Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tekisitte jos lapsenne huutaisi kaupassa vieraalle ihmiselle, että haista V*****?

Vierailija
16.12.2005 |

Poikani on oppinut (varmaankin hoidossa) tosi rumia juttuja ja nyt pelottaa milloin se päästää ilmoille jotain tuollaista. mitähän siinä tilanteessa tekis?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

selväksi, että rumia ei meillä puhuta - minä enkä mieheni emme myöskään kiroile, koska se antaa ihmisestä niin typerän kuvan.

Eli rangaistuksena voi olla esim. päivä ilman telkkaria, joskus on ollut jopa viikko ilman, suhteessa siihen mitä, lapset ovat tehneet.

Lapset toki vasta 3 ja 5, eli aika pienet, mutta tietävät siis kyllä mikä on sallittua mikä ei, sekä sen että typeryydestä menettää jotain etuja.

Eikä mulla ole ollut ongelmia pitää esim noista rajoituksista kiinni, jos sanon että telkkaria ei 3 päivään, niin siitä pidetään kiinni

Vierailija
2/5 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi ois pyydettävä ja todennäköisesti vetäisisin hirveet itkuraivarit, kun minä olen sentään yrittänyt niistä tolkun ihmisiä kasvattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopuksi vielä kunnon keskustelu siitä miten käyttäydytään ja tietty karkkipäivän peruuntuminen

Vierailija
4/5 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle " painu vittuun siitä eestä" .. Poika 3vee, isä sai mieheltä pahan mulkaisun...

Mä kuolisin häpeästä, puhuttelu, anteeksi pyyntö ja arestia tulis varmasti!

Vierailija
5/5 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi