Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinkö väärin

Vierailija
16.12.2005 |

Eräällä kirjetoverillani on down veli. Kerroin tälle äidille nyt, kun odotan että teen abortin, mikäli lapsi on vammainen. Tänään tää äiti sitten kirjoitti, että vammainenkin ihminen voi antaa paljon ja kuinka ihana hänen veljensä on ja blaa blaa blaa.

Kirjoitin takas: " Mä oon ratkaisuni tehnyt, enkä tule muuttamaan sitä ja turha tuhlata enää paperia kertomalla vammaisuudesta. Se ei muuta päätöstäni"

Oliko liian tyly komentti. En vaan halua, että kukaan yrittää pyörtää minua. Mun voimat vaan ei riitä kehitysvammaisen lapsen hoitamiseen ja itselläni kaiken lisäksi paha lukihäiriökin ja kaikkein lomakkeiden ja korvauslappujen täyttö vaikeaa. Pitäköön kirjekaverini minua sitten miten välittömänä ihmisenä, niin en pyörtää sanojani takaisin.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä sellainen ole.

Sinä olet rajoittunut hölmö.

Toivottavasti jäät auton alle ja vammaudut. Ehkäpä sitten alat ymmärtää kanssaihmisiäsi.

Vierailija
22/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin sinun päätöksesi teetkö abortin tuon takia, ehkä olisi ollut parempi kuitenkin kertomatta kaverillesi.

Ja jos kaverisi ei ole ollut ko.tilanteessa missä sinä nyt, mistä hän tietää minkä ratkaisun tekisi omalla kohdallaan..uskonpa vain että saman kuin sinä, harva synnyttää.. jokaisen oma päätös pitäisikö vai ei! Siinä ei ole nokan koputtamista muilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ja sitä samaa vuodesta toiseen

Vierailija
24/30 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsimään, kun abortin mahdollisuus kerran on. En mitenkään hänen veljänsä vihaa tai inhoa. Hänen kirjoituksensa vain sai minut aluksi tulistumaan. Pienen hetken jopa ajattelin, että haluan sittenkin synnyttä lapsen, vaikka hänellä olisi Down ja se ajatus pelotti minua.

Vierailija
25/30 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa. Siksi teen abortin, mikäli tiedän lapsen olevan kehitysvammainen. Kärsimään hän kuitenkin joutuisi ja anoppi koskaan hyväksyisi häntä. Mutta jos synntyksessä vammautuu, niin en anna häntä adoptoitavaksi ainakaan.

Vierailija
26/30 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaisin, mutta silti.

Vierailija
27/30 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy ihmisten olla suvaitsemattomia.Mitäs jos joku suvussa vammautus onnettomuudessa esim sä ap?

Vierailija
28/30 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo se,että annat jonkun anopin päättää asioista on mulle niin outo juttu.

Vierailija
29/30 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden lmun ääkkeiden syönnin a pelkään aiheuttaneen vamman sikiölle.

Vierailija
30/30 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pelottaa, jos nyt lopettaa kirjeenvaihdon. On erittäin ihana ihminen ja mun harvoja todellisia ystäviäni.

t. terveen lapsen synnyttänyt, muutama kuukausi sitten diagnoosin lapselleen saanut, neljävuotiaan erityislapsen äiti