Mitä TIEDÄT saavasi Joululahjaksi?
-ruskeet nahkasaappaat,
-Burberry-kaulahuivi
-Tuoksu
-Mulberry nahkalaukku
-kult. kaulakoru timantilla
Kommentit (13)
-suklaarasia
-cd: Swallow the Sun: Ghosts of Loss
ja sitten vielä jonkun toisen korun. miten ihmeessä te ostatte noin kalliita lahjoja??
vannotan miestäni piilottamaan paketit hyvin! Tiedän kuitenkin saavani pyjaman (ostin itse) ja kellon (mun piti se itse valita, että saan varmasti mieluisen - mies on oppinut PALJON näiden kymmenen vuoden aikana..).
kaksi kappaletta origon 0,5l kulhoja
kummatkin olen ostanut itse itselleni ja luultavasti en muita lahjoja saa...
Ap tais lukea listan suoraan stockan esitteestä... heh heh.
No kuulkaas. Minä tiedän, että saamme mieheni kanssa lahjaksi vessanpöntönkannen! Jee! Olemme tehneet juuri vessaremontin ja mummi halusi sitten osallistua remontin loppuvaiheeseen siten, että ehdotti ostoksekseen kantta. Nauratti ja huvitti niin paljon, että suostuimme. Se on jo paikallaan, joten saimme lahjan vähän etukäteen.
niin kuin muidenkin kauppojen Joulukuvastoja=))
Noi lahjat olen TARKASTI vinkannnut pukille... ylläreitä tulee tietty aina.
tai sitten isovanhemmat ostaa edes osan lasten lahjoista.
Vierailija:
-ruskeet nahkasaappaat,
-Burberry-kaulahuivi
-Tuoksu
-Mulberry nahkalaukku
-kult. kaulakoru timantilla
nuuhkailee tuoksua silmät puoliummessa ja ihailee kaulakoruaan suu maireassa hymyssä. Illalla tarjoaa luisevaperseiselle miehelleen kuivaa pimppiään kiitokseksi.
muuta ei taida tullakaan. Olen eronnut, vanhemmat kuolleet, sisarusten kanssa emme lahjo toisiamme. No, jospa lapset tekee jonkun pienen askartelun.
Tosin enpä varsinaisesti kaipaa mitään. Nyt jos jotain tulee, niin se on todella yllätys!!
Parasta siinä on se, että saa olla rakkaimpiensa kanssa. Lahjoja tulee, minkäs teet. Onko täällä taas kateellisia tai muuten vaan tuittupäisiä ihmisiä liikkeellä?
Ap
saan joka vuosi yhden lahjan.