Suuseksiasiaa!!!!!!
Eikö teidänkin mielestä mua jurpi ihan aiheesta kun mies ei oo antanu mulle suuseksiä ainakaan 7 vuoteen?Oikeesti!!!Itse olen kulli poskessa suunnilleen joka kerta kun seksiä harrastetaan!Ja tuo julli vielä tietää että haluaisin suuseksiä!!!!!!!!!!!!
Kommentit (17)
naisen pillu on ihana paikka, parasta elämässä nuolla nainen hurmioon uudestaan ja uudestaan ....HULLU äijä!
Älä ota suikkiin niin oppii äijäkin, tee toiselle sitä mitä halut toisen tekevän sulle..
M33
mikä sen ihanampaa kun saada nuolla halukasta pimpsaa joka suorastaan valuu suuhun ihania kiima nesteitä!
ja miksei joskus antaa kielen hyväillä peppuakin
-mici-
On väärin... Sun ei oo pakko suostua tuohon! Mun ex-mies kieltäytyi nuolemasta minua, syy ei ikinä ees selvinnyt. Sanoi ettei halua. Ero tuli (muista syistä kylläkin), mutta nykyinen kyllä nuolee lähes päivittäin :))) Minusta sun ei ainakaan tarvii ottaa mieheltäsi suihin, jos ei ole ite valmis antamaan sinulle samankaltaista nautintoa.
Nainen 31v.
sama juttu ku ap:llä paitsi et ollaan oltu vasta reilu 3 v. yhdes, josta 1,5 naimisissa.....mies ei nuole vaikka olen muutamia kertoja sanonut että siitä tykkäisin...siis pari kertaa on nuollu ku joskus aikoinani vihjaisin...nyt en viitsi vihjailla koska mies tietää että pitäisin siitä muttei silti tee sitä.... pakko tyytyä tilanteeseen..... mäkin otan suihin parisen kertaa kk:ssa...
mistähän lie johtuu???? Ajelen kyllä itseni, eikä puhtaudestakaan pitäis olla kii....kerran mies sano et ' pillun nuolemisellako rakkautta mitataan?' .... idiootti mikä idiootti....toki älyttömän rakas...mut...
Mä kyllä nuolisin naistani, mutta sepä ei anna mun nuolla. Onhan toi epäreilu tilanne, mutta vaikeehan ketään on pakottaa. Suostutella voi toki monin keinoin...
NUOLEMATTA JÄTTÄMINEN VOI JOHTUA SIITÄ, ETTEI HÄPPÄREITÄ OLE KUNNOLLA NÄKYVISSÄ. MÄ AINAKIN PIDÄN ISOISTA HÄPPÄREISTÄ, JOITA VOIN NUOLESKELLA TUNTEJA.
Niin, mut sitten ajattelin, että saan itse mieheltäni mitä ihaninta suuseksiä, MUTTA... en itse tykkää nuolla/imeä hänen kulliaan. En voi sille mitään, että se yököttää. Olen tehnyt sen hänelle lukuisia kertoja, koska haluan hänen saavan nauttia siitäkin, mutta nyt on mennyt vuosia, että olen jättänyt väliin. Mieheni ymmärtää sen. Kaikki ei tykkää kaikesta. Onneksi hän tykkää nuolla mua, koska se on mun mielestä miehelläni ratsastamisen ohella parasta seksiä.
että parisuhteessa olisi hyvä jos halut ja tarpeet kohtaisivat
mutta kuinka moni elää sellaisessa suhteessa
minä en
-mici-
Eräällä exälläni oli kammo nuolemista kohtaan, mutta itse kyllä rakasti suihinottoa. Kyllästyttyäni sanoin, että jos homma ei ala onnistua toisinkin päin, ei mieskään saa enää hoitoa. No, alkoihan tuo opetella ja tulikin varsin taitavaksi asiaa kohtaan ja alkoi jopa pitää siitä suuresti.
En ole sitä mieltä, että " palvelus palveluksesta" -asenne on hyväksi sängyssä, mutta joskus on oltava kovana jos mies on niin itsekäs, ettei tajua muuten.
Älä siis ota enää suihin sinäkään. Ei naisten tarvitse katella tuollaista.
Itellä pienet häppärit + klitoris, mutta mies vaan tykkää...
t:2
on teillä miehiä!!
ettei kelpaa jos saisi
-mici-
maailmassa on vielä valitettavan paljon miehiä jotka makaa selällään illalla ja tokaisee että" otappas muna suuhun ja hoida homma kotiin" tai että jyystetään 5minuuttia niin että tekee kipeetä,puristellen tissejä ohimennen luullen tämän kiihottavan naista ja sit kun on lasti kuormassa niin kuorsataan ennekun kerkee sanoo siemensyöksy...eikä tietookaan mistään suuseksistä toisinpäin tai mistään muustakaan hellyydenosoituksista naista kohtaan. en yleistä,mutta" noita" on viel olemassa...
Ei kaikki miehet osaa/halua/viitsi tehdä suuseksiä. Niiden osaamattomien räpellyksiä ei edes kaipaa. Mua kiihottaa itse ottaa miestä suihin, takuulla enemmän kuin mulle " mieliksi" annettu huono suuseksi..Mutta tasa-puolisuuden nimissä, jos ap sitä haluaa, niin tokihan hän sen ansaitsee!!
Ehdottakaapas joku kerta, kun olette itse siellä lipomassa, että nyt tehdään 69:ä. Siinä vaatii vähän pokkaa kieltäytyä. Jos toinen on valmis tuottamaan nautintoa, niin eikö ole ihan reilua tehdä toiselle sama?
Ja kokeilkaapas ajella ainakin lyhyemmäksi karvojanne, jos ette sitä jo tee. Tekee hommasta paaaaaaaaaaaajon miellyttävämpää.
Suuseksiä oikeesti kyllä kannattaa rakkaimmalleen antaa. Se on paljon enemmän kuin äkkiseltään voisi kuvitella. Kyllä se on myös suuri rakkauden osoitus. Ja osoitus, että hyväksyy toisen kaikki paikat. Ja onko se nyt sitten oikeesti muka niin vastenmielistä? Monet ihmiset on vaan laiskoja.
Nuolla herkullista pimpsaa. Meillä ei suuseksiä ole puolin eikä toisin. Vaimo ei halua olla nuoltavana eikä ottaa minulta suihin. Ja olen ihan hulluna pimpsan nuolemiseen. Muutenkin pahasti puutteessa. M38 Tasan ei tosiaankaan käy seksihalut suhteissa, kyllä se täällä paljastuu.
Mutta niinkuin täällä on monesti sanottu: kaikkien ei ole pakko tykätä kaikesta. Jos ei tykkää, ei tykkää, minkäs teet. Kai teillä kuitenkin tekemistä sängyssä piisaa?