Kuka muu nyrpistelee suurieleisesti naamaansa kadulla edellä kävelevän
tupakoijan selän takana? Nämä tupakkahaisulit on typeriä. Kiva irvistellä niille. Kaikki jotka mut näkevät tietävät kyllä, miksi.
Joskus voisin alkaa mielenosoituksellisesti yskimään, mutta en harrasta sitä. Onko joku yskijätyyppiä?
Näin kerran yhden naisen, joka käytti merkkikielenä käden laittamista naamariksi nenänsä ja suunsa yli. Se oli kanssa aika hyvä tapa ilmaista inhonsa.
Kommentit (32)
Sun oikeutesi tupakoida loppuu siihen mistä mun keuhkot alkaa.
antakaa te tonttinne rajat niin minä lupaan pysyä pois sieltä kessuttelemasta.
jos siis nämä ovat paikalla jo ennen tupakoinnin aloittamista. Sen sijaan mielestäni vapaasti saa tupakoida, jos ei ole vapaalla paikalla muita läsnä. varmaan voi valita muunkin paikan seisoskella kuin juuri tupakoijan vieressä jos se häiritsee.
ylpeä lapsestasi, joka noin tekee? Olikohan se mies edes humalassa, no ei ainakaan hirveesti.
kommentoida, miten tahansa: laihuus ja tupakointi.
ole enää vain tupakoitsijan henkilökohtainen asia!
odottavat äidit. On niin tyhmää, että nostaa mun verenpainetta. Tekisivät sen sitten edes vaikka piilossa.
Aamuisin kävelen bussiin ihanan puiston läpi ja suorastaan v..ttaa jos joku kulkee edellä röökin kanssa ja saan savut naamani. Kerran oli tuulista ja edellä olevan tupakasta lensi tuhkat vaunuun.
Kauppojen edessä tupakoivat ärsyttää samoin metrojen sisäänkäynnillä ja bussipysäkeillä. Katson halveksivasti jos joku työntää rattaita ja polttaa tupakkaa samalla.
Niin ja itse tupakoin..
Vauvan kanssa oltiin lähdössä kotiin tulipalopakkasessa. No, elämänsä ensimmäiset henkoset ulkoilmaa olivat enemmänkin häkää ym. paskaa mitä tupakka sisältää. En voi käsittää, että sairaala ei kykene järjestämään muuta paikkaa tupakoijille kuin sairaalan ovenedusta, josta kulkevat vastasyntyneet, astmaatikot, keuhkosairaat ym.
Minusta on lapsellista ja hyödytöntä osoittaa mieltään, kun voi aivan hyvin sanoakin, että " Anteeksi, voisitteko polttaa vähän etäämpänä" . Näin olen itse tehnyt, jos on häirinnyt, enkä vielä kertaakaan ole saanut haistatteluja sen vuoksi. Eli kyllä useimmat tupakoitsijatkin ymmärtävät sen, jos savu ei-polttavia häiritsee.
Vierailija:
Vauvan kanssa oltiin lähdössä kotiin tulipalopakkasessa. No, elämänsä ensimmäiset henkoset ulkoilmaa olivat enemmänkin häkää ym. paskaa mitä tupakka sisältää. En voi käsittää, että sairaala ei kykene järjestämään muuta paikkaa tupakoijille kuin sairaalan ovenedusta, josta kulkevat vastasyntyneet, astmaatikot, keuhkosairaat ym.
Joskus ihan alkaa kyrsäämään, jos esim. torin laidalta olen katsonut paikan, jossa voin tupakoida, niin eiköhän kohta joku äiti kärrää lastenvaununsa siihen ihan mun viereen ja ala puhua kännykkään (vaikka olisi lääniä muuallakin puhua). Silloin yleensä mulkaisen äitiä vain pahasti, ja siirryn, ettei lapsen tarvitse tupakansavua hengittää.