Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

¤¤¤MAALISMASUJEN viikonloppu pe-su¤¤¤

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kun ulkona on kylmä. No onneks mun mammatelttaan mahtuu alle vaikka kuin monta villapaitaa, kasvunvaraa =)

Viikolla oli liukasta ja tietysti 7 kuinen koirani juos tuhatta ja sataa suoraan jalkoihin. Täytyy olla varovaisempi, tällä kertaa mahalaskusta selvittiin kipeellä polvella ja mustelmilla. Onneks seuraavana päivänä sattui vielä olemaan neuvolan lääkäri ja helpotti kuulla että kaikki on kunnossa vaikka hyvinhän tuo masu myllers kaatumisesta huolimatta.

Lääkäristä, painoa tullu 10 kiloo lisää, tosin oikeestaan jo alkuraskaudesta, nyt oli enää noussu 200g/viikossa kuukauden aikana, johan siitä puolet alkaa olla vauvan viikon painon noususta. Hemoglobiini on raudan vaihdon jälkeen noussu 126, missä se ei ole ollut raskauden alun jälkeen =) Sf 24.

Eilen kävin ostaa vaunut. Illalla sit mistä lie syystä jalat ja selkä meni totaalisen jumiin, yölläki oli tuskaa omin avuin päästä ylös sängystä ja vessaan. Sit yhtäkkii vaivat helpotti ku ei olis mitään ollukkaan.

Onks seuraavaa tapaamista suunniteltu??

Muumi 26+2

Vierailija
22/23 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei nyt kovin kylmää tarkemmin aateltuna mutta kun ei mahdu kunnon talvitakki päälle ja ohuella jäätyy vaikka kuinka pukisi alle.

Aamulla silti sinnittelin lasten kanssa ulkona melkein 1,5 tuntia seisoskellen kun ei enään mäenlaskuunkaan taivu että lämmin tulisi ; )

Onkin ollu tosi hiljanen ja rauhallinen viikonloppu. Eilen tehtiin isompi siivous ja tänään kohtapuoliin leivotaan pipareita. Vieraitakin piti tulla mutta peruivat tulonsa. Huomenna käyn töissä palauttamassa työkännykän kun nyt sitten en enään sinne mene ennenkuin joskus parin-kolmen vuoden päästä ; ) Tuntuu oudolta ajatella ettei taas lähivuosiin töitä. Heti joulun jälkeen ajattelin jo alkaa peseen vauvanvaatteita kaappiin että on ainakin ne sitten valmiina jos lähtö tuleekin jo aikasemmin. Sitten vaan lepäilyä ja vauvan painon tarkkailua. Pari isompaa projekstia mm pakastimen sulatus odottais jos jaksan tehdä ennen vaavin tuloa mutta toivottavasti mulla on vielä parisen kuukautta aikaa se tehdä.

Masussa ei kummempia. Pari hiljaista päivää taas vauvelilla ollu. Toki muistuttelee itsestään päivittäin jonkinverran. Närästys aika paha vaiva taas ja uni maistuis koko ajan. Onneksi nyt on aikaa levätä kun ei enään töitäkään ole. Nyt leipomaan. Muksaa sunnuntaita kaikille.

t. lyytikki rv 27+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]välilä tulee olo, että eikö mulla ole muuta elämää, kuin käydä täällä monta kertaa päivässä =) Ajatella, kun jään nyt keskiviikosta kotiin, niin mähän varmaan asun täällä palstalla...

Miehen kanssa saatiin riitakin sovittua, kömpi yöllä mun viereen ja pyyteli anteeksi ja tietty mä annoin.

Tänään leivottiin piparit ja käytiin vielä miehen kanssa jouluostoksilla, mutta silti jäi vielä pari lahjaa ostamatta, kun en viitsinyt miestäni enempää ruuhkissa juoksuttaa. Käyn sitten vaikka tiistaina yksinäni. Mulla on tiistaiaamuna se labra-aikakin, jossa taidetaan ottaa enemmän ja vähemmän kokeita (tulehdusarvot ja allergiatestejä). Hieman jännittää, etten vaan pyörry siellä. Esikoista odottaessa kun olen pyörtynyt, kun otettiin verinäytteitä. Muutenkin mulle tulee välillä heikko olo verinäytteiden otossa ym. toimenpiteissä. Hui!

Jospa parit paketit paketoisi ja sitten Idols-tuloslähetyksen jälkeen tutimaan.

Vielä 3 työpäivää!

-Monkey ja mosse rv. 26+4-