Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi PERTUN pitää lahjoittaa hyväntekeväisyyteen viulu?

Vierailija
03.12.2005 |

ei pidä on mun vastaus.



jätkä on ansainnut joka sentin.



Hyväntekeväisyytten ei pidä lhajoittaa kenekään yhtään mitään. Ne on verorahoissa ´jo huomioitu.



Hullu ja idiootti on se joka mitään minnekään lahjoittaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hyvätekeväisyysrahoja vastaanottava taho haluaisi viulun? Kuka sillä soittelisi?

Vierailija
2/6 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hullu ja idiootti on se joka mitään minnekään lahjoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Mikä hyvätekeväisyysrahoja vastaanottava taho haluaisi viulun? Kuka sillä soittelisi?

Vierailija
4/6 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että mistä keksikin noin loistavan ajatuksen,tuolainen lahjoitus on periaatteessa ikuinen, soitin kulkee sukupolvelta toiselle...Minusta hieno ajatus!

Vierailija
5/6 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 tonnilla sais jonkun huippuviulun? Tiedättekö yhtään, paljonko nämä soittajalta toiselle " periytyvät" stradivariukset esimerkiksi maksavat? Luulenpa ettei Perttu saisi tuolla summalla edes vakuutusta vuodeksi moiseen viuluun, vaikka pistäisi koko potin likoon.

Vierailija
6/6 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaankin siivu. tai osa.



päivän paras.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi