Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, joilla lapset nukahtavat iltaisin aina nopeasti kun SINÄ laitat heidät nukkumaan?

Vierailija
16.12.2005 |

Minä meillä yleensä laitan lapset iltaisin nukkumaan koska mies on usein iltatöissä. Silloin nukahtavatkin aina tosi nopeasti ja kivuttomasti, esim. tänä iltana jo klo 20.

Niinä iltoina kun mies on kotona niin lastenkin nukkumaanmeno jostain syystä venyy ja on paljon hankalampaa. Olen miettinyt että mistä se johtuu??? Onko se sitä, että itse olen aika tarkka rutiineissa. Teen aina samat asiat samassa järjestyksessä: vaatteet riisutaan, pyjamat päälle, hampaiden harjaus ja iltasatu. Sitten omiin huoneisiin peittojen alle ja siinäpä yleensä se.

Mies vähän pitkittää tuota nukkumaanmenoa. Yhtäkkiä voi kesken pissattamisen jäädä katsomaan telkkua ja lapset joutuvat odottamaan 5 min. Tai sitten ei aina jaksa lukea satua.

Ovatko rutiinit todellakin noin tärkeitä? Ilmeisesti. Muita jotka huomanneet saman jutun?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun minä sen teen, siihen kestää kauemmin kuin mieheltä. Koettelevat minua ihan selvästi eivätkä millään malttaisi rauhoittua sänkyihinsä. Isälleen eivät temppuile samoin silloinkaan, kun minä olen iltaisin kotona. Minä olen tarkempi rutiineista ja muusta nukkumaanmenon yhteydessä kuin mies.

Vierailija
2/2 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tiettyjä rutiineja. no tietty siis iltapala, yöpuvut jne, mutta eri ihmiset ovat saaneet nukkumaan heidät ihan kiltisti. Ja nukutus onnistuu myös eri paikoissa, ulkomailla, sukulaisissa, kotona, sairaalassa, junassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla