G: stressaatko kiloista?
Mua ärsyttää keskustelu äitien ulkonäöstä. Koko viikko on Ilta-Sanomissa ollut juttua äitien ulkonäköpaineista. Mulla ei ainakaan mitään paineita oo. Ärsyttää varsinkin äijien kommentit nettisivuilla, että akka on rupsahtanut. Aikovat sen takia mennä vieraisiin.
mua ei ainakaan kilot haittaa, vaikka niitä on jäljellä vielä aika paljon. aattelin, että riittää, että imettämisen jälkeen aloitan pudottaan painoa. on tyhmää imetysaikana laihduttaa. poikani on nyt kolme kuukauttta ja risat.
Kommentit (13)
Paino lähtee herkästi tippumaan (esim. vatsataudin yhteydessä), eikä sitä meinaa saada millään takaisin normaaliksi.
imetysaikana!!! Voi vaikuttaa maidon määrään ja laatuun. Joku asiantuntija näin sanoi. Tais olla kätilöopistolta.
haluaisin äkkiä kilot pois. en ole mikään laiheliini kyllä koskaan ollutkaan, joten tämä ei kyllä mitenkään lapsiin, joita on kolme, liity.
Vierailija:
Tulisipa mulle joku vatsatauti
haluaisin äkkiä kilot pois. en ole mikään laiheliini kyllä koskaan ollutkaan, joten tämä ei kyllä mitenkään lapsiin, joita on kolme, liity.
Liian laiha on todella ruman näköinen. Minä aloin muistuttamaan sellaista keskitysleirivankia. Nyt olen ihan tyytyväinen muutamiin vatsamakkaroihini!
puhui ihan asiaa, kun korosti haluaan päästä entisiin mittoihin. Ilta-Sanomien kuvista päätellen niitä kiloja oli sille kertynyt. Kaikki ei tosin varmaan johdu raskaudesta.
Vierailija:
paljonko 7 painoit, kun näytit keskitysleiriläiseltä?
mikä pituus?
Mitat eivät paljon kerro, mutta minun ruumiinrakenteella tuo paino oli aivan liian vähän. Kylkiluut näkyivät selvästi selästäkin, reisien välissä oli järkyttävä rako ja lantioluut törröttivät.
3-kymppisenä en todellakaan. Ei ole yli- eikä alipainoa.
totta puhut. olit varmasti todella luihu silloin. mä oon just synnyttäny (kuukausi sitten) ja liikaa on jäänyt 7 kiloa. oon nyt 65 ja 58 pitäis päästä. oon sun pituinen.
Mitä se teitä muita haittaa vaikka minä haluaisin olla hoikka. Ei minullakaan ole siihen mitään sanottavaa jos joku muu ei halua olla.
mutta haluan kyllä takaisin vanhoihin mittoihin ja tosi pian. miten niin muka imetysaikana ei vois laihduttaa? jos siis syö terveellisesti ja lisää vaan liikuntaa?