Olen sairaan mustasukkainen!
Kyttään miestäni ja vahtaan tekemisiä. Luen kännykästä soittaneet ja kenelle mies on vastannut,luen myös tekstarit. Jos mies sanoo että koulussa meneekin pidempään soitan koululle ja kysyn moneenko sillä luokalla on tunteja... Miten pääsen eroon tästä mustasukkaisuudesta???
Kommentit (5)
tuntuu vaan et mies valehtelee menoistaan. ex-tyttöystävä häiriköi elämäämme varsin pitkään.-ap
Menkää hoitoon, terapia auttaa. Tai viimeistään kumppanin menetys palauttaa maan pinnalle, ja saa ajattelemaan asiaoita uudelta kantilta.
Oma avovaimoni on sairaalloisen mustasukkainen. Itse asiassa näin on ollut kautta aikain, johtuu ehkä alistuvasta luonteestani ja sinkkukauden sekoiluistani.
ärsyttävää että menneisyys vaikuttaa niin paljon nykypäivään.
Ihmismieli on hullu!! lopettakaa mustiksena olo. kohta ootta yksin.
No en tosin soitellut työpaikalle miehen perään koskaan, mutta.. No mikä auttoi? Olin 8 ekaa yhteistä vuotta mustasukkainen. Minua alkoi jo itsekkin vaivata asia. V.98 tuli käänne asiaa. Olimme toki keskustelleet asioista, mutta keväällä 98 yksi ilta puhuttiin sitten perusteellisemmin ja aivan avoimesti kaikesta. Aloin nähdä asiat aivan eri tavalla. Ja mustasukkaisuus alkoi hävitä.
Mulla on sellanen tilanne, että samantapainen keskustelu on käyty, ja mustasukkaisuus hälvenee koko ajan.. Mutta ehkä vielä hetki menee ennen kuin voin sanoa, että ongelma on historiaa. Kovasti yritän!
Ikäväähän tuommoinen on itsellekin varmasti