Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuosaaren päiväkodit?

18.12.2005 |

Onko kellään kokemusta vuosaaren päiväkodeista, erityisesti Pk Kolibrista/Pikku kolibrista?

Haluaisin kuulla suosituksia tai negat. kokemuksia, olen käynyt katselemassa noissa ja eräässä meno oli niin kauheata että vähän ihmettelen onko kaikissa päiväkodeissa meno yhtä villiä. Joten mihin kannattaisi lapsensa laittaa JOS saisi valita...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyselin ihan samaa tuossa pari viikkoa sitten, muttta eipä näytä olevan Vuosaarelaisia tällä palstalla vastailemassa. Minua kiinnostaisi erityisesti pieni päiväkoti nimeltä Rantakivi. Kävitkö kyseisessä paikassa, ja minkälaiselta meno sielllä vaikutti?

Minä tässä kovasti mietiskelen kolmevuotiaan tyttäreni päivähoitoon laittamista. Kirkon kerhoa voin muuten lämpimästi suositella, jos sinun lapsesi on jo tuon 3-vuotta täyttänyt.

Vierailija
2/6 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

En ole tuolla PK Rantakivessä käynyt tutustumassa, kannattaa soittaa päivähoidon ohjaajalle ja kysellä ja mennä itse tutustumaan paikkaan. Sen nyt tiedän tästä Vuosaaren tilanteesta että hoitopaikkoja vapautuu vähän ja vaikka itse olin yli 4kk jonossa niin en saanut lapsia sinne minne olisin halunnut. Kannattaa ehdottomasti laittaa lapset hoitoon elo-syyskuussa niin saa sen paikan minkä haluaa todennäköisemmin. Näin Vuoden vaihteessa ei vapaudu paikkoja eikä voi tosiaan valita paikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrskyluoto on aivan erinomainen, liikuntapainotteinen päiväkoti!

Lapseni oli Kolibrissa hyvin lyhyen aikaa ja silloin en tykännyt, koska eri ryhmissä olevat lapset joutuivat olemaan ryhmittäin pienissä omissa tiloissaan eivätkä saaneet liikkua vapaasti päiväkodissa sisällä. Lapsi olisi esim. tahtonut pelata jotain toisessa huoneessa olevaa peliä, mutta sinne ei saanut mennä. Mutta tästä on jo monta vuotta aikaa ja tilanne on voinut muuttua.

Vierailija
4/6 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hain lapsellemme päivähoitopaikkaa taannoin (pari vuotta sitten)Vuosaaresta eräästä tietystä päiväkodista,oikein mietin viikkotolkulla eri päiväkotien hyviä ja huonoja puolia:iso/pieni,miten menee yhteen tulevan koulun kanssa jne kaikkea mitä nyt vain voi miettiä, tiedättehän.No päätös tuli aikanaan ja sellaisesta päiväkodista josta emme olleet edes hakeneet!Että se siitä pähkäämisestä!

Sitten kuulin bussissa eräältä naiselta, että hän ei ollut saanut paikkaa Vuosaaren alueelta koska kaikki talot olivat täynnä, joten olin todella tyytyväinen saamaamme paikkaan, vaikka se olikin eri päiväkodista kun oltiin haettu.No loppu hyvin kaikki hyvin, päiväkoti jossa lapsemme on, on tosi mukava.

Vierailija
5/6 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kyllä olevan erityisesti Vuosaaressa hyvin kiven alla tällä hetkellä päiväkoti paikat. Kauan joutuu odottelemaan paikkaa ensin ja lopulta kun paikka löytyy, voi se olla matkankin päässä haetusta paikasta ja kotoa. Uusia asuntoja tulee, mut päiväkoteja vaan laukkautetaan..... :(

Positiivista kommenttia olen minäkin kuullut seurakunnan kerhosta alueella, samoin osalla leikkipuistoista on erilaisia kerhotyyppisiä juttuja jos muutaman tunnin vapaa äidille riittää kerran pari viikossa.

Vierailija
6/6 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset ovat Kolibrissa. Hyvin ovat viihtyneet. Huonoja puolia on muutama löytynyt. Takapiha on todella pieni. Tarhassa on neljä eri ryhmää. Kaksi ryhmää joissa on pienimmät lapset ulkoilevat siinä. Isommat lapset joutuvat lähtemään leikkipuistoon. Koska sinne on jonkin verran matkaa, eivät lapsemme pääse ulos joka aamupäivä. Joskus kun haen vähän ennen neljää ovat vielä silloinkin sisällä. Neljän aikaan kaikki ryhmät ovat takapihalla. Eivät nähtävästi viitsi lähteä puistoon enää puoli neljän aikaan vaan odottavat neljään.. Ryhmien tilat eivät ole kauhean isot.

Tarhan johtaja on aivan ihana ihminen. Hän kyllä mielellään esittelee tarhaa ja sinne saa mennä tutustumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi