Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka aikaisin alkoivat raskausoireet ja miten?

Vierailija
18.12.2005 |

Kaveri väittää tietävänsä olevansa raskaana kun oviksesta vasta viikko ja jotenkin minua vähän epäilyttää.Toivon tietysti että olis oikeassa.Onhan sitä uutista jo odotettu.=)

Palelu ja huono olo kuulemma merkkejä raskaudesta,siis hänellä jo nyt.

Mulla noi oireet tuli kyllä vasta vähän ennen kun menkkojen piti alkaa ja tietysti mietin että kipeäksi tulossa ja milloin oli mahatauti tulossa ym.

Miten teillä muilla noi oireet alkaneet ja mihin aikaan kierrosta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tajuton vilu ja väsymys.Nukuin ihan helposti kellon ympäri ja mies ihmetteli onko hieman laiskuus iskenyt;)

Vierailija
2/5 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt toka raskaus alussa ja täytyy myöntää, etten muista miten ensimmäinen alkoi. Muistaakseni ensi oireet oli pahoinvointi joskus viikolla 6? Nyt kun menkat oli ollut viikon myöhässä alkoi oireilu: rintoja särkee, heikottaa, pahoinvoinitia, väsymystä ja palelee. En tosiaan muistanut, että raskaana olo on näin kauheaa... =) Teepä se testi! Tosin kannattaa varmaan odottaa ensin, että menkat on myöhässä, ettei tule pettymyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnat turvonneet ja arat, nipistelyä alavatsassa.

Siksi en tajunnutkaan olevani raskaana, odottelin niitä kuukautisia ja ihmettelin, että onpa kumma juttu kun oireita on mutta kuukautisia ei kuulu. Eli oireet tulivat n. 4 raskausviikolla. Ja raskauden tajusin kun kuukautiset olivat viikon myöhässä.

Vierailija
4/5 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairas kylmyys, järkkyjä finnejä.......

Vierailija
5/5 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten joskus viikon päästä kun olin tehnyt plussatestin tuli vatsaan sellainen pinkeä tunne. Ja ympärivuorokautinen pahoinvointi alkoi viikolla 6 ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu....Nyt menossa rv 12+1.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä