Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä emännälle joululahjaksi?

Vierailija
15.12.2005 |

Auttakaa junttia ja kertokaa, mitä voisi ostaa emännälle joululahjaksi, rahaa olisi 100 eur.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnellinen jos miehellä olis varaa laittaa mun lahjaan noin paljon rahaa. Alusvaatteet olis munkin mieleen (ei meinaa löytyä mistään mun kokosia). Ja joku kasvohoito tai hieronta olis aivan mahtavat! Varsinkin jos on pieniä lapsia ja emännän täytyy paljon nostella lapsia, niin tulee selkä kipeeks.

Olen varma, että mitä tahansa ostatkin, niin hän on tyytyväinen (ajatushan on tärkein) :)

Vierailija
22/26 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopii emännälle kun emännälle. mulle mies osti sen muutama vuosi sitten ja on roikkunut sen jälkeen avaimenperänä. on paikattu niin lohkenneet kynnet kun korjattu moni pikkuvika pikkulaitteista ja ne sakset on pelastaneet kymmeniä tilanteita.

älä vaan osta tuoksua tai alusvaatteita tai lahjakorttia hoitoon. kaikki on kyllä kivoja, mutta joku voi ottaa ne vihjauksena. ja esim mut (vaikka periaaatteessa kropassa ei mitään vikaa ja muutenkin viuhahtelen ja vilauttelen miehelleni) alusvaateet sais vaivaantuneeksi, sillä alusvaatteet voi imarrella vartaloa tai tuoda jokaisen virheen esille ja jos ne huolimattomasti ostaa tai jos ne joku muu kuin itse ostaa, niin takuulla menee pieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... saman tyyliset toiveet.

Vierailija
24/26 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset on niin erilaisia...

Minulle eiiiii koruja (ellei osta platina-timanttisormusta), ei tuoksuja (niitä riittää), ei mitään jalkahoitoja / kasvohoitoja tai varsinkaan Lethermania, eikä missään nimessä alusvaatteita.

100e:lla voisi ostaa vaikka liput lempibändin keikalle. Kunnon ravintolaillan + lapsenvahdin, uuden kännyn (tosin rahaa tarvitaan varmaan vähän enemmän), joku kirja, levy, dvd:lla (lempi)telkkarisarja (esim. Lost)...

Enemmän jos haluaa satsata, lähden mielelläni johonkin uuteen kaupunkiin tutustumaan viikonlopuksi, esim. Budapestiin tai Venetsiaan tai Madridiin tai... Taulutelkkari voisi olla koko perheen lahja. Tai uusi auto... :)

Vierailija
25/26 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta ajatuskin että oma mies antaa korun jonka ajatuksena on TALON SYDÄN, siinä sitä jotain!!!!!!! :) ja se on muuten kalevala koruja

Vierailija
26/26 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vihjaisin sexyistä asuista+ geishakuulista. Luulen että sellaiset tulee..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän