Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

suoraan sanottuna VITUTTAA niin paljon

Vierailija
18.12.2005 |

kun toinen kaaso ei osallistu hääohjelman suunnitteluun yhtään!!!! vetoaa vain työkiireisiinsä. kannattaako sitten ottaa pestiä vastaan jota ei pysty hoitamaan???

PRKL" #¤%½" #¤#" %!#¤&¤/(/&(#!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa niin hirveesti, koko kesän ja syksyn aikana on työkaverini lässyttänyt vieressä että kuinka tämä toisen työkaverin vaimo on raskaana. Siinä sitten sain kuunnella kuinka he ovat käyneet siellä tutkimuksissa ja nyt ovat ostaneet vaunut jne. Ja kuinka vaimo sitä ja vaimo tätä.

Juupa juu, minä tässä ajassa olen saanut jo 2 perättäistä keskenmenoa.

Nyt toivon vaan että tämän työkaverin vaimon tuleva vauva myös kuolee. Niin tietäis miltä tuntuu!! P****LE!!

Oikeesti siis tiedän että mun toivomuksella ei ole mitään merkitystä, se ei tule vaikuttamaan mitenkään koko asiaan, mutta siis VITUTTAA!!!

Vierailija
2/5 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minutkin on vihitty, enkä tiedä vieläkään, mikä on edes kaaso. Sinun ja sulhasesi hääthän ne on ja te suunnittelette.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se toinen kaaso lintsaa, niin vastatkoon morsiamelle lintsaamisestaan.

Vierailija
4/5 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.5

Vierailija
5/5 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihmiset ihastuksissaan järkkäisivät toisten häitä. Mulla oli yksi kaaso, mutta se ei kyllä mitään järkännyt (yritettiin kyllä houkutella talkoisiin), sen kuin tapaili uusia miesystäväehdokkaitaan.