Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Montako kertaa olet ollut kihloissa? Tilanne nyt?

Vierailija
17.12.2005 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä se on 030303 :D ja kyllä,ne oli maanataina :) Päivämäärällä oli meille muutakin merkitystä :)

Vierailija
22/25 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ei onnistu, niin saa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarpeeks hyvin tunnettu toisiamme... : /

Tämä viimeisin tapaus oli pettävä, alkoholisoitunut, psykopaatti... Valehteli minkä kerkes, luottamusta ei viimesellä ollu enää ollenkaan... ja erohan siitä tuli. (Ja olen helvetin onnellinen, että pääsin siitä paskiaisesta niinkin helpolla eroon!!!)

Elämä on opettanut sen verran, että tästä eteenpäin tiedän, että en enää sormusta sormeeni tarvitse laittaa!!! ; ) Jos kuka ei vierellä ilman sitä kestä, niin SE ON MORO!!

Vierailija
24/25 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kans oltiin naimisissa ja erottiin, tokan kanssa ei sovittu hääpäivää (paitsi leikillään v.2013)

Vierailija
25/25 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jummi. Eka kerta oli silloisen pojan paniikkiratkaisu kun oltiin riidelty ja minä sanoin haluavani jotain muutosta touhuun tai otan ja lähden koko suhteesta. No poika panikoi ja kosaisi minua ja minä älllistyneenä suostuin. Ei kestänyt kauaa.

Toinen kerta oli rakkausliitto jonka piti johtaa ihan oikeasta häihin. Ehdimme olla avoliitossa ja kihloissa kaksi vuotta ja hääpäivä oli sovittu kun mies menehtyi.

Nyt olen avoliitossa mutta kihlasormusta ei näy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme