minkä ikäiset muksut teillä?
mä oon uus täällä ja mietin et minkä ikäisiä muksuja teillä on?entä minkä ikäisiä ootte ite?
ite olen vielä 18wee mut täytän ens kuussa 19;)mulla on vuoden ikäinen pikku prinsessa<3olen vielä ens syksyyn asti kotona hänen kanssaan ja sit mä palaan kouluun ja tyttö menee tarhaan!ja perheeseen kuluu myös isi(21wee) ja kisu...:)
Kommentit (48)
heips...oon 23...syksyllä täytän 24 ja lapsia on neljä...tyttö 6,5 (syksyllä kouluun), poika 5,5 (syksyllä eskariin) ja elokuussa 4 täyttävät kaksoset, tyttö ja poika (kerholaisia). Oon lasten kanssa ollut aika paljon kotona, mutta ohella myös opiskellut. Lapsia ovat hoitaneet isovanhemmat ja vuoden oli kotona hoitajana paras ystäväni ja nyt keväällä on serkkuni hoidellut. Valmistun itse nyt lastenohjaajaksi ja syksyllä menen työhön seurakuntaan (4-6-tunnin työpäiviä) ja jatkan samalla kasvatustieteen opintojani. mäkin oon uus kirjottelija täällä, mut kiva huomata et tääl on aika paljon nuoriakin äitejä. En o kyl jotenki osannu itteäni koskaan teiniäitinä pitää vaikka esikoiseni sainkin vajaa 17-vuotiaana. Niin ja yksinhuoltaja olen...lasten isä kuoli kun kaksoset oli vielä masussa...
Minä 20v ukkoni 18v ja poika 9½kk
2v. ja 5kk.... Kummatkin poikia itse olen 21v. ja isukki koht 24v.
Meijän prinssi täytti eilen 3 kk. Ite oon 21 ja mies 23. Lisäksi meillä on puolihuoltajuudessa 8 v koirarouva :)
mies 21v + minä 19v & (iso)pien prinsessa 11kk
minä 17v (syksyllä 18), iskä 22v, pikkuneiti kohta 2v ja kakkosen laskettu aika marraskuun loppupuolella :)
minä syksyllä 19, tyttöni täytti tammikuussa 3. :)
joo eli mie olen 23wee,mies 25wee täyttää.Vanhin lapsi reilu 5vuotta(olin 17v ku synty,tai siis samana vuonna sit täytin 18v)keskimmäinen just täytti 4v ja nuorin on 1v. ikäinen...näin meillä....
tyttö kohta 2 kuukautta. Minä 21 ja mies 23
Minä 19v. mies 22v. ja poitsu 5kk.
esikoinen kesäkuussa 3v ja kuopus 1v1kk minä ja mies syyskuussa 24 ja 28v
Paljon on nuoria äippäreitä liikenteessä ja minusta se on hienoa :)
Itse olen nyt 20 vuotias ( kesällä 21 ), ja sain esikoispojan 19 vuotiaana. Tuo pikkuherra täyttää maaliskuun alussa vuoden.
Toinen lapsi on haaveissa ( vaikka ikää nyt ei ole kamalasti minulla tai pojalla ), joten täytyy jännätä saako meidän " pikku kirppu" pikkusiskoveljen.
Mieheni on 21 vuotias ( kesällä 22 ) ja elämmä onnellisesti avoliitossa/kihloissa.
Kyllä nuoretkin äidit osaavat nauttia vauvantuoksuisesta elämästä :)
on juuri täyttänyt vuoden ja toinen tulossa kesän loppupuolella.
on kaksi tyttöä, 3v3kk ja 2v2kk. Marraslapsia kumpikin ja kolmasta yritetään, nähtäväksi jää saadaanko meidän taloon kolmaskin marrasvauva, olispa kiva sattuma!niin minä olen 23v. toukokuussa vanhenen taas ja mies 26v.
ihan uusi olen täällä
meillä tyttö juuri täyttänyt 2kk ja ristiäiset on sunnuntaina :) ite oon 18v ja isi 19v
Mä täytän kohta 19v. ja mulla on avomiehen kanssa 2kk:n ikäinen pikkupoika... <3
tyttö 7v8kk
poika 5v9kk
poika1v1kk
minä itse 25
meillä tyttö 2,5v ite täytin tammikuussa 20 ja mies on 22
Minä ja mies siis heinäkuussa 21 ja 26, Mukelo-Neiti syyskuussa vuoden!.. Kamala kun aika mennyt nopsaan, juurihan hän syntyi! :)