Galluppia: Kuinka usein nainen tekee aloitteen?
Kommentit (16)
Ja jos ei tule, niin ihmettelen missä vika, ja siitä se lähtee :)
Muuten hyvä konsti on ihon rasvaus raskausarpien välttämiseksi. Tämä jokailtainen rituaali saa vartalon heräämään ja kun mies rasvaa, kädet eksyy väkisinkin oikeille urille...
Nämä siis iltaisin. Päivällä saataan ottaa pepusta kiinni ja työntää sohvalle tai makkariin. Tai suora ehdostus; nyt olis pikapanon paikka. Jos mies on lähdössä jonnekkin, esim pelitreeneihin, saatan katsoa kelloa, ja todeta että tässä olis kyllä vielä 5minuuttia ennen lähtöä... ja kahta kertaa ei tarvitse kehoittaa.
Meillä mies hienotunteinen, minä suora. Parannettavaa varmasti olisi, vaan eipäs tuo ole valittanut :)
tuskimpa koskaan, seksi elämäkin olis paljon mukavampaa jos nainen tulis edes joskus ja vaan ottais esim pilin suuhun. Niin sais varmaan palkinnoks kunnon kyydit. Kun joutuu aina vonkaa niin sitten se on sitä pisto poisto ravistus touhuu ja naisen on turha esim täällä valittaa miks äijjät laukee parissa sekunnissa, pitäis välillä kattoo peiliin.
Minä otin tuosta äskeisestä neuvosta vaarin ja yllätin miehen sen tuolla tiskaillessa ja totta tosiaan kunnon kyydit sain palkaksi =)
Teen aloitteen usein, ja aloitteeksi riittää kun mies vilkaisee silmiin... Hymyni kertoo hänelle kaiken! Kiimoissamme odotamme lapsen nukkuvan ja sitten alkaa kunnon touhut ja tohinat.Tavalla, toisella ja kolmannella... Aivan ihanaa kun seksi on taas löytänyt meille!!
Menen miehen luo hieromaan ja pussailemaan... Joskus se innostuu, joskus ei.
Mä yleensä sanon suoraan, että aletaanko naida tai riisun vaatteet ja " esittelen" itseäni ja sanon, että anna mulkkua ;)
En kuitenkaan niin, että olisin mielestäni ollut vastenmielinen känniläinen. Juttelimme miehen kanssa keittiön pöydän ääressä. Käskin ilmeisesti yllättäin miestä ottamaan housut pois, että olisin ottanut suihin pöydän alla:). Mies sanoi että se on sopimatonta keittiössä ja ehdotti makkariin menemistä. Meni fiilikset taas pitkäksi aikaa, annoin olla koko jutun. Ei ole pitkään aikaan huvittanut koko mies, eikä taida tulla huvittamaankaan. Miksi pitää aina olla niin konservatiivinen.
En tee mitään enää ikinä!
Tässä 15 aviovuoden aikana on vaimo tehnyt aloitteen. Kuulemma naisen pitäisi olla nelikymppisenä aktiivisimmillaan, mutta eipä hän sinäkään päivänä...
Minä teen aloitteen n. 90%:ssa rakastelukerroista... Eri tavoin. Joskus käyn suoraan asiaan. Riisun mieheltäni vaatteet ja alan häntä hyväilemään tai " käsken" häntä itse riisumaan;) Samalla heittelen itse vaatteita pois päältäni. Tuon voi kuvitella miten se päättyy;) Joskus taas käytän " verbaalista kiihottamista" esileikkinä, joka sekin päättyy samalla tavalla. Tuhmat puheet ja katseet näyttää tehoavan ainakin mun mieheen...
Minä taas kaipaisin, että HÄN tekisi enemmän aloitteita... Vaikka en minä tätäkään pahitteeksi laita...Olisi vaan niin kiva tuntea, että hän haluaa minut juuri nyt ja äkkiä. Ehkä hän ei ehdi tekemään aloitteita, kun minä olen niitä aina tekemässä;)
Nainen 30v.
Miksi te naiset teette niin vähän aloitteita? Mistä moinen passiivisuus johtuu?
te miehet ootte tommosia ikuisia marisijoita. Jos haluatte seksiä, tehkää aloite ja sillä siisti. Teille pitää kaikki tehdä valmiiksi. Jos teillä on nälkä, niin muijahan sen ruuankin teille tekee.
Sitä paitsi nykyään monet muijat valittavat haluttomista miehistä. Eli siinä sen näkee. Miehet vinkuvat aktiivisia naisia ja kun heillä on sellainen, kiinnostus lopahtaa. Mies on saalistaja, tajutkaa jo. Te ette oo ikinä tyytyväisiä mihinkään.
Pitää muuten paikkansa... Ennen kuin aloin varsinaisesti seurustelemaan mieheni kanssa, hän kertoi miten aktiivinen on seksin saralla ja että nainenkin on aktiivisena hänen mieleensä... Mikä on tilanne nyt sit kun seurustellaan? Minä haluaisin seksiä käytännössä kokoajan, hän taas tekee aloitteen todella harvoin. Kun rakastelemaan ryhdytään, hän vaikuttaa kyllä innokkaalta, mutta on kertoja, kun jään silti ilman... Tiedän, että raskas työ väsyttää, mutta miksi minä en sitten ole koskaan liian väsynyt harrastaakseni seksiä rakastamani miehen kanssa??? Nytkin on niin kova puute, että huh...ei uskoisi että tässä tosiaan seurustellaan. Äkkiä siis kyllästyi aktiiviseen naiseensa.
Nainen 30v jälleen...
Mennään sänkyyn " nukkumaan" , kun lapset nukkuu, jompikumpi tai kumpikin yhtäaikaa koskettaa toista tai menee toisen syliin, suudellaan ja eipä siinä sitten muuta aloitetta tarvitakaan.