Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei mene oikein jakeluun tää äitien ajattelutapa joululahjojen suhteen!

Vierailija
17.12.2005 |

Palstaa lukiessani, olen huomannut, että ostatte lapsillenne joululahjaksi pyjamoita, pyyhkeitä, vaatteita... Miksi? Nehän on ihan perus kamaa jota jokainen lapsi tarvitsee, ei lahjoja! Meillä lahjat on tavaroita jotka ovat jollain tavalla ekstraa, esim kalliimpia leluja, pelejä tai kirjoja. Ei siis sellaista mitä ostetaan muutenkin ympäri vuoden. Vai onko tuo joku tapa, että pääsee sanomaan muille, että meidän Nico-Petteri sai vanhemmilta 16 pakettia!

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua sinällään, että vain muutama ihminen ymmärsi juttuni pointin. kyse nimenomaan oli siitä, että miksi kaikki marraskuun alusta asti ostetut perustarvikkeet pitää pakata joulupakettiin ja näin lapsi saa kamalan vuoren paketteja!



Vastaanpa nyt siihenkin miten meillä lahjoja saadaan, kun moni oli lapsestani ja tämän lahjoista huolissaan. Meillä vanhemmat, isovanhemmat, kummit miettii aina yhdessä mitä ostetaan. Pari joulua sitten me vanhemmat ostimme pleikkarin ja mummolanväki osti siihen pelin jota poika oli toivonut, viime jouluna ostettiin samalla tyylillä. eli meilä lapsi saa koko jouluna vain noin viisi pakettia. eli materialistia hänestä ei saa tekemälläkään!



ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän