Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaana: näin unta poikalapsesta. oletteko nähneet enneunia tulevista vauvoistanne?

Vierailija
18.12.2005 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta makkarissa tuhisee maailman ihanin tyttövauva!

Vierailija
2/17 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtunee varmaan siitä, että kaikki läheisesti " tuntemani" vauvat olivat poikia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselin sitten kohteliaana kätilöltä tulokkaan tiedot:)

Oli niin vaikea kuvitella että olisi ollut itse läsnä synnytyksessä kun en ollut ennen oman lapseni synnytystä päässyt sellaista näkemään/kokemaan:)

Vierailija
4/17 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla aina harmittaa, kun en muistanut unessa tarkistaa/kysyä oliko juuri syntynyt lapseni tyttö vai poika...

Vierailija
5/17 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen enneunen jo jonkin aikaa ennen kuin olen edes raskaana. Ja sukupuolikin on noissa unissa yleensä selvinnyt. Toisen raskauden osalta näin jopa enneunena lapsen ' vamman' , jota en harvinaisuutensa vuoksi mitenkään tunnistanut unessa, mutta uni jäi kovastikin vaivaamaan, koska vamma oli aika erikoisessa paikassa. Ja lapsellani olikin juuri unessa näkemäni kehityshäiriö.

Näen enneunia myös muiden lapsista, ja viimeinen vauvauneni kuluneelta syksyltä sai minut tosi iloiseksi. Ajattelin lapsieni saavan vihdoinkin serkun, vaikka äitiä en tällä kertaa nähnytkään unessani, vauva köllötteni siinä ihan yksin. Mieheni sisko sai keskenmenon (myös tuon raskauden olin nähnyt unessa, mutta vauvaa ei silloin näytetty) edellisellä kerralla ja toive on ollut jo pitkään uudesta raskaudesta. Unen nähtyäni kerroinkin miehelleni, että ensi vuonna varmaan vauva syntyy heidän sukuun.

No mutta kuinkas kävikään, lapseni saavatkin ensi kesänä todellisena yllätyksenä pikkusiskon tai -veljen. Muistelen, että unessa olisi ollut tyttö, mutta sukupuolen selvitys ei silloin ollut päällimmäisenä, kun vauva oli ihan elävä ja terve. En todellakaan osannut sitä itseeni yhdistää, mutta siksi ei kai äitiä ollutkaan unessa, itsestäni en ole nähnyt unia. Kun on kyse jonkun muun vauvasta näen myös äidin.

Vierailija
6/17 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitys tiivistyy, keväällä se selviää...

Vierailija
7/17 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja semmoinen tuli :)

Toista odottaessa kävi samoin..tyttö tuli silloinkin

Vierailija
8/17 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytin valtavan ison punaisen joulupallon (la oli joulun lähellä) Olin onnellinen tuosta tyttö joulupallosta, kunnes kätilö vahingossa pudotti sen lattialle ja se rupesi pomppimaan lattialla. Silloin tahusin, että nyt ei taida olla ihan kaikki kohdallaan.

Joulu tuli ja meni ja juuri tammikuun puolella syntyi sitten ihana pieni tyttö.

Samassa raskaudessa näin vielä toisen mieleenpainuvan unen. Siinä olin huolissani siitä, että onkohan vauva saanut tarpeeksi ravintoa napanuoran välityksellä. Päätin tarkistaa tilanteen ja kaivoin vauvan ulos alapäästä, niin että napanuora oli kiinni. Vauva näytti laihalta ja päättelin, että se tarvitsee lisää ravintoa. Niinpä tungin vauvan takaisin kasvamaan vatsaani (soljahti tosi helposti). Päätin antaa vauvalle lisäravinnoksi porkkanan, jonka tungin sitten emättimen kautta kohtuun vauvalle... oli kyllä aamulla vähän nolo ja outo olo tuosta unesta

Vierailija
9/17 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin olin vähän pettynyt kun olin kuitenkin toivonut ihmislasta, sitten päätin että kyllä oma lapsi kelpaa vaikka olisikin musta ja karvainen. otin sen kissan sitten sänkyyn viereen nukkumaan, vaan eihän se viihtynyt ihmisten sängyssä vaan pyristeli vapaaksi ja lähti hengaileen kämppään. silloin tunsin suurta haikeutta siitä, etten saanut sellaista lasta jota olisin saanut helliä ja sylitellä. lopulta päätin kuitenkin olla aikuinen ja hyväksyä itsenäisen kissalapseni juuri sellaisena kuin hän on :D

myöhemmin näin useitakin unia ihan ihmislapsista, mutta ne lapset olivat aina sukupuolettomia.

Vierailija
10/17 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekan raskauden aikana että synnytin koiranpennun, tokan raskauden aikana katkaravun :D. Näin myös molemmissa raskauksissa unta pienestä tummatukkaisesta tyttövauvasta joka lepäsi rintani päällä ja kaksi tyttölasta meille tuli :).

Vierailija
11/17 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli unessa parivuotias ja kävelimme käsikädessä.

Useassa ultrassa minulle sanottiin, että tyttö tulee, mutta vähän ennen synnytystä olleessa ultrassa vauva todettiinkin pojaksi :)

Vierailija
12/17 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan unessa ei ollut tyttö vaan se oli aina poika. Ja poikahan meille syntyi.

Vierailija
13/17 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta heti kun tein plussa testin totesin miehelleni että sä saat pojan. Tunne vahvistui raskauskuukausien kasvaessa ja pieni poika nukkuu nyt tossa parvekkeella.

Toivoin salaa kuitenkin tyttöä, mutta nyt en ikinä vaihtaisi poikaa mihinkään =)

Vierailija
14/17 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa unissa oli poika ja poika tulikin : )

Vierailija
15/17 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ny paikkaansa " enteet" ainakaan mulla.Eikä tämä muuten liittyny siihen mitenkään että oisin TOIVONU poikaa, ennemmin päinvastoin.

Vierailija
16/17 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö tuli!

Vierailija
17/17 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika tuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi