**** SUnnuntai Truplille********
Kommentit (33)
Viimein shoppailemaan tss lähdössä ;) Poika annettiin nukkua vaihteeks kotona, tai oikeammin sammui nojatuoliin ulkoilun jälkeen. Kun ei ole viikkoon ulkoillu, se pienikin happihyppely teki tehtävänsä ;)
Oon saanu jotain jopa aikaiseksi täällä siivoamisessa...
Katzu, poika EI ollu saanut aiemmin penisilliinijohdannaista lääkettä vaikka JOKA kerta lääkärit ovat olleet sitä mieltä et se pitäs kokeilla. Aina olen saanut ylipuhutuksi. Mut nyt jotenkin mut puhuttiin pyörryksiin. JA aina ovat joka lääkäri vedonneet ettei se allergia periydy kaikille ja kuinka epätodennäköistä et pojalla olis sama. No, mulla se on niin paha et pari millilitraa ja saan penisilliinimyrkytyksen, eli mulla se ei voi parantua koskaan. Tytöllä yhtä pahan kuin mulla, ja uskon että pojallekin tulee olemaan yhtä paha.. Eilen toinen lääkäri sitte määräsi parin pvän atarax kuurin ja sitte zithromaxilla huomisesta alkaen. En aio lääkäristä valittaa mutta hänelle tilaan jäkitarkastus ajan ja mainitsen kyllä hänelle asiasta...
Piipaa, höppänä ;) SÄ oot kyllä uskomaton noiden testien kanssa *reps* Ja kyllä te vielä ens vuonna jatkatte tyyliin saa edelleen tulla jos on tullakseen. Miks muka se pitäs lopettaa??
Piipaa, mä oon kans raskaus aikoina juonu sen lasillisen viiniä ruuan kans tai pullon keppanaa, eikä muuta ole mieli edes tehnyt. EIkä tosiaan noitakaan joka kuukausi. Ajattelinkin et nyt jouluna aterialla juon ekan viinini tässä raskaudessa. Tuskin edes maltan odottaa;) Jotenkin se juhlistaa koko jouluaterian *haaveilee jo..*
Nifkin, oon samaa mieltä ku Ninnu (?) et n. 3 vkon päästä se kyl näkyy jo testissä jos on näkyäkseen. ELi sinne asti sitte haaveillaan ja peukutellaan ;)
Mikäs AXEn miehes taas hermoja kiristi?? Tääl mies onneks on ollu perjantaisen ultran jälkeen lauhkee ku lammas ;)) Hiukan tuossa pupuiluakin jo hamuili pojan päikkäreiden aikaan..
Nekku, hauska et viihdyt työssä ja tsemppiä joulun tekoon :)
Mutta näin täällä tänään,päätän raporttini tällä erää tähän ja lähdemme joulupukinpajaan hankkimaan viimeisiä lahjojamme ;DD
*vilkuttaa*
[color=purple]Mä en jaksa mistään joulusiivouksista stressailla, mun mielestä aina pitää olla sen verran siistiä, että se kelpaa jouluksikin;) Ruokia en tee paljon (riisipuuron, jälkkärin, tortut, piparit ja salaatin), koska anoppi tilaa suurimman osan. Mä haluan aina vaan rentoutua joulun tienoilla, siksi aloitin lahjojen oston jo kuukausi sitten.
NIFKIN: samaa mieltä kuin muut, 3 viikon päästä testiä kehiin;)
MARIEELA: eipä tuon miehen kanssa mitään kummosta. Lähinnä mielipide-eroja liittyen alkoholiin, ulkonäköihin, vauvoihin ym. Mä vedän vähän turhan helposti herneet nenään enkä halua sit keskustella asioita loppuun. Aamulla sainkin sit sovintoseksiä --> oli sohvalla nukkuminen sen arvoista ;)
PIIPAA: Sä olet ihana noiden testien kanssa! :) Toivotaan parasta!! Olin muuten näkevinäni ihan sun näköisen naisen tänään Sellossa... Asuiko sun sisko täällä päin..?
Mun mutsi asuu espoossa joo, mutta siskoa en omista! Kaikilla meillähän on kuulemma kaksoisolentomme! =)
Joulupuuhista. Mä alotan vasta huomenissa, kun äiti on täällä lapsenvahtina. siivoon minkä jaksan ja loput saa jäädä.
Piirakoita pitäs ehtiä leipomaan, mun joulu ei tuu ilman omatekosia karjalanpiirakoita, sen päälle paksu siivu kinkkua ja omatekosta konjakkisinappia.
Osa lahjoista vielä puuttuu. Hitto kun tilasin netistä kalentereita yms ja niitä on saanu ootella ties kuinka kauan. Enkä pysty lähettämään itse viimisiä paketteja ennenkun saan niistä tehdyt paketit lähetyksiin mukaan.
Ja täällä taas piipaa ilman elämää .. =)
äkkiä ennenku idols alkaa =D
Ei oikeastaan mitään asiaa, oon vaan pirun laiska akka, en oo lukenu tenttiin juur yhtään, se on siis aamulla. Mitään en saa aikaseks millään rintamalla, joulusiivouskin odottaa.... Tulis nyt vauva meille niin voisin hoitaa edes äitinä olemisen kunnolla, kun kaikki muut asiat hoidan puolhuolimattomasti.
Ovis taitaa olla nyt vasta, koska nippailujen lisäks maha on aika turvonnut. Paska! Ei olla nimittäin pariin päivään pupuiltu, et se tärppi jää kyllä sit saamatta. Voihan se silti olla, et maha on turvonnut miljoonasta muustakin syystä johtuen.
mut joo, nyt äkkiä kattoo idoleita!
Heti konsertin alettua eli klo 15 alkoi supistella reippaasti. Nyt sitä on sitten jatkunut 5 tuntia, mutta pysyvät samanlaisina eli vielä ei ole tullut sellaista oloa etten pärjäisi kotona. Selkä tosin ihan tulessa ja supparit tulee 2-4 minuutin välein. Saas nähdä mitä tästä tulee. Onneksi huomenna ainakin se äitipoli niin näkee onko näillä ollut mitään vaikutusta?!? Aika jännää:)
Kyllä se varmaan on menoa nyt, ihanaa! =) Koita ehtiä vielä kertomaan, jos lähdet, jooko!!?
Tuntuvat nyt kyllä vähän rauhoittuvan! Mutta toivottavasti saivat jotain edes aikaiseksi?!? Selkään kyllä sattuu edelleen koko ajan...
Lykkyä jos /kun lähtö tulee! Toivottavasti saat Allun jouluksi kotiin :D
Tenttiin on luettu... En tuu iki kuuna päivänä muistaan tuota kaikkea... En voi käsittää miksi tuota lääkehoitoa pitää sosionomin noin paljon lukea! Lääkelaskuissa oon ihan onneton jos vähänkään vaikeampia kysytään... Voi kilin kellit. Pitää varmaan heti mennä ilmoittautuun uusintaan ;) Vähänlö oon MAAILMAN paras jos pääsen ykkösellä tuon kurssin läpi!!! Sitä kyllä pitää pitää tulevan vuoden kannalta hyvänä enteenä :D oikeestaan loppuelämän. Taitaa vaan olla yhtä paljon mahdollisuuksia kuin olla raskaana ;)
Talvikki: Tsemppiä koitokseen jos lähtö tuleekin!
Nifkin: Meillä oli kans vain yksi kurssi lääkehoitoa. Olin kans ihan hukassa ja opettelin sit tärpit (en todellakaan mitään lääkkeiden nimiä), jotka osui kohdalleen ja sain viitosen. Voin siis lämpimästi suositella tärppejä :)
Pitäisi tehdä tietovisa miehen siskon häihin. Sulhanen on ulkomaalainen ja kysymykset on tyyliin: kummassa maassa on enemmän asukkaita. Ei ole vaan hirveän helppoa löytää kysymyksiä. Ja minä kun luulin että teen tämän homman hetkessä. Onneksi en jättänyt viimeiseen iltaan...
Meni niin myöhäiseksi shoppailut et missasin suurimman osan idolsista -> harmittaa :( Ainoa mitä ollaan seurattu koko perheen voimin. No tosin me digattiin Petestä eli paljo väliä enään ;D
TALVIKILLE onnen hipaisua mukaan jos lähtö tulee :) Vitsit, jospa se Allu haluaa tosiaan jouluksi tullakkin jo =)
Tosin jos hän harjoittelee vaan vasta koska noin kauan supistelee -> tunnista toiseen eikä suuremmiks muutu. Mulla oli miltei 2 kk tuollaista useita tunteja kestäviä ja tiheäänkin tulevia, ja sitte kun tuli, oli oksat pois ja reilu tunti ja poika maailmas ;)
Mitäs muuta tänne..
MII, jos ovista meinaat nyt vasta tuntea niin sittehän sitä voi pupuilla toistamiseen ;DDD Mieti jotain kivaa et alkaa tekee mieli pupuilla ;)
AXE, joskus riitely kannattaa, juuri sen sovintoseksin takia. Se taitaa olla parempaa kuin normaali pupuilu, heh, minäkö masokisti ;)
Mutta nyt tyttö pehkuihin ja poika heti perään ja itse suihkuun. Huomenna onkin taas paketoimista tiedossa, plääh...
Öitä murut!!
Meni niin hermo siihen 5 sentin juurikasvuun, että otin auton alle ja menin kauppaan - nappasin värin kainaloon ja tässä sitä ollaan punapäänä ;D Kävin samalla pika pikaa KodinYkkösessä ostamassa kummipojulle joululahjan - hyvä kun tuli sekin hoidettua!
Olipa vaan kaamea kauppareissu - autossa iski ihan kaamee olo ja kaupassakin kävelin nieleskellen ja miettien mihin voin ykätä :( Näitä oloja onkin ollut kummallisen paljon viime päivinä :O Esim. just tällä hetkellä..
Hui - onpas [b]Talvikkilla[/b] jännä tilanne :) Ei siis tainnut tulla konsertista sisäistä rauhaa *heh* ;) Mutta samaa sanoisin kun Marieela - jos ne ei oo voimistuneet viidessä tunnissa, niin voi olla että harjotussuppareiksi jää :/ Ja kun miettii et sulla on jo kolmas raskaus - niin toi on tod. yleistä, että supistelee lähes koko ajan - eikä ne silti viittaa synnytykseen.. Toivotaan kuitenkin toisin!!
[b]Piipaa[/b] - Voi kääk sua :D Mut kyl noita sattuu varmaan aika monillekkin - ne ei vaan uskalla tunnustaa ;) (nim. oma lehmä ojassa..)
[b]Joulupuuhista[/b] vielä - En mäkään sinänsä mitään erityistä joulusiivousta harrasta/stressaa.. Tein itse asiassa itsenäisyyspäivänä jo sellasen perusteellisen siivouksen (keittiön kaappeja myöten). Nyt pitäs saada vaan imuroitua ja luututtua lattiat - villakoirat hyppii kirjaimellisesti jo silmille! Ja marsut on sellasia että jätöksillään tahraavat lattioita jonkin verran, eli ne on saatava puhistettua ennen jouluaaton vieraita. Sit mulla on yks jouluvalojen-asennus-projekti kesken - kun jatkojohtoa kaipailin (mutta sainkin sen tänään ostettua). Nyt saankin siirrettyä kaapin paikoilleen ja piparkakkutalon sinne päälle :) Eniten ressiä aiheuttaa ruuat - kun luvattiin mun siskon kanssa ne hoitaa (et missäköhän välissä kerkeen kauppaan). Sisko jo onneks mietti menuun valmiiks!! *kiitokset vaan siskolle* Lahjoja aloin minäkin ostaa jo kuukaus sitten ja suurin osa olikin jo ostettu. Kummilasten äiti vaan ilmotteli niin myöhään mitä lapset toivovat lahjaksi (ne ostankin tuolta töistä) ja siskon pojan toivomaa lahjaa ei meinannut löytyä mistään (kunnes tänään KodinYkköseltä :)
Että alkaa olemaan jo astetta helpottuneempi olo joulun suhteen :)
Aikas kiva keskustelu oli meillä miehen kanssa puhelimessa tänään:
(miehen kanssa siis ei oltu vielä pohdittu ollenkaan tätä mun kierron venymistä)
Mies: Teehän nyt ne penkat..! (penkat on sen joku mukamas hauska versio menkoista..)
Minä: *muminaa* Ehkä me saadaankin joku vähän ihanampi joululahja ;)
Mies: ..Niin.. ehkä sitten niin *ja hymyilee naurahtaen*
Ei mutta pakko alkaa laittamaan Minjaa nukkumaan ja hoitokamppeet aamuks valmiiks!
[b]Toivottelen kaikille ihanaa alkavaa jouluviikkoa!![/b] Voi jäädä vähiin mun kirjottelut taas viikolla - kun teen niitä pitkiä päiviä.. Mut ainahan mä lueskelen pinoja kuiteskin :) Öitä!
(niin ja hiustenväri on lähinnä punertavan ruskee - ei sentään punainen, vähän huijasin ;) )
Tänään on kp 32 (kohta 33), neljäs luomukierto menossa. Pillereitä siis söin sitä ennen.. Aikasemmat kierrot on ollut 29, 29 ja 33 (just kalenterista lunttasin). Että eihän tässä vielä ole etes mikään pitkä kierto ;) Mä vaan niin oletin että olis alkanut viime tiistaina (kp 27), kun oli selvät oireet ilmassa ja tuhruakin pikkusen.
Ja mulla on vuosien varrella ollut muutamia huikean pitkiä kiertoja - tosin niissä on voinut tapahtua hedelmöityskin, koska testit vähän niin epäili.. (mutta eipäs hypätä niihin juttuihin ;) )
Ei mutta nythän mulle tuli yks juttu mieleen.. Jos oikein alkaa vääntämään, niin sillon (ti) kp 27 olis ehkä voinut olla kiinnittymisvuotoa se tuhru. Because, viikko siitä takaperin (kp 20) me nupsuteltiin hyvinkin ahkerasti.
Mielikuvitus taas laukkaa ;) No nyt alko onneks Idolskin!!
NIFKIN: Mun logiikan mukaan sä voit testata kyllä jo kyllä kolmen viikon päästä. Koska siittiöt elää max. 5 vrk ja oviksesta menkkojen alkuun on se max. 18 (yl. 14) vrk.
JELLONA: Meilläkään ei ollut ketään sukulaista keltä oltais saatu vauvatavaraa. Vaatteita ostettiin sitten kaverin tädiltä ja harjoittelun ohjaajalta, pinnasänky kirpparilta ja turvakaukalo sekä vaunut löydetiin yliopiston nettikirpparilta. Kaikki ovat toimineet hyvin. Vaunutkin ovat olleet käytössä kahdella lapsella ennen meidän tenavaa ja hyvin ovat kunnossa. No, myöhemmin sitten onkin hankintoihin mennyt rahaa, kestoihin on varmaan uponnut ainakin 300 euroa :)
Meidän elämä jatkuu edelleen tasapaksuna eli ei raportoivaa :)