Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ai että, muo ottaa päähän

Vierailija
04.12.2005 |

mun kaveri. Oon antanu sille ihan hirveesti lastenvaatteita ja leluja. Mitään en oo pyytäny ja, oisin saanu varmaan ihan kivat rahat niistä kirppiksellä. Viime viikolla mä sit taas annoin sille kassin vaatteita ja, samalla valittelin et, nyt pitää ostaa pojalle paitoja kun, niitä jäi aika vähän. Tähän tää mun kaveri sano kattovansa omasta kaapistaa sellasia vaatteita jotka on sen pojalle vielä isoja mut, mun poitsulle sopivia. Saanut ne siskoltaan. Mä tietysti ilahduin tosi paljon. Nyt se sitten soitti ja kerto et, siel ois kaksi kassia vaatteita ja, oisko 20 euroo liikaa pyydetty niistä. Että semmosta. Suoraan sanoen vituttaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin muistaa palauttaa kälyn lainaamat lastenvaatteet ennen kuin se luulee että olen myynyt ne. Se ei puhunut mitään myymisestä tai hinnasta, olenkin yrittänyt sitten aina ostella sille viinipulloja ja sellaisia kiitokseksi. Olisi melkein parempi jos olisi sanonut että saat lainata satasella tai jotain...

Vierailija
2/10 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää niin, en kyllä maksais sinuna penniäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan vaatteita ja alusta asti oli selvää, että ovat vain lainaan. Itse aion lainata serkkuni tyttärelle joitakin vaatteita. Vaatteisiin ompelen sisälle saumaan näkyvällä langalla merkin.

Vierailija
4/10 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä voisin ne vaatteet ostaa, säästäisin luultavasti kummiskin pitkän pennin. Jotenkin vaan suututtaa. Tästä lähtien en kyllä anna itsekkään mitään ilmaiseksi vaan, ihan varmasti saa maksaa kaikista vaatteista jos ne haluaa.

Vierailija
5/10 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten voit varmasti samalla kun maksat, niin tehdä laskun omista antamistasi. Esim otat 20 euron setelin ja sanot, että annanko sulle tän nyt vai pidänkö samantien hintana omista vaatteistan ja leluista.

Vierailija
6/10 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ei sitä enää jälkeen päin kehtaa mitään rahaa niistä pyytää kun, oon ne jo sille ilmatteks antanu. Ihmetyttää vaan toisten " röyhkeys" , otetaan vastaan kyllä vaikka mitä mut, jos itse pitää antaa/auttaa jotain niin, ei varmasti onnistu ellei siitä jotenkin itse hyödy.

Vierailija
7/10 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on varmaan parasta sanoa tälle ystävällesi, että:" Sori, mutta en taida sittenkään ottaa niitä vaatteita. Saan sukulaiselta ilmaiseksi, kun meillä on ollut tapana vaihdella lasten vaatteita puolin ja toisin ilman maksuja." Jos muija ei tuosta vinkistä tajua, niin jo on ihme.

Vierailija
8/10 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sain parin kuukauden päästä haukut kaupan päällisiksi. Meillä olisi lastenvaatteita pilvin pimein joutilaana kiertoon, mutta sille naiselle en anna enää koskaan mitään. Ostakoon itse omien lastensa vaatteet.

Vierailija
9/10 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok tyyppi sukulainen siis, mutta meillä raha pula ja lasten vanhoista talvi ym. vaatteista voisimme saadakin vähän rahaa tähän tilanteeseen...

Jotenkin tuntuu vaan et pitäis ennemmin antaa hänelle, vaikkakin heillä varmaan on vara ostaa vaatteet vaikka uutena.

Vierailija
10/10 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että otat mielelläsi ne vaatteet mutta ilmaiseksi. kun olet antanut heille ilmaiseksi niin paljon oman lapsesi pieneksijääneitä niin sinusta olisi reilua että saisit vaatteet myös ilmaiseksi. vai haluaako kaverisi että tästä lähin vaatteista maksetaan puolin ja toisin, siinä tapauksessa voit maksaa mutta haluat rahaa myös niistä pari viikkoa sitten antamistasi vaatteista.

itse en maksaisi periaatteestakaan jos olisin itse lahjoittanut ko. henkilälle vaatteita ilmaiseksi. mieluummin menisin kirpparille ja ostaisin samalla kahdellakympillä vaatteita joltain tuntemattomalta.