Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te toimitatte terveyssiteiden vaihdon? Yritättekö peitellä rapinoita?

Vierailija
28.06.2007 |

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole jaksanut tästä asiasta tehdä itselleni ongelmaa, kun on ihan isompiakin ongelmia olemassa. Kuukautiset on ihan normaali asia. Miksi niitä rapinoita pitäisi peitellä kun televisiossakin pyörii sidemainoksia kaiken aikaa? Ihan yleisesti tiedetään että tietynikäisillä naisilla ja tytöillä todennäköisesti on kerran kuukaudessa kuukautiset.

Vierailija
42/55 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä yritin peitellä - enää en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmonen idiootti hauduttaa pilluaan jossain siteissä?!? Yökhyi. Tamponit päivällä ja yöt ilman mitään, koska ei sillon mitään 'valahtelekaan', kun oot aikalailla paikallas.

Vierailija
44/55 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nyt korjata yhden ketjussa esiintyvän väärinkäsityksen. Ei kaikilla naisilla kuukautisia ole. Itse olen 35v. eikä mulla ole ollut kuukautisia 12 vuoteen. Eikä ihan heti tule olemaan. Ihme harhaluulo, että kaikilla naisilla kuukautiset olis.

Toinen yleinen väärinkäsitys on, että se vesihanan auki pitäminen jotenkin peittäisi muita ääniä. Peittää se sen verran, että se vessassa olija ja hanaa laskeva ei kuule ulkopuolelta ääntä, mutta ulkopuolella oleva kuulee kyllä niin pierut, rapinat kuin sen vesihanan.

Vierailija
45/55 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi huhhuh - oot parisuhteessa, eikä sun mies tiedä millon sul on menkat??! Ette taida hirveesti harrastaa intiimiä kanssakäymistä... 

Vierailija
46/55 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan matkalaukullisen siteitä ulkomaanmatkoiltani, missä kaupoissa on usein sellaiset automaattiset kassat, misä itse skannataan tuotteet. Eli myyjä ei näe niitä. Tai jos sellaista ei satu olemaan, eihän mua siellä kukaan tunne. 

Sitten kotona yksin ollessani auon pimeässä huoneessa valmiiksi ne yksittäispakatut siteet (vältän vessassa sen "rips" äänen x 4, mikä on varma merkki kuukautissiteen köytöstä). Myös liuotan liiman vähentääkseni vessassa rapinoita. Side tarttuu kyllä pikkareihin, kun laitan vähän liimapuikkoa. 

Vierailija
47/55 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 23:10"]

Mimmonen idiootti hauduttaa pilluaan jossain siteissä?!? Yökhyi. Tamponit päivällä ja yöt ilman mitään, koska ei sillon mitään 'valahtelekaan', kun oot aikalailla paikallas.

[/quote]

En voi käyttää tamponeita, sillä lyhytaikainenkin käyttö altistaa minulla tulehduksille. Aika ällöä on sellaisen pumpulitupon sisuksiinsakin työntäminen... Ja kun miettii tuota bakteeriasiaa, niin ei kiitos.

Vierailija
48/55 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellista, että aikuiset naiset miettii tosissaan jotain sidepaketin rapinoita?!

Mun 12v tytär, jolla on ollu menkat vuoden, just viikko sitte kertoili mulle, kuinka joku koulussa viereisessä vessassa oli vissiin pelästynyt sitä, kun oli rapina yhtäkkiä pysähtynyt, kun tytär oli yskäissyt, sitte kuuli kun sama tyttö oli siirtynyt kauemmas vessassa. Itse kuulemma alussa pikkasen koetti varoa, mutta nyt sitä ei haittaa, vaan antaa rapinan kuulua kaikille. Tuo siis 12v jolla ollu menkat vuoden, että kannattaa vissiin ottaa mallia teidänkin!

Vierailija
49/55 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä wc:n seinät pahvia. Olohuoneeseen kuuluu kaikki äänet... Joskus joku käynyt pitkällä pissalla. Lapsivieraat kuulivat kilometri pisaran äänen ja repesivät nauruun. 

Vierailija
50/55 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan aina vessaan mukaan suklaapatukan ja annan rapista. Kädet pestyäni heitän suklaan paperit roskiin, rapistelen niitä vielä siinä. Eikä kukaan arvaa salaisuuttani.

Vierailija
51/55 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei hävetä.

Vaihdan suojan aina suihkun yhteydessä. Tulen kylppäristä aamutakissa vaatekaapin luo, laitan suojan pikkareihin ja pikkarit jalkaan. Siis makuuhuoneessa, en koskaan kylppärissä tai vessassa. Siteet ja pikkuhousun suojat (jotka usein riittävät täysin ja koko päiväksi) ovat vaatekaapissa.

Vierailija
52/55 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tai enemmäkin ärsyttää ne rapinat, eri toten yleisvessassa. Ei kiinnosta pätkääkään kuulle kellä on kuukautiset, kellä ei.

Onneksi kuukupin kanssa ei ole moista ongelmaa

Vierailija
53/55 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosiaan on näin paljon näin tyhmiä ihmisiä, jotka heittävät käytetyt tamponit vessanpönttöön.

Vierailija
54/55 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En peittele. Jokainen aikuinen tietää, että naisilla on/voi olla kuukautiset. No big deal.

Vierailija
55/55 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä minäkin!! Jos pökäle ja järkyttävät paperimöllit menee viemäristä alas niin miksei pieni vanuputkilo menisi? Vanupuikot taas on eri asia kun on joo se tikku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi