiksi. mies ei myöskään pidä näistä.
-hannan ja timon äiti-
niinkuin vaikka Taikatuuli ja Koivu
tai sitten fantasiamaailmasta tyyliin Garion ja Silvara
onneksi on olemassa muut ihmiset ja lapsilla on hieman erikoiset, mutta ei naurettavat nimet;D
Mun lapsilla olisi mitä luultavammin myös merkitykselliset toiset nimet,tyyliin
Iiris Isla Suvikirsikka :) mutta no,ehkäpä se on vain hyvä,että toi mies on välillä järjen äänenä ;)
Suvi/Satu-Kirsikkaa pidän kyllä edelleen ehdolla toiveissa olevalle tytölle toiseksi nimeksi :)
Pojan nimeä ei tule nyt mieleen mut jo olemassa olevalle pojalle tuli se nimi minkä halusinkin.
Leo ja Taisto.
Tosin näillä ekoilla tytöilläkin on nimet, jotka halusinkin.
Mut pojasta olisi tullut Ronan jos en olisi välittänyt muista :(